ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά το τούρμπο θα το πάρετε για επιδόσεις ή για οικονομία; Σμίκρυνση κινητήρων για το γκάζι ή την τσέπη;

Τελικά το τούρμπο θα το πάρετε για επιδόσεις ή για οικονομία; Σμίκρυνση κινητήρων για το γκάζι ή την τσέπη;

(16/3/2011)

Όταν αρχίσαμε να μιλάμε για σμίκρυνση κινητήρων, το γνωστό και ως «downsizing» λέγαμε πως με τη χρήση του τούρμπο δε θα ήταν ανάγκη να αγοράσει κανείς έναν θηριώδη V8 κινητήρα για να έχει 300 άλογα. Φάνηκε όμως πως ένα κλικ πιο κάτω, δε χρειάζεται πλέον να αγοράσεις ούτε καν έναν 1600άρη για τα 100. Εσείς όμως πως χρησιμοποιείτε τη σμίκρυνση;

autotriti team

Μπορείς να πεις πως θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1,6 λίτρα σήμερα και να εννοείς πολλά πράγματα. Μπορεί να είναι ένα απλό οικογενειακό ή μπορεί να είναι ένα σούπερμίνι με 200 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το τούρμπο σήμανε πως μπορεί κανείς να προσεγγίσει επιδόσεις και αποδόσεις πολύ γρήγορων αυτοκινήτων του παρελθόντος χωρίς όμως τους θηριώδεις κυβισμούς. Έτσι με δύο μόλις λίτρα φτάνει κανείς εύκολα μέχρι και τα 270 άλογα. Τα 200 είναι παιχνιδάκι τόσο για τους 1.800άρηδες όσο και για τους 1,6, ενώ οι 1,4 ξεκινούν πλέον από τα 120 άλογα με το τούρμπο και φτάνουν αρκετά ψηλά για να βαφτίσουν ένα αυτοκίνητο GTI.
Όμως η σμίκρυνση δεν έγινε μόνο στους 3λιτρους κινητήρες των 250 και πλέον ίππων. Όπως δε χρειάζεται να ξεφύγεις στα κυβικά για να πάρεις αντίστοιχες επιδόσεις σε αυτή την κατηγορία, έτσι μπορείς να κάνεις και μερικές κατηγορίες πιο κάτω.
Το τούρμπο σήμερα αντικαθιστά τους 2λιτρους, 1800άρηδες και 1600άρηδες ατμοσφαιρικούς του παρελθόντος με 1,4 και 1,2 λίτρα ενώ πλέον έχουμε στη διάθεσή μας και 900άρια μοτέρ με αποδόσεις 1400αριού.

&&&& Μπορεί και στις δύο περιπτώσεις να επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου, τελών και κόστους, όμως εσείς βλέπετε τη διαφορά στην εφαρμογή; Βλέπετε ότι έχετε τη δυνατότητα το επόμενο αυτοκίνητό σας να το αγοράσετε είτε στον ίδιο κυβισμό με πολύ μεγαλύτερη ισχύ και επιδόσεις αλλά και την επιλογή να το αγοράσετε στην ίδια ισχύ και ίδιες επιδόσεις με σαφώς μικρότερο κυβισμό και άρα κατανάλωση και κόστος χρήσης;
Η επιλογή πλέον είναι εμφανής αν και όχι τόσο ευδιάκριτοι σε μεγάλη μερίδα της αγοράς που συνεχίζει να επιλέγει απλά το «περισσότερο». Διαλέγει έτσι το downsizing υπέρ των επιδόσεων. Θα μπορούσε όμως να διαλέξει και το downsizing υπέρ της κατανάλωσης.
Εσείς πως διαλέγετε να εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα σμίκρυνσης των κινητήρων που προσφέρει το τούρμπο; Να πάρετε ένα ισχυρότερο αυτοκίνητο, τώρα που μπορείτε; Ή να πάρετε ένα εξίσου δυνατό και γρήγορο με πριν, με πολύ χαμηλότερη όμως κατανάλωση; Τι λέτε; Τούρμπο για το γκάζι ή την τσέπη;
ford
ford
uniroyal all season