
Tα Leapmotor C10 REEV και EV στο τεστ αποφυγής κινδύνου elk/moose test | autotriti.gr
Δοκιμάσαμε και το ηλεκτρικό και το plug-in. Είχαν ίδια συμπεριφορά και μόλις μισό χλμ./ώρα διαφορά.
Έχει μαλακή ανάρτηση και μέτριο σε αίσθηση τιμόνι, βοηθούν τα μεγάλα λάστιχα (20 ιντσών).
Τα ηλεκτρονικά δουλεύουν αποφασιστικά κόβοντας την «φόρα» και τις ανεπιθύμητες μετατοπίσεις βάρους.
Δοκιμάσαμε και το ηλεκτρικό και το plug-in. Είχαν ίδια συμπεριφορά και μόλις μισό χλμ./ώρα διαφορά
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ζευγάρια του Mega Test των νέων μαρκών προέκυψε από την παράλληλη συμμετοχή των δύο εκδόσεων του Leapmotor C10, του RΕΕV (Plug-in Hybrid) και του ηλεκτρικού (EV). Μάλιστα, και οι δύο εκδόσεις έχουν την ίδια φιλοσοφία (σ.σ. δουλεύουν ως ηλεκτρικά παρά τη διαφορετική τεχνολογία), και παραπλήσιο βάρος (σ.σ. το EV είναι κατά 30 κιλά βαρύτερο λόγω μπαταριών στα 1.980 κιλά), το οποίο βάρος όπως φάνηκε επιδρά στο απαιτητικό elk τεστ που πραγματοποιεί συστηματικά το AutoΤρίτη Test Center.
Ίδια συμπεριφορά εντός και πάνω από το όριο, σχεδόν ίδια και η επίδοση
Πιο αναλυτικά τώρα, η συμπεριφορά των δύο μοντέλων στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (moose/elk test) είναι παρόμοια. Αρχικά, η μαλακή ανάρτηση είναι αυτή που οριοθετεί την ταχύτητα στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης, αφού εκεί και σε κάθε επιπλέον χλμ./ώρα από την πετυχημένη προσπάθεια (στα 72 και 72,5 χλμ./ώρα) γίνεται αισθητό το άνοιγμα της τροχιάς και η μείωση της ταχύτητας μετά την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης.
Στις οριακές προσπάθειες στα 73 χλμ./ώρα και πάνω, μετά την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης τα δύο Leapmotor «φλέρταραν» με τις εξωτερικές κορίνες του διαδρόμου, ενώ η ανάρτηση πιεζόταν αισθητά. Η επαναφορά και η εκτόνωση της ανάρτησης σε αυτές τις ταχύτητες σε συνδυασμό με την εκ νέου αλλαγή κατεύθυνσης που έπρεπε να πραγματοποιηθεί, οδηγούσαν σε μικρές τάσεις αποσταθεροποίησης, οπότε στο παιχνίδι έμπαιναν τα ηλεκτρονικά συστήματα και η έντονη εμπλοκή τους για την διατήρηση της τάξης.
Γενικότερα, το Leapmotor C10 βασίζεται για την επιτυχημένη του επίδοση στην αρχική μείωση της ταχύτητας στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ ίσως θα μπορούσε να σημειώσει καλύτερη επίδοση αν το κατά τα άλλα καλό τιμόνι, είχε την ίδια συμπεριφορά και αίσθηση σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.

Tα Leapmotor C10 REEV και EV στο τεστ αποφυγής κινδύνου elk/moose test | autotriti.gr
Αίσθηση οδηγού, επιβατών & βαθμολογία
Γενική αίσθηση οδηγού:
Η συμπεριφορά του Leapmotor C10 στο elk test είναι ικανοποιητική, με το αμάξωμά να πιέζει αισθητά την ανάρτηση και να μην επιτρέπει την ομαλή εκτόνωσή της σε κάθε αλλαγή πορείας. Τα ηλεκτρονικά έχουν την ευθύνη να διατηρήσουν την τάξη και το κάνουν με έντονο και αποτελεσματικό τρόπο. Στις μεγαλύτερης ταχύτητας προσπάθειες δεν βοήθησε το τιμόνι με την μεταβλητότητα του βάρους και τη γενικότερα αίσθηση που παρείχε.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων:
Η πίεση της ανάρτησης είναι αισθητή στους πίσω επιβάτες όπως και η απότομη εμπλοκή των ηλεκτρονικών σε κάθε αλλαγή πορείας.
Βαθμολογία με άριστα το 10
- Ανάρτηση: 8
- Τιμόνι: 6+
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 8
- Διάσταση Ελαστικών: 245/45 R20
- Τύπος ελαστικών: Dunlop e-SPORTMAXX
