Αλλάζουν όλα στις αντιπροσωπείες για τις 14 μάρκες της Stellantis
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αλλάζουν όλα στις αντιπροσωπείες για τις 14 μάρκες της Stellantis

2.646 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2022)

Ο όμιλος Stellantis, που έχει στο ρόστερ του 14 μάρκες ανάμεσα στις οποίες οι Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep κ.ά., θα αναπτύξει ένα νέο μοντέλο λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από τον Ιούνιο του 2023.

Νέο μοντέλο αντιπροσωπειών με έλεγχο τιμών & συναλλαγών από τη μάρκα

Στα σκαριά η πλήρης αναδιοργάνωση για το δίκτυο των ευρωπαϊκών αντιπροσώπων της Stellantis, του ομίλου που προέκυψε από την ένωση του PSA Group (Peugeot-Citroen) και του FCA Group (Fiat-Chrysler). Η αρχή θα γίνει από τον Ιούλιο του επόμενου έτους από την Αυστρία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία. «Η υπόλοιπη Ευρώπη θα ακολουθήσει σταδιακά την εφαρμογή του νέου σχήματος διανομής», ανακοίνωσε την Πέμπτη το στρατόπεδο της Stellantis.

Στο πλαίσιο των προσπαθειών για μείωση του κόστους και τη διάθεσή των κεφαλαίων σε νέες επεδύσεις σχετικές με την ηλεκτροκίνηση, η Stellantis ανέφερε πέρυσι ότι θα τερματίσει όλες τις τρέχουσες συμβάσεις για την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων και την ευρύτερη παροχή υπηρεσιών με τους Ευρωπαίους αντιπροσώπους και για τις 14 μάρκες της, αρχής γενομένης από τον Ιούνιο του 2023.


Με μια εναλλακτική προσέγγιση θα λειτουργούν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για τις 14 μάρκες της Stellantis στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2023.

Με μια εναλλακτική προσέγγιση θα λειτουργούν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για τις 14 μάρκες της Stellantis στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2023.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αντιπροσωπείες για παραδόσεις, service & επισκευές

Το σχέδιο του υπερομίλου είναι να να προχωρήσει προς ένα νέο «μοντέλο αντιπροσωπείας» στο οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν περισσότερο έλεγχο των συναλλαγών και των τιμών των πωλήσεων, ενώ οι αντιπρόσωποι θα επικεντρώνονται στις παραδόσεις και τη συντήρηση (service) και τις επισκευές. Ο Uwe Hochgeschurtz, επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Stellantis για την Ευρώπη, δήλωσε ότι ο όμιλος στοχεύει να προωθήσει ένα «βιώσιμο» μοντέλο διανομής έτσι ώστε να ωφεληθούν όλοι.

Τα στελέχη της Stellantis «έτρεξαν» μια συγκριτική οικονομική προσομοίωση που δείχνει ότι, σύμφωνα με το νέο μοντέλο διανομής, οι αντιπρόσωποι θα έχουν «τουλάχιστον ισοδύναμη κερδοφορία» και μειωμένη έκθεση σε κινδύνους. Επιπλέον, εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι οι μάρκες ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Stellantis θα εισέλθουν στη νέα δομή διανομής από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto