" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μετά την "περιποίηση" του AC Schnitzer, η ιπποδύναμη της ΒMW Z4 ανέβηκε στους 360 ίππους.

Εκτός από τις μηχανικές επεμβάσεις, αισθητές αλλαγές έχουν γίνει και στην εξωτερική εμφάνιση.

«Πειραγμένη» Z4 από τον Schnitzer

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2009

Ο διασημότερος βελτιωτικός οίκος των μοντέλων της BMW, ο AC Schnitzer, έκανε πάλι το θαύμα του. Πήρε στα χέρια του την Z4 και τη μεταμόρφωσε τόσο από μηχανικής πλευράς, όσο και αισθητικά. Με ιπποδύναμη 360 ίππους και τελική τα 286 χ.α.ω., η Z4 δεν περνάει απαρατήρητη.

 
Ακόμα και στην εργοστασιακή της έκδοση, η BMW Z4 3.5i δεν υπολείπεται ούτε σε εμφάνιση, ούτε και επιδόσεις. Κάποιοι όμως ενθουσιώδεις οδηγοί ζητάνε πάντα αυτό το κάτι παραπάνω. Για αυτούς, λοιπόν, ο AC Schnitzer καταθέτει τη δική του πρόταση.
Όσον αφορά στην εξωτερική της εμφάνιση, αυτή είναι αισθητά πιο επιθετική και αιχμηρή χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα της PU-Rim. Συγκεκριμένα, το αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει νέα χρωμιωμενη γρίλια, σπόιλερ, φουσκωμένα φτερά με εισαγωγές αέρα για την καλύτερη ψύξη των φρένων, ζάντες ελαφρού κράματος και επανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα.
Βέβαια, οι στιλιστικές αυτές επεμβάσεις συνοδεύονται από τις ανάλογες μηχανικές μετατροπές. Πιο αναλυτικά, η εργοστασιακή ιπποδύναμη των 306 ίππων έχει ανέβει στα 360 άλογα, με αποτέλεσμα η τελική ταχύτητα να ανέρχεται πλέον στα 286 χ.α.ω., ενώ το 0-100 χ.α.ω. να ολοκληρώνεται από τα 5,2 δλ. της εργοστασιακής έκδοσης στα 4,9 δλ.. Τέλος, για να είναι το όλο αποτέλεσμα ολοκληρωμένο, ο AC Schnitzer, επενέβη και στο σύστημα της ανάρτησης (πιο σφικτά ελατήρια), ώστε να περάσει η δύναμη στο δρόμο.

Tags: BMW, BMW Z4