Πότε 1 εφαρμογή σαν την «Mercedes me» θεωρείται success story;
14326 Επισκέψεις στο άρθρο
Ένα ψηφιακό εργαλείο είναι χρήσιμο όταν παρέχει υπηρεσίες που λύνουν πραγματικές after sales ανάγκες στον κάτοχο της μάρκας που το διαθέτει. Πόσο μάλλον αν είναι εύκολο και απλό στη χρήση του, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει αξία χωρίς να ζητάει τίποτα εφόσον προσφέρεται δωρεάν. Ένα τέτοιο, ψηφιακό εργαλείο, είναι η εφαρμογή “Mercedes me”!
Στις μέρες μας - ή στην εποχή της «πληροφορίας» όπως την χαρακτηρίζουν - τα ψηφιακά πρόσθετα και οι εφαρμογές αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για πολλούς, εξυπηρετώντας με έξυπνο και πρακτικό τρόπο ανάγκες που στο παρελθόν ήταν αδύνατο να καλυφθούν. Πλέον, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσουν ή διαθέτουν τέτοια digital «εργαλεία», μέσω των οποίων μπορούν να προσφέρουν έξτρα υπηρεσίες φροντίδας, άνεσης, διασκέδασης αλλά και ασφάλειας, στους κατόχους τους.
Πρωτοστάτης σε αυτόν τον τομέα είναι η Mercedes-Benz, που με την εφαρμογή Mercedes me προσφέρει το «κάτι παραπάνω» που προσδοκούν, από την premium μάρκα τους, οι κάτοχοί της.
Με τα smartphones να αποτελούν επέκταση του «χεριού» και των δυνατοτήτων μας, καταλαβαίνει κανείς πόσο πολύτιμη είναι μία εφαρμογή που επιτρέπει να παραμένετε πάντα συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητό σας.
Γιατί είναι χρήσιμη μία υπηρεσία όπως η «Mercedes me»
Με τα smartphones να αποτελούν επέκταση του «χεριού» και των δυνατοτήτων μας, καταλαβαίνει κανείς πόσο πολύτιμη είναι μία εφαρμογή που επιτρέπει να παραμένετε πάντα συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητό σας. Το Mercedesme θα λέγαμε πως αποτελεί το «δίαυλο επικοινωνίας» μεταξύ εσάς, της Mercedes σας αλλά και του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη του επίσημου δικτύου.
Μέσω της εν λόγω εφαρμογής, η Mercedes μπορεί και υποστηρίξει και να εξυπηρετήσει έγκαιρα τον οδηγό σε ό,τι κι αν χρειαστεί, ενώ παράλληλα φροντίζει να προλαμβάνονται πιθανές ανάγκες ή επερχόμενες βλάβες – δυσλειτουργίες στα μηχανικά μέρη του οχήματος. Αυτή η δυνατότητα αποτελεί από μόνη της πολύτιμη, αφού στο μέλλον μπορεί να σας γλιτώσει από πολλούς χρονοβόρους και «ακριβούς» μπελάδες, ενώ συγχρόνως συνεισφέρει στην μεταπωλητική του αξία.
Για να λειτουργεί όμως σωστά το «τρίπτυχο» επικοινωνίας, απαραίτητος είναι κι ο ρόλος του εκπαιδευμένου Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη του δικτύου της μάρκας, ο οποίος μαζί με εσάς θα δέχεται τα σήματα του αυτοκινήτου σας για ενδεχόμενες βλάβες – δυσλειτουργίες, προκειμένου να προετοιμαστεί και να αναλάβει τη «μητρική» φροντίδατηςMercedes-Benz.
Τι σημαίνει ότι προσθέτει αξία η χρήση της
Πολύ απλά, με την εγκατάσταση της εφαρμογής Mercedes me, ο κάτοχος μπορεί να ενεργοποιήσει τις εξής βασικές δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες:
Διαχείριση Συντήρησης με Τηλεδιάγνωση
Διαχείριση Βλάβης με απομακρυσμένη τηλεδιάγνωση
Ανάκτηση μετά από ατύχημα
Με την τηλεδιάγνωση, η διαδικασία της τακτικής και σωστής συντήρησης απλοποιείται. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, χάρη στην εφαρμογή, το αυτοκίνητο παραμένει πάντα συνδεδεμένο με τα συστήματα διαχείρισης συντήρησης του επιλεγμένου εξουσιοδοτημένου επισκευαστή, ενημερώνοντάς τον έγκαιρα για την αποκατάσταση φθαρμένων εξαρτημάτων ανάλογα τις πραγματικές απαιτήσεις του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται αυτόματα το κόστος συντήρησης, ενώ παράλληλα αποφεύγονται οι συνεπακόλουθες ζημιές.
Από τη δική σας πλευρά, με την εφαρμογήMercedesme έχετε τον πλήρη έλεγχο της συντήρησης αλλά και της «υγείας» της Mercedes σας, καθώς ενημερώνεστε απευθείας για αυτή μέσω email ή μέσω ειδοποίησης στο κινητό. Επιπρόσθετα, λαμβάνετε εξατομικευμένη περιποίηση και εξυπηρέτηση, αφού ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής παραμένει ενήμερος για το αυτοκίνητό σας, έχοντας στη διάθεσή του το πλήρες ιστορικό.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να προσθέσουμε πως, μέσω της μονάδας επικοινωνίας του οχήματος, το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί να πραγματοποιήσει απομακρυσμένη διάγνωση και να διαχειριστεί κάποια βλάβη. Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, γίνεται η διενέργεια ελέγχων στο όχημα χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε το συνεργείο, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο από την καθημερινότητά σας. Βέβαια, αν δεν είναι δυνατή η τεχνική υποστήριξη, μπορείτε αμέσως να κλείσετε ηλεκτρονικά κάποιο ραντεβού στον πλησιέστερο ή επιλεγμένο συνεργάτη Mercedes.
Κλήση επείγουσας ανάγκης & Ανάκτηση από Ατύχημα
Ως ένας άλλος «φύλακας άγγελος», σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αποβεί αρκετά δραστικό, μεταφέροντας αυτόματα βασικές πληροφορίες (όπως την ακριβή τοποθεσία του ατυχήματος, τον αριθμό των επιβατών, το μοντέλο κλπ.), προετοιμάζοντας καλύτερα την επιχείρηση διάσωσης.
Μόλις τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου ανιχνεύσουν το ατύχημα, καλούν αυτόματα στο τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης της Mercedes, ενημερώνοντάς το. Την ίδια στιγμή, δημιουργείται φωνητική σύνδεση είτε με εκπαιδευμένο εκπρόσωπο του κέντρου είτε με το δημόσιο αριθμό έκτατης ανάγκης, χρησιμοποιώντας τα ηχεία και τα μικρόφωνα του αυτοκινήτου.
Χρηστικότητα - Πόσο εύκολη είναι στην πράξη;
Το μόνο που έχετε να κάνετε ωςκάτοχοςMercedes για να έχετε πρόσβαση στις παραπάνω έξτρα ψηφιακές υπηρεσίες, είναι να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Mercedes me, να δημιουργήσετε μία μοναδική ταυτότητα χρήστη Mercedes me ID και να ενεργοποιήσετε τις αντίστοιχες βασικές υπηρεσίες. Αυτές διατίθενται δωρεάν, έχουν απεριόριστη ισχύ και αφορούν όπως είδαμε την ασφάλεια και το Service του αυτοκινήτου.
Πότε 1 εφαρμογή σαν την "Mercedes me" θεωρείται success story; -Αν είναι χρήσιμη (λύνει πραγματικές ανάγκες στον κάτοχο της) -Αν η χρήση της προστατεύει ή προσθέτει αξία -Όταν είναι χρηστική (εύκολη και απλή) -Να είναι δωρεάν η απόκτηση της Όλα τα πιο πάνω ή (και μόνο) κάτι από τα παραπάνω, κάνει 1 εφαρμογή πολύτιμη υπηρεσία (σε οποιαδήποτε μάρκα); Εσείς τι λέτε;