Alfa Romeo: Ρεκόρ 4ετίας με μόλις 2 μοντέλα στη γκάμα

5.069 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2021)

Η Alfa Romeo έκανε ρεκόρ 4ετίας σε πωλήσεις στην Ελλάδα και κατάφερε να σταθεί κόντρα στον γερμανικό premium ανταγωνισμό έχοντας μόνο δύο μοντέλα με ιπποδυνάμεις έως 280 ίππων στη γκάμα της (εκτός των κορυφαίων Quadrifoglio).

Το 2021 οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio πραγματοποιούν την καλύτερη πορεία τους στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας τη διαχρονική αγάπη του κοινού για το ξεχωριστό στιλ και την οδηγική απόλαυση. Τα δύο μοντέλα της ιταλικής φίρμας προσφέρονται με κινητήρες βενζίνης και diesel και παρόλο που δεν εφοδιάζονται με Plug-in υβριδικά σύνολα όπως ο γερμανικός premium ανταγωνισμός, καταφέρνουν να σημειώσουν σημαντικές πωλήσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας των μεσαίων sedan και μεσαίων SUV, δύο κλάσεις που απευθύνονται κατά βάση σε εταιρικούς χρήστες και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αναφορικά με την παλέτα των μηχανικών συνόλων των δύο μοντέλων της Alfa Romeo, η Giulia προσφέρεται με τον 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα που αποδίδει 200 άλογα, ενώ το ίδιο μοτέρ διατίθεται και με 280 ίππους στην ισχυρότερη έκδοση Veloce, με τις τιμές για την ιταλική μπερλίνα να ξεκινούν από τις 36.700 ευρώ. Επιπλέον, υπάρχει στην εξίσωση και η κορυφαία Quadrifoglio με τον 2,9 λτ. turbo βενζίνης των 510 ίππων που με κόστος από 106.000 ευρώ απευθύνεται σε πιο ειδικό κοινό και... πορτοφόλια. Στο diesel τώρα συναντούμε τον turbo πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 190 άλογα για τις πισωκίνητες Giulia και 210 ίππους για την τετρακίνητη Veloce. Αντίστοιχη εικόνα και στα μοτέρ της Stelvio, του πρώτου και μοναδικού μέχρι στιγμής SUV της Alfa Romeo μέχρι τον ερχομό της Tonale. Το μεσαίο SUV των Ιταλών προσφέρεται με τους ίδιους ακριβώς κινητήρες βενζίνης 200 και 280 ίππων, ενώ η μόνη διαφορά εντοπίζεται στον turbodiesel των 2,2 λτ., όπου η εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση αποδίδει 160 ίππους. Από εκεί και έπειτα, βρίσκουμε τις προαναφερθείσες εκδόσεις των 190 και 210 ίππων του τετρακύλινδρου turbo diesel, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις και στα δύο μοντέλα, είτε με κίνηση στον πίσω άξονα ή και στους τέσσερις τροχούς, αναλαμβάνει τη μετάδοση το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Πάμε να δούμε τώρα τι γίνεται με τις πωλήσεις τους. Το πρώτο 8μηνο του 2021 περισσότερες από 60 Giulia και Stelvio έχουν απορροφηθεί από την ελληνική αγορά. Μπορεί ο αριθμός να ακούγεται μικρός, ωστόσο αν αντιπαρατεθεί με τα στοιχεία πωλήσεων των premium γερμανικών μοντέλων, εξαιρώντας τις Plug-in υβριδικές εκδόσεις τους μιας και η Alfa Romeo δεν διαθέτει τέτοιες, αποδεικνύεται ότι οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Το ίδιο διάστημα, λοιπόν, η BMW έχει πουλήσει συνολικά 64 Σειρά 3 και X3, η Audi 75 Α4 και Q5 και η Mercedes 77 C-Class και GLC, αναφερόμενοι πάντα στις εταιρικές πωλήσεις με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Και θα ρωτήσει ο μέσος αγοραστής: «Τι με νοιάζουν εμένα όλα αυτά;». Η απάντηση κρύβεται στην φορολογία, καθώς η Alfa Romeo μη έχοντας Plug-in υβριδικά μοντέλα αυτομάτως εξαιρείται από την απαλλαγή εταιρικού φόρου σε όσους επιλέξουν εταιρική Giulia ή Stelvio. Επιπλέον, για να πάρεις Alfa, ακόμα και εταιρική, πληρώνεις τεκμήριο & φόρο πολυτελείας αφού προσφέρεται με κινητήρες 2,0 και 2,2 λίτρων, έξτρα από τον εταιρικό φόρο. Παρόλα αυτά, και εν όσο οι άλλες μάρκες έχουν Plug-in, που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες του επωφελούνται της απαλλαγής, οι Ιταλοί καταφέρνουν να σταθούν στα ίσια απέναντι στον γερμανικό premium ανταγωνισμό.

Γνωρίζοντας όλα αυτά, δίνεις λεφτά & φόρους για να πάρεις Alfa Romeo, επειδή την έχεις «καψούρα», ή πας σε άλλες premium μπράντες που έχουν Plug-in και αν το χρεώσεις στην εταιρεία σου, γλιτώνεις φόρους;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center