25% των ραντεβού για Service Mercedes κλείνονται ηλεκτρονικά! Το ξέρατε;

21.534 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)
25% των ραντεβού για Service Mercedes κλείνονται ηλεκτρονικά! Το ξέρατε;
2 Φωτογραφίες »

- Κλείνεις ραντεβού για Service από κινητό ή υπολογιστή, σε 1΄
- Γράφεις μόνο πινακίδα & χιλιόμετρα σου (ενώ επιλέγεις το συνεργείο που θες)
- Η πλατφόρμα λειτουργεί 24/7 και μπορείς να ρωτήσεις γραπτά ότι θες
- Πας και βρίσκεις «διαβασμένο» (για το όχημα σου) το συνεργείο, κερδίζεις χρόνο

Κλείνεις ραντεβού για Service από κινητό ή υπολογιστή, σε 1΄

Η Mercedes-Benz έχει σχεδιάσει ένα σύνολο after sales υπηρεσιών, στοχεύοντας στην διευκόλυνση των κατόχων των μοντέλων της. Γι αυτό άλλωστε η premium μάρκα έχει πετύχει hi score στην ικανοποίηση κατόχων, όπως μαρτυρούν οι αναφορές στο Autocheck.

Oυσιαστικά αξιοποιώντας τις ψηφιακές δυνατότητες της εποχής μας, η Mercedes προσφέρει μια σουίτα απομακρυσμένων υπηρεσιών για να κερδίσετε χρόνο από διεκπεραιωτικές διαδικασίες και service «ρουτίνας».

Σε αυτό το πλαίσιο, οι κάτοχοι μπορούν να κλείσουν ηλεκτρονικά ραντεβού για service ή έλεγχο στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργατών, μέσω του κινητού τηλεφώνου ή ενός υπολογιστή. Μια διαδικασία που χρειάζεται μόλις 1 λεπτό, για αυτό άλλωστε ήδη το 25% των ραντεβού γίνεται ηλεκτρονικά, έχοντας μάλιστα αυξητική τάση. Είναι μάλιστα αυτή τη στιγμή ο πιο διαδεδομένος τρόπος προγραμματισμού ραντεβού για τις standard διαδικασίες, όπως είναι η τακτική συντήρηση και οι διάφοροι έλεγχοι.
Δείτε την πλατφόρμα με 1 κλίκ εδώ.

Γράφεις μόνο πινακίδα - χιλιόμετρα και κλικάρεις το συνεργείο που θες

Η υπηρεσία του on line ραντεβού, ξεκίνησε πριν λίγα χρόνια (2018) ως μία απλή κράτηση ραντεβού στο site της Mercedes-Benz, όπου στη συνέχεια έπρεπε να επιβεβαιωθεί και από τη γραμματεία του συνεργείου. Προφανώς ακολούθησαν upgrades (κάτι στο οποίο είμαστε συνηθισμένοι από την Mercedes-Benz σε κάτι τέτοιο αφού ακολουθεί την αρχή του «εχθρός του καλού-το καλύτερο»). Έτσι σήμερα έπειτα από συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις η όλη διαδικασία είναι, πλέον, αυτοματοποιημένη!

Ο ενδιαφερόμενος κάτοχος, το μόνο που έχει να κάνει είναι να μπει στο site της Mercedes στην υπο-ενότητα “on line ραντεβού”. Εκεί θα καταχωρήσει την πινακίδα του αυτοκινήτου, τα χιλιόμετρα που έχει στο κοντέρ του και θα επιλέξει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τον εξυπηρετεί.

Κατόπιν, απλά κλικάρει μέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί. Ειδικά δε για τους χρήστες της hi-end εφαρμογής Mercedes me, στην οποία ήδη είναι περασμένα όλα τα στοιχεία και το ιστορικό του αυτοκινήτου, η εφαρμογή «στέλνει» απευθείας τις πληροφορίες του οχήματος και του πελάτη και η διαδικασία ολοκληρώνεται ακόμα πιο γρήγορα, στην κυριολεξία με ένα κλικ. Παράλληλο όφελος το ότι ο κάτοχος θα βρει «διαβασμένο» το συνεργείο πάνω στην δική του περίπτωση και αν χρειάζεται κάποιο ανταλλακτικό αυτό θα είναι εκεί και θα «περιμένει» το ραντεβού τους.


Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ώρο και χωρίς τις αναμονές που πιθανόν να είχατε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.
2 Φωτογραφίες »

Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ώρο και χωρίς τις αναμονές που πιθανόν να είχατε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Η πλατφόρμα λειτουργεί 24/7 (χωρίς αναμονές όπως σε τηλεφωνικές κλήσεις)

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της υπηρεσίας on line ραντεβού είναι ότι μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας ανά πάσα στιγμή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα είναι η ίδια για επιβατικά (ΙΧ) και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Επίσης σημαντικό να γνωρίζετε είναι το ότι η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ώρο, δηλαδή όχι μόνο τις ώρες λειτουργίας του συνεργείου, αλλά και χωρίς τις αναμονές που πιθανόν να είχατε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.

Επιπλέον οι κάτοχοι Mercedes μπορούν μέσω της ίδιας πλατφόρμας να υποβάλλουν γραπτά και τα ερωτήματά τους προς το συνεργείο, καθώς επίσης να προεπιλέξουν την εργασία που θα χρειαστούν, αλλά και τον τεχνικό σύμβουλο που πιθανόν προτιμούν, όπως επίσης να αιτηθούν ακόμα και για όχημα αντικατάστασης (αν το χρειάζονται).

Όλα αυτά καθιστούν την εμπειρία προγραμματισμού ραντεβού σαφέστατα πιο ξεκούραστη, αλλά και σίγουρη, καθώς οι χρήστες της πλατφόρμας λαμβάνουν γραπτή επιβεβαίωση για τα πάντα.

Πολλαπλά οφέλη (και χρονικά) !

Αυτή η άμεση επικοινωνία με το συνεργείο έχει πολλαπλά οφέλη, καθώς ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης έχει το χρόνο και τα δεδομένα ώστε να προετοιμάσει σωστά το ραντεβού, ελέγχοντας τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και αναλώσιμων, αλλά γνωρίζοντας σε κάθε περίπτωση τι ακριβώς χρειάζεται ο κάθε κάτοχος.

Σημειώστε -αν είστε κάτοχος- πως αν συμπληρώσετε τον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας, ο επισκευαστής έχει τη δυνατότητα να δει όλο το ιστορικό του οχήματος και να προετοιμάσει πλήρως την επίσκεψη σε σχέση με τις εξειδικευμένες ανάγκες του δικού σας μοντέλου Mercedes. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι η επίσκεψή σας στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή γίνεται και αρκετά πιο σύντομη.

Νέα υπηρεσία που σε ενημερώνει για τις ανάγκες της Mercedes σου όσο οδηγείς

H Mercedes Benz αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία του on line service, λάνσαρε μόλις πρόσφατα την υπηρεσία Onboard Service App. Το app επιτρέπει στον πελάτη ενώ βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του, να λαμβάνει άμεση πληροφόρηση για την ανάγκη συντήρησης του οχήματος του καθώς και να μπορεί γρήγορα και εύκολα να προγραμματίζει το ραντεβού του, στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Mercedes-Benz της προτίμησής του. Αυτή η υπηρεσία προς το παρόν απευθύνεται σε κατόχους C-Class (206), GLC (254), S-Class (223), SL AMG (232) και τα αμιγώς ηλεκτρικά EQS (297) και EQS SUV (296), καθώς και τις EQE (295) και EQE SUV (294)
 

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda