Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το νέο Civic έχει την ενός όγκου λογική του παρελθόντος, αλλά με προσεγμένες λεπτομέρειες που βελτιώνουν την αεροδυναμική και τη χρηστικότητα.

Πολύ πιο ποιοτικό και πιο λιτό σε σχεδίαση από πριν, το εσωτερικό του νέου Civic έχει αναβαθμιστεί σε εικόνα και αίσθηση κατά την καθημερινή χρήση.

Honda Civic 1,4 i-VTEC

25.937 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2012

Το πολύ ριζοσπαστικό Honda Civic της προηγούμενης γενιάς, δεν μπορούσε παρά να αποτελέσει μία, πρώτης τάξεως έμπνευση και για το νέο μοντέλο, που είναι εξίσου εντυπωσιακό και πολύ πιο προσεγμένο.

«Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Αυτό είναι σίγουρο και ισχύει και στην περίπτωση του νέου Honda Civic 9ης. Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για να διαπιστώσουμε ότι, το νέο Civic είναι, στην πραγματικότητα, μια εξιδανικευμένη εκδοχή του μοντέλου 8ης γενιάς σε όλους τους τομείς. Στο νέο μοντέλο εντύπωση προκαλεί ο μυώδης σχεδιασμός του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τα φώτα ημέρας με λαμπτήρες LED, τα προεξέχοντα πίσω φώτα, οι τονισμένοι θόλοι των φτερών, το πίσω τζάμι που ενσωματώνει την αεροτομή, στο οποίο έχουν αλλάξει οι αναλογίες στις επιφάνειες, η κεραία στο πάνω μέρος, που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία και οι πιο στενές πλευρικές επιφάνειες που κάνουν πιο εντυπωσιακό το προφίλ του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, η προσπάθεια εντυπωσιασμού του παρελθόντος, έχει μετριαστεί για ένα σχέδιο που είναι πιο συμβατικό, αλλά αποπνέει προσωπικότητα.

Η γκάμα των κινητήρων, για αρχή, περιλαμβάνει το μοτέρ 1,4 i-VTEC με 100 ίππους, το οποίο είναι τεχνολογίας Euro 5, καταναλώνει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. ενώ εκπέμπει 129 γρ./χλμ. και είναι εφοδιασμένο, όπως και οι άλλοι κινητήρες, με το σύστημα Start&Stop που η Honda ονομάζει Idle Start&Stop, ενώ έχει δεχτεί τις περιποιήσεις των μηχανικών για λιγότερες τριβές κατά τη λειτουργία. Η οδική συμπεριφορά έχει παραμείνει σφιχτή, αλλά πλέον περνάει μέσα από ένα φίλτρο άνεσης, που έχει αναβαθμίσει όλη την εικόνα του μοντέλου, με την ποιότητα κύλισης να συναγωνίζεται τους καλύτερους της κατηγορίας.

Τιμή: Από 15.840 ευρώ

Ετήσιο κόστος καυσίμων (15.000 χιλιόμετρα): 1.344,6 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: 141,9 ευρώ

Ετήσιο Service: Από 150

Ασφάλιστρα: 365 ευρώ

Συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης: 2001,5 ευρώ