To Sirion καταφέρνει να «κρύβει» πολύ καλά τα 3,6 μέτρα του μήκους του
DAIHATSU SIRION 1.3 4WD
(19/5/2009)
Το ιαπωνικό μοντέλο είναι αρκετά συμπαθητικό οπτικά και καταφέρνει να «κρύβει» πολύ καλά τα 3,6 μέτρα του μήκους. Είναι μεν μικρό, αλλά φαίνεται ακόμα μικρότερο περνώντας αμέσως την αίσθηση ότι χωράει παντού. Μπροστά αρέσουν τα «χαρούμενα» φώτα, ενώ στο πλάι το έντονο νεύρο το κάνει πιο δυναμικό.
Στο εσωτερικό του Sirion, η παρουσία πολλών θηκών για μικροαντικείμενα να ξεχωρίζει έναντι του ανταγωνισμού. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους, με όχι πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής και αντίστοιχα μέτριο φινίρισμα. Τα καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη, ενώ ο χώρος αποσκευών του πορτμπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα 235 λίτρων. &&&&Η Daihatsu εφοδιάζει το τετρακίνητο Sirion με βενζινοκινητήρα 1.298 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 92 ίππους στις 6.000 σ.α.λ και έχει μέγιστη ροπή 120 Νm στις 4.400 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοτέρ σε συνεργασία με το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο βγάζει τελική ταχύτητα 165 χ.α.ω., ενώ για τα 0-100 χ.α.ω χρειάζεται 11,7 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο διαθέτει ενισχυμένη πίσω ανάρτηση, ώστε να είναι σταθερό στο δρόμο. Το ιαπωνικό μικρό αποδεικνύεται ακόμη πιο ασφαλές, αφού η τετρακίνηση δίνει λύσεις σε μια απαιτητική διαδρομή, ενώ στην ευθεία, το Sirion εμφανίζεται πιο «σίγουρο». Εκτός δρόμου τα βγάζει πέρα σε δύσκολες συνθήκες, αλλά μη φανταστεί κανείς ότι κάνει «παπάδες». ¶λλωστε, δεν είναι SUV, όμως δεν θα προβληματίσει σε περίεργες διαδρομές, χάρη στην τετρακίνηση που διαθέτει. Το κόστος του τετρακίνητου Daihatsu Sirion ξεκινάει από τα 13.670 ευρώ ενώ αυτή στιγμή ισχύει επιπλέον προσφορά 1.500 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης.