Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση.

Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση.

CROSSOVER

46.862 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2014)

Toyota RAV4 2,0 D-4D 4x2: XL σε όλα!


Παίρνει άριστα σε: • Ποιότητα • Χώρους • Επιδόσεις

Το RAV4 υπήρξε ο προπομπός της κατηγορίας των SUV και στην συνέχεια καθιερώθηκε ως ο βασιλιάς αυτής. Τώρα, στην νέα εποχή του και καλύτερο από ποτέ, προικισμένο με μια δυναμική σχεδίαση η οποία σε εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά, ενώ το εσωτερικό είναι τρομερά ποιοτικό, κάτι που γίνεται αντιληπτό από την πρώτη επαφή με το RAV4. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την ποιότητα και την αξιοπιστία της Toyota, κάνουν το RAV4 κυρίαρχο στην κατηγορία του. Μεγάλο όπλο του όμως στην μάχη του ανταγωνισμού είναι ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 124 ίππων, αλλά κυρίως των 310 Nm ροπής από τις 1.600-2.400 σ.α.λ. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς και με λογικό θόρυβο, τραβάει γερά και κινεί με άνεση το εντυπωσιακό αμάξωμα) και συνεργάζεται άψογα με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που διαθέτει έναν εύχρηστο και θετικό επιλογέα. Πέρα των επιδόσεων το 2λιτρο D-4D μηχανικό σύνολο έχει ακόμη δύο ατού: είναι αρκετά οικονομικό (4,9 λτ./100 χλμ. αναφέρει η Toyota) και με 127 γρ. CO2/χλμ. επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και «πληρώνει» σχετικά χαμηλά τέλη (139,7 ευρώ). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
skoda