• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Juke μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε μια λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο, αναλαμβάνοντας τη λειτουργία του τιμονιού, την επιτάχυνση και την πέδηση.

Το Puma υπόσχεται ένα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που θα κάνει την οδήγηση απολαυστική. Εφο-διάζεται με σύστημα παραμετροποίησης με 5 διαφορετικά modes κα το CoPilot360, που κρατά το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.

Το Captur είναι προσανατολισμένο προς την παροχή ποιοτικής κύλισης και άνεσης. Παράλληλα στη διάθεση του οδηγού είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion.

Οδηγικό προφίλ: Με ημιαυτόνομη οδήγηση

36.204 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/12/2019
 

Οδηγική εμπειρία έχουμε ήδη από το Renault Captur, το οποίο είναι προσανατολισμένο προς την παροχή άνεσης και καλής ποιότητας κύλισης στους επιβάτες, ενώ ανάλογα το ρυθμό που θέλετε στο δρόμο υπάρχει και η επιλογή Sport στο σύστημα παραμετροποίησης Multi Sense.

Σύστημα παραμετροποίησης με 5 διαφορετικά modes (Normal, Sport, Eco, Slippery, Trail) διαθέτει και το Puma, το οποίο υπόσχεται ένα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που θα κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική.

Οδηγοκεντρικό αναμένεται να είναι και το Juke κρίνοντας από το πρώτης γενιάς μοντέλο και από αυτά που υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Nissan. Και εδώ περιμένoυμε να υπάρχει δυνατότητα επιλογής οδηγικού προφίλ.

Φουλ στη τεχνολογία
Τα τρία μοντέλα διαθέτουν στη φαρέτρα τους ένα άρτιο τεχνολογικό προφίλ, που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα της «μαμάς»-εταιρείας.

H Nissan, στο Juke μας δίνει γεύση της ευφυούς κινητικότητας χάρη στο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί αυτόνομα κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε μια λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο, αναλαμβάνοντας τη λειτουργία του τιμονιού, την επιτάχυνση και την πέδηση
Αντίστοιχο σύστημα διαθέτει και το Ford Puma, με την ονομασία CoPilot360, που κρατά το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας, στοιχείο που έχουμε δει ότι λειτουργεί υποδειγματικά σε αυτοκινητόδρομο στο Focus, σαν ένα πρώιμο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης. Παρόντα και τα συστήματα διατήρησης λωρίδας και αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών.

Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος και στο Renault Captur, o οποίος περιλαμβάνει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως: προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αυτόματης προσαρμογής των φώτων, ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα διατήρησης σε μια λωρίδα, κάμερα 360 μοιρών, πίσω κάμερα, 12 σένσορες για πιο εύκολο parking, στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, καθώς και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion, που είναι ευεργετικό σε συνθήκες κίνησης.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)