ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

SUV που παρκάρουν πιο εύκολα και από μικρά μοντέλα

(1/6/2025)
SUV που παρκάρουν πιο εύκολα και από μικρά μοντέλα
2 Φωτογραφίες »

Η ευκολία στο παρκάρισμα είναι θέμα μικρού κύκλου στροφής, δηλαδή πόσο «κόβει» το τιμόνι.
Το μέγεθος (μήκος) παίζει ρόλο βέβαια για να χωράς στη θέση parking.
Το Ford Explorer έχει ίδιο κύκλο στροφής με το Fiat 500.
Kia EV3 και Jeep Avenger παρκάρουν πιο εύκολα από το μικρότερο VW Polo.

autotriti team

Η ευκολία στο παρκάρισμα είναι θέμα μικρού κύκλου στροφής

To Mega Test «Electric in the City» μας έδωσε αρκετές πληροφορίες και έλυσε αρκετές απορίες σχετικά με τη συμβίωση μέσα στην πόλη με ένα ηλεκτρικό μοντέλο. Είδαμε πόσο καίνε τα ηλεκτρικά, κάποιες value for money επιλογές και αναλύσαμε ξεχωριστά κάθε μοντέλο τι ιδιαιτερότητες έχει.

Βέβαια όταν αναφερόμαστε σε οδήγηση εντός πόλης, δε γίνεται να παραλείψουμε το -βραχνά για πολλούς- παρκάρισμα. Είναι μια διαδικασία που ανάλογα των συνθηκών μπορεί να δυσκολέψει και τον πιο έμπειρο/καλό οδηγό, ειδικά όταν ψάχνει θέση στις πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως την Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το Παγκράτι που διασχίσαμε κατά το Mega Test. Κορυφαία λοιπόν σε αυτό το χαρακτηριστικό είναι τα Ford Explorer, Kia EV3 και Jeep Avenger, τρία SUV δηλαδή, τα οποία παρκάρουν πιο εύκολα και από μικρά μοντέλα.

Το τεχνικό στοιχείο λοιπόν που δείχνει για ένα αυτοκίνητο πόσο εύκολα παρκάρει, είναι ο κύκλος στροφής. Όπως λέει και το όνομα είναι η διάμετρος του μικρότερου κύκλου, που διαγράφει ένα αυτοκίνητο σε πορεία με τους τροχούς του τέρμα στριμμένους προς μία κατεύθυνση.

Το μέγεθος (μήκος) παίζει ρόλο μόνο αν χωράς στη θέση parking

Σαφώς και αρκετοί θα ξαφνιαστήκατε καθώς περιμένατε να ακούσετε το μήκος του αυτοκινήτου. Σίγουρα είναι το νο. 1 χαρακτηριστικό, αλλά αφορά το σε πόσο μικρή θέση μπορείς να παρκάρεις, όχι στο πόσο εύκολα και θα το αναλύσουμε με ένα παράδειγμα που έχει τύχει -σχεδόν- σε όλους μας.
Θυμηθείτε την τελευταία φορά που σας έτυχε να παρκάρετε σε ένα στενό δρόμο με αυτοκίνητα παρκαρισμένα και στις δύο πλευρές και θελήσατε να παρκάρετε. Κάνοντας όπισθεν για να μπείτε στη θέση, το πρόβλημα είναι πως κινδυνεύει να ακουμπήσει το μπροστά φτερό στο απέναντι παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Και για αυτό δεν μπορείτε να «κόψετε» όλο το τιμόνι, με συνέπεια όταν «ισιώνεται» να είστε πολύ μακριά από το πεζοδρόμιο. Εδώ λοιπόν ακριβώς είναι που παίζει ρόλος ο κύκλος στροφής. Οι ρόδες κόβουν περισσότερο με αποτέλεσμα να μπορείτε να κάνετε μεγαλύτερες μανούβρες και το αυτοκίνητό σας να πλασαριστεί πιο κοντά στο πεζοδρόμιο.

Το Ford Explorer έχει ίδιο κύκλο στροφής με το 500αράκι

Στο Electric in the City λοιπόν, από τα 13 ηλεκτρικά μοντέλα, το μοντέλο που παρκάρει πιο εύκολα είναι το Ford Explorer (διαβάστε τη δοκιμή του), ένα οικογενειακό SUV και από τα μεγαλύτερα του τεστ με μήκος 4,47 μ..
Το Explorer έχει κύκλο στροφής μόλις 9 μ., ακριβώς όσο και το Fiat 500 των 3,63 μέτρων! Η τοποθέτηση του κινητήρα στον πίσω άξονα, αφήνει περιθώριο στο τιμόνι να «κόβει» εντυπωσιακά, έχει 3,5 στροφές από άκρη σε άκρη και έτσι οι τροχοί διαγράφουν μεγαλύτερο τόξο κατά τη στροφή του τιμονιού. Βέβαια να αναφέρουμε πως μπορεί η πίσω κίνηση να αφήνει περισσότερα περιθώρια στους τροχούς, ωστόσο υπάρχουν και αρκετά πισωκίνητα μοντέλα με κύκλο στροφής άνω των 11 μέτρων.

Kia EV3 και Jeep Avenger παρκάρουν πιο εύκολα από VW Polo

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
ford
MERCEDES CHECK