Αναφορές για BMW

34.065 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2015

 

Αναφορές για BMW

Bmw
116

1600 κυβικά
του 2008
Γιάννης βιδαλης (4/4/2015, 09:36) Δυστυχώς είμαι και εγώ κάτοχος άλλης μιας προβληματικής 116 του 2008.το αυτοκίνητο έχει 107.000χλμ τώρα και μέχρι στιγμής του έχω αλλάξει 4 πολλαπλασιαστές,4μπεκ,διαφορικό,αισθητήρα νου,αισθητήρα για τον αερόσακο συνοδηγου(ζυγαριά στο κάθισμα),και τώρα το αυτοκίνητο στην εκκίνηση κόβει πολύ και μουγκρίζει λες και έχει φίλτροχοανη.επισης μετά τα 120 μυρίζει όλο το αυτοκινητο(καταλύτης).τα προβλήματα όλα ξεκίνησαν μετά τα 60000 χλμ.απαραδεκτο!!!!το αυτοκίνητο υπόψην οδηγείται μέχρι 140 χλμ ταχύτητα και οι αλλαγές το πολύ 3500 στροφές.τα συμπεράσματα δικά σας.
  5
Bmw
320i

2000 κυβικά
του 2007
Stamatis (27/3/2015, 16:33) Με 55000 χιλ εχουμε και λεμε. Εχουν αλλαχτει 3 φορες ολοι οι πολλαπλασιαστες, 1 απο αυτες κατω απο εγγυηση. 2 μπεκ βενζινης και χρειαζεται να αλλαχτουν και τα αλλα 2 γιατι σταζουν. Απο τις 30000χιλ στο κτεο μου ειπαν οτι χρειαζομαι αλλαγη αμορτισερ. Χανει το καρτερ του αυτοματου κιβωτιου λαδι απο μια τσιμουχα, και για να φτιαχτει πηρα προσφορα 800Ε με εκπτωση!
  7
Bmw
X1

2000 κυβικά
του 2011
ΧΑΤΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ (31/3/2015, 10:48) X1 2.8xdrive τιμή καταλόγου καινούργιο με τα extra 75.000! Το τιμόνι στα 22.000χλμ έκανε μικρό δοντάκι αριστερά...η αντιπροσωπεία αμέσως άλλαξε κρεμαργιέρα κ τπτ τα ίδια...μετά άλλαξε κολώνα τιμονιού που είπαν είχε στραβώσει!!;...κ το πρόβλημα βελτιώθηκε αλλά παραμένει...όλα χωρίς κόστος άψογη εξυπηρέτηση απο αντιπροσωπεία...στα 40.000χλμ..κ μετά απο service 800 euro...έσπασε ενω ήμουν Κηφισίας το ψυγείο λαδιού(πλαστικό!!!!!)...και φαντάζεστε τι έγινε στη μηχανή...λάδια παντού......την προηγούμενη είχα πάει ταξίδι κ επέστρεψα απο το φόβερό δρόμο Πατρών-Αθηνών βράδυ με βροχή κ ένα τρίχρονο μαζί...ο λόγος που αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.....αξιοπιστεία;!;!&ασφάλεια!.....ηαντιπροσωπεια έκανε έκπτωση στο ανταλλακτικό 50%....αλλά το κόστος επισκευής έφτασε τα 500+ ευρω!!!!...& ξανά λάδια που είχαν αλλαχτεί πρίν 1 μήνα...το καινούργιο ανταλλακτικό ψυγείο λαδιού πρόσεξα ότι είναι μεταλλικό πιά και όχι πλαστικό.....μήπως έπρεπε η bmw να μου το αλλάξει δωρέαν αφού μάλλον το ξέρουν το πρόβλημα;...η λαδίλα από την μηχανή προφανώς κ καθάρισε με χημικά...πόσο ασφαλή είναι όταν περνάει ο αέρας στην καμπίνα πιά... Έχω αποκτήσει αλλεργία ρινίτιδα στα 43 μου μετά απο αυτό...ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:απαράδεκτο για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας αυτά τα προβλήματα....αν έιχα πάρει KIA θα είχα τουλάχιστον μεγαλύτερη εγγύηση κ λιγότερη ταλαιπωρεία!
  16
Bmw
X1

2000 κυβικά
του 2010
ioannidis george (30/4/2015, 22:00) απαραδεκτα υψηλες τιμες σερβις....πλημελης αποκατασταση βλαβης κατοπιν τροχαιου....σε επικοινωνια μου με την bmw στην αθηνα προσπαθησαν να αμβλυνουν την κατασταση με λογια μονο.....αναφερομαι στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο Αδαμιδης Α.Ε. Θεσσαλονικη
  3
Bmw
X5

3000 κυβικά
του 2007
Δημήτριος Ιακωβακης (7/4/2015, 21:14) Diesel 3000 cc - μετα απο 3 χρόνια ταλαιπωρίας ( επτά συνεχόμενες διαρροές λαδιού στο κινητήρα ) πλήρωσα ενα σορό χρήματα στα εξους. Συνεργεία BMW και δεν μπορούσαν να δώσουν οριστική λύση στο προβλημα ... Κατέφυγα στον συνήγορο του καταναλωτη και με δικαίωσε απαιτώντας απο την BMW να μου αλλάξει τον κινητήρα ... Βέβαια το πούλησα λόγο κρίσης και ησύχασα οριστικά !!! Ποτε ξανα BMW
  4
Bmw
X5

4800 κυβικά
του 2007
Αριστοτελης Αννινος (6/4/2015, 11:34) Απο την πρώτη βδομάδα έχανε λάδια και μου λεγαν ότι είναι φυσιολογικό το αυτοκίνητο το έχει πάρει ο γερανός τρεις φορές απο μηχανική βλάβη έχει μείνει στο συνεργείο για βλάβες περίπου σε σύνολο ένα χρόνο κάθε ανταλλακτικό που μπαίνει αντικαθίσταται και δεύτερη φορά ακόμα και σημερα που μιλάμε έχει βλάβη συγκεκριμένη που θα πρέπει να παει στο συνεργείο για τριτη φορά είναι σίγουρο ότι δεν είμαι μοναδικός έχω δυο γνωστούς με το ίδιο μοντέλο που έχουν ανάλογα προβλήματα
  2
Bmw
Σειρα 1

2000 κυβικά
του 2004
ΛΙΟΝΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (6/4/2015, 16:14) Πολλά προβλήματα εξαρχής. Κάτοχοι οικογενειακά BMW και πολύ ευχαριστημένοι από άλλα μοντέλα (518, 316, 325, Χ3). Το συγκεκριμένο βγάζει προβλήματα εξαρχής και δεν λέει να σταματήσει. Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν έχουν καταφέρει να βρούν λύσεις παρόλο που έχουν χρεώσει αρκετές φορές πολλά χρήματα. 1) Βλάβη στον καταλύτη (από πολύ νωρίς) 2) Κατανάλωση λαδιών (1000ml ανά 700κμ περίπου) από τα 1000χλμ έως και τώρα (75000χλμ)χωρίς να το επισκευάζει η BMW εντός εγγύησης. Μετά κληθήκαμε να αλλάξουμε ανταλλακτικά αξίας σχεδόν 1000ευρώ που δεν καλύφθηκαν. Έγινε επικοινωνία με BMW Γερμανίας και απλά μας έδωσαν έκπτωση. 3) αισθητήρας L (πρόωρα επίσης) 4) Χαμηλή ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό (πρόωρη φθορά) 5) Ζημιά στου καθρέπτες (οξείδωση στο γυαλί-κακή ποιότητα-αστοχία υλικού) 6) Το κιβώτιο (αυτόματο) λειτουργεί πλέον απότομα (από τα 40000χλμ) και η αντικατάσταση λαδιού (που πάλι είναι πρόωρη) κοστίζει πάρα πολύ ακριβά. Κόστισε σχεδόν 43000 ευρώ καινούριο.....Λάθος επιλογή τελικά.....στην εταιρία γιατί πλέον έχει πέσει πολύ η ποιότητα που συνήθιζε να έχει.
  2
Bmw
Σειρα 1

1600 κυβικά
του 2009
Kostas serres (4/4/2015, 19:04) Αγόρασα το αυτοκίνητο καινούργιου το 2009 με δυο χρονιά εγγύηση που δίνει η bmw, με το που το πηρά μετά από μια εβδομάδα οπότε έπεφτα σε κανένα σαμάρι άκουγα ένα περίεργο θορυβώ στα αμορτισέρ λες και τρεμόπαιζαν το πήγα στην αντιπροσωπεία με τα από τα πολλά, αφού πρώτα μου λέγανε ότι δεν έχει κάτι το αμάξι ,τελικά είχε πρόβλημα! μου κανένα κατ ι πατέντες με κάτι χαρτόνια ενδιάμεσα που βάζανε , παρ όλα αυτά πάλι τα ιδία και τελικά άλλαξαν μου είπαν τα pump stop .Στη συνεχεία με τα από περίπου ένα μήνα μου χαλάει ο διακόπτης για τα φώτα ,το αλλάζουμε και αυτό στη συνεχεία μετά από κανένα εξάμηνο άλλαξα πολλαπλασιαστές .Ευτυχώς λίγο πριν λήξει η εγγύησης το αμάξι το έδωσα ο επόμενος που το πηρέ έμαθα του έβγαλε εγκέφαλο και ήταν εκτός της εγγύησης. bmw πλέων μονό από 5αρα και πάνω
  2
Bmw
Σειρα 1

1600 κυβικά
του 2009
ΗΛΙΑΣ (7/4/2015, 21:20) Με μόλις εξήντα χιλιάδες χιλιόμετρα με άφησε τρείς φορες.Πρώτη απο πολλαπλασιαστές δεύτερη απο μπεκ και τρίτη και φαρμακερή απο εγκέφαλο.Η bmw Hellas ενώ γνώριζε για τους πολλαπλασιαστές και είχαν ανακληθεί δεν με ειδοποίησε ποτέ.
  1
Bmw
Σειρα 1

1600 κυβικά
του 2008
kostas mil (3/4/2015, 20:32) para polla provlimata me ta ilektrika
  4
Bmw
Σειρα 1

1600 κυβικά
του 2010
ΒΑΣΙΛΗΣ (26/3/2015, 08:33) αγόρασα μεταχειρισμένο με 35000 χιλ το αυτοκινητο με επιβεβαίωση της εταιρίας για τα χιλιόμετρα και στα 40000 χλμ έβγαλε ένδειξη για αισθητήρα νοξ.Κλοστος αντικατάστασης 470 ευρώ. Οπως έμαθα από διάφορα συνεργεία είναι μια πολύ συχνή ζημιά στα ΒΜW
  5
Bmw
Σειρα 3

2200 κυβικά
του 2003
Νικος (4/4/2015, 09:00) Πολλά προβλήματα με ηλεκτρολογικά διακόπτες παραθύρου ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά πόρτας, ντουλαπάκι επίσης φλάντζες βαλβίδων την έχω αλλάξει 3φορες μέσα σε 2 χρόνια φλατζα κάρτερ .αισθητήρας λαδιου
  1
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2005
Βαλέριος Καλοκαιρινός (4/6/2015, 22:00) BMW 316i Mpack Γνήσιο από την BMW. Στα 90.000 χιλιόμετρα ατρακάριστο! Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής με πολλά προβλήματα που πρέπει να πηγαίνεις στα συνεργεία 3 με 4 φορές το χρόνο. Μέχρι τα 90.000 χιλιόμετρα που το είχα το αυτοκίνητο μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2015 στο αυτοκίνητο έχω αλλάξει 3 γρύλους παραθύρων, 3 φορές σινεμπλόκ εμπρός,1 φορά σινεμπλόκ πίσω, το σήμα της BMW στο καπό γιατί ξέβαψε!!! 1 ρουλεμάν πίσω αριστερού τροχού, 4 φορές τακάκια εμπρός πίσω,έχει ξεβάψει η ταπετσαρία της πίσω εταζέρας, έχει ξεκολλήσει η ταπετσαρία σε όλα τα κολονάκια της οροφής, έχει φθαρεί το δέρμα στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων, η ηλιοροφή έχει πρόβλημα και κανει κρακ κρακ οταν ανοίγει! στα πίσω φανάρια έχουν μπει μεσα έντομα, το πίσω αριστερό φανάρι είχε προβλημα με τη γείωση του. Όλα τα σέρβις του από το πρώτο μέχρι το τελευταίο έχουν γίνει όλα σε σέρβις BMW(Κορφιάτης, Σφακιανάκης)
  1
Bmw
Σειρα 3

1950 κυβικά
του 2009
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (13/4/2015, 14:29) Αλλαξα δυο φορες πολλαπλασιαστες[μια λογω βλαβης και μια οταν το καταλαβαν οτι ειναι ελαττωματικοι],αλλαξα εγκεφαλο,σασμαν,δυο μπροστινες λαμπες και τωρα εχω να κανω με τον ΝΟΧ.
  1
Bmw
Σειρα 3

1596 κυβικά
του 2002
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΚΟΣ (20/4/2015, 11:05) ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ 25000 ΧΛΜ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕς ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕς ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΟΙΝΕς ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ε46
  1
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2008
Βασιλης (21/5/2015, 10:53) Εχω ενα 316 2008 αγορασμενο καινουργιο. Απο την αρχη πολλα προβληματα. 5 φορες πολλαπλασιαστες (παλι καλα που το αυτοκινητο δεν μενει στην μεση του δρομου) και το ποιο σημαντικο διαφορικο στα 22.000 εκτος εγγυησης. Φυσικα μονο εκπτωση ειχα που κοστισε με την εργασια σε εξουσιοδοτημενο 1300 ευρω (συνεχεια ακουω για διαφορικα μαλλον θα πρεπει να ελεγχει με καποιο τροπο για ανακληση λογω προβληματικου υλικοι απο bmw και να αποζημιωθουμε οσοι πληρωσαμε). Απο τοτε που εγινε οι ανακληση για πολαπλασιαστες δεν ξαναειχα προβλημα. Επισης αισθητηρας θερμοκρασιας νερου αλλαχτηκε 150 ευρω, μπεκ με την ανακληση πολλαπλασιαστων 0 ευρω κοστος, αλλα εχω να τονισω ακομα προβλημα στον καθρεφτη του οδηγου και χαμηλη ποιοτητα στο εσωτερικο (ξεφλουδισμα στις πορτες και στο χειροφρενο).
  1
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2004
Πασχαλούδης Φάνης (29/5/2015, 01:26) Αγοραστηκε καινουριο. Μετα απο 40000 αρχισε η ταπετσαρια στις κολωνες να ξεκολαει. Στις 60000 αλλαξα για πρωτη φορα τον αισθητηρα για τον αεροσακο συνοδηγου και μετα ξανα στις 140000. Στις 180000 αλλαξα κεφαλαρι μηχανης ζημια κοντα στα 2000 ευρω. Δεν ξερω αν φταει η ποιοτητα κατασκευης για την συγκεκριμενη ζημια ή κατι αλλο. Αλλα θα μπορούσε να αποφευχθεί γιατι 3 ημερες πριν το αμαξι με αφησει το πηγα στν τρικαλιωτη θεσσαλονικη γιατι με αφησε το ψυγειο λογω μιας πλαστικης ταπας και τους ειπα να ελέγξουν γιατι το αμαξι δεν τραβαει. Και μου ειπα ν οτι τιποτα δεν εχει. Μετα απο τρεις ημέρες με αφησε και το πηγα στον Αδαμιδη. Αν ειχα γραπτως απο τον τρικαλιωτη οτι ολα ειναι μια χαρα θα τους ειχα μηνύσει γαιτι απο οτι μου ειπαν θα μπορουσε να αποφευχθεί η αλλαγή του κεφαλαριου της μηχανης. Σαν σερβις μου φαινονται αρκετα τιμιες οι τιμες και προσεγμενα. Αλλα γενικα για την συγκεκριμενη μαρκα περιμενα περισσοτερα. Και δεν ανεφερα και πολλα ηλεκτρικα προβληματα και οτι ολα τα λαστιχα ιδιως του μπροστινου παρμπριζ ειναι χαλασμενα και καμμενα απο τον ηλιο απο τον τριτο χρονο. Επσης το μοτερ των πισω υαλοκαθαριστηρων χαλασε στο τριτο χρονο και ηταν εκτος εγγυησης. Η αντιπροσωπία ηθελε 300 ευρω. Γενικα ειμαι απογοητευμενος και δεν θα ξαναπαρω bmw
  1
Bmw
Σειρα 3

1998 κυβικά
του 2007
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ (5/4/2015, 08:04) Προβλήματα με τα ηλεκτρικά,μαγνητικές κλειδαριές κλπ.Απο τα 20,000 χιλιόμετρα άρχισαν να παρουσιάζονται προβλήματα.
  1
Bmw
Σειρα 3

2000 κυβικά
του 2008
ΘΑΝΑΣΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ (6/4/2015, 10:29) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ 6 Η 7 ΦΟΡΕΣ, ΑΛΛΑΞΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ NOX, ΓΡΙΛΙΕΣ ΨΥΓΕΙΟΥ, ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ BMW!
  1
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2009
ΓΙΩΡΓΟΣ (6/4/2015, 20:18) Έχω αλλάξει αρκετές φορές πολλαπλασιαστές, πριν ένα μήνα τους άλλαξε η αντιπροσωπεία προληπτικά, δωρεάν. Εχει καεί 3 φορές το φανάρι φτερού πίσω. (LED)
  1
Bmw
Σειρα 3

2000 κυβικά
του 2007
ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΔΡΑΓΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ (6/4/2015, 21:41) ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΠΕΚ ΛΟΓΩ ΣΥΧΝΩΝ ΒΛΑΒΩΝ. ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
  1
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2003
spal (6/4/2015, 22:35) 316 του 2003,με 138 χιλ χλμ.Προβληματα στα ηλεκτρικα( πολλαπλασιαστες,γρυλοι και μοτερ παραθυρων,μοτερ ηλ.καθρεφτων,check engine μονιμα,λαμπακι αεροσακου,να τρωει φλας και να αναβουν ολα στο ταμπλο και δωσε λεφτα για διαγνωση)τσιμουχακια βαλβιδων στα 118 χιλ χμ και 2 σερβοφρενα.Ταπετσαριες,λαστιχα και ουρανος δεν τα αναφερω.Απο οτι διαβαζω στο ιντερνετ και τωρα στις αναφορες ειμαι απο τους τυχερους με τα λιγοτερα!!
  2
Bmw
Σειρα 3

2000 κυβικά
του 2007
Χριστοδούλου Δημήτριος (31/3/2015, 21:58) Στο 3ο έτος κυκλοφορίας και με λίγα σχετικά διανυθέντα χιλιόμετρα παρουσίασε βλάβη στον NOX SENSOR, για το οποίο ανταλλακτικό δεν υπάρχει σε after Market και χρεώνεται από την επίσημη αντιπροσωπεία σε 500 ευρώ με την τοποθέτηση ή και παραπάνω. Είναι βλάβη που δεν θα έπρεπε κανονικά να παρουσιάζεται και μετά από έρευνα έμαθα ότι είναι συνηθισμένη. Θα πρέπει η αντιπροσωπεία να μειώσει το κόστος αυτού του ανταλλακτικού, γιατί στο εξωτερικό κοστίζει πολύ λιγώτερα.....
  4
Bmw
Σειρα 3

2000 κυβικά
του 2009
Μιχάλης (1/4/2015, 10:28) Δύο φορές αλλαγή πολλαπλασιαστών, μέχρι τα 40000km Ευτυχώς η βλάβη εμφανίστηκε εντός Αθηνών χωρίς μεγάλη ταχύτητα. Όπως διαπίστωσα, παρότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα, η ΒΜW προκλητικά και αδιάφορα, συνέχιζε να τοποθετεί τους ίδιους πολλαπλασιαστές και στο μοντέλο facelift. Απαράδεκτη βλάβη για οποιαδήποτε εταιρεία, σχεδόν μένεις στον τόπο. Δεύτερο πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού εντός εγγύησης.
  3
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2007
ΒΑΣΙΛΗΣ (3/4/2015, 12:53) ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 5 ΦΟΡΕΣ...ΜΠΕΚ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΟΣΤΟΥΣ (1000 ΕΥΡΩ) ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ(!!!)ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΒΕΒΑΙΑ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΞΑΝΑ ΒΜw..ΦΙΛΟΣ ΔΕ ΜΕ 320 ΤΟΥ 2007 ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...
  3
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2002
dimitris (28/3/2015, 19:31) arketes zimies sto psigio kai genika sta solinakia tou! oles tis tapetsaries sto saloni kai ta lastixa stis portes apeires zhmies apo ton deytero xrono!! logo epagelmatos (plistis ix) zimies stis tapetsaries bmw kathimerino fenomeno! ola ta lastixa portas kai komatia ependisis tapetsarias(portes,oyranos,kolones ktl) ta plirwsa ena mati to kathena!
  4
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2012
Κώστας (18/3/2015, 20:18) δύο φορές εν κινήσει άνοιξαν οι ασφάλειες σε διαφορετικές πόρτες και οι αντίστοιχες πόρτες άνοιξαν στο πρώτο στάδιο (δηλ. δεν έφυγαν τελείως στον αέρα). ειδοποιήθηκα με ηχητικό και οπτικό μήνυμα, κατέβηκα και τις έκλεισα. Η αντιπροσωπεία έκανε αναβάθμιση λογισμικού. Υπάρχουν έντονοι αεροδυναμικοί θόρυβοι μετά τα 120 χλμ/ώρα. ακόμα το ψάχνουν με διάφορες οδηγίες από το εργοστάσιο.Η ηχομόνωση σε μέτρια επίπεδα. Επίσης τριγμοί κατά καιρούς από ταμπλό και ασφάλεια πόρτας συνοδηγού. Η συναρμογή και το φινίρισμα μέτρια. Ακόμα υπήρξε διαρροή του υγρού του ψυγείου από χαλασμένα σωληνάκια. ειδοποιήθηκα με ηχητικό μήνυμα.
  11
Bmw
Σειρα 3

1600 κυβικά
του 2010
Αθανάσιος (20/3/2015, 16:00) Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο μετά από μικρή χρήση και μόλις 27.000 χλμ στην τετραετία άρχισαν οι ενδείξεις με χαμηλή πίεση λαδιού κινητήρα (αρχικά πορτοκαλί χρώμα και έπειτα κόκκινο). Θόρυβος κινητήρα μεταλλικός (κροτάλισμα) στις χαμηλές στροφές (μεταξύ 1.000 και 2.000 σαλ) άγνωστης προελεύσεως .Έγινε αλλαγή λαδιών και ρυθμιστή τροχαλίας. Διαγνωστικό δεν δείχνει κάτι για την χαμηλή πίεση. Πάμε με τα ίσως και μπορεί και μπόλικες αναλήψεις από το ATM για επίλυση των προβλημάτων χωρίς να είναι προφανή τα αίτια. Ποιότητα συναρμολόγησης μέτρια.Μετά από μερικούς μήνες από την αγορά ξεκόλλησαν από το αμάξωμα τα πλαστικά περιγράμματα των πίσω φαναριών.
  6
Bmw
Σειρα 6

5000 κυβικά
του 2007
Ανδρεας ΜεταΞας (29/5/2015, 03:37) Απλα αθλιο Καει λαδι και μετα απο 7000 χλμ μου εσπασε το μοτερ
  2
Bmw
Σειρα 7

4000 κυβικά
του 2008
Κωστας (28/6/2015, 19:52) Μεχρι τις 100000 χλμ που εχω αυτη τη στιγμη με εχει αφησει 3 φορες στο δρομο λογο πολλαπλασιαστων και μια φορα λογο δυναμό Στα 80.000 χλμ αλλαγή σαζμάν, κόστος 4000 ευρω Αντικατάσταση δοχείο διαστολής , απο τις 70.000 χλμ αυξηση καταναλωσης λαδιού περιπου 1 λιτρο στα 700 χλμ., αντικατασταση τσιμουχακια βαλβιδων χωρις ομως αποτελεσμα, αντικαταδραση αντλιας βενζίνης καιγονται λάμπες μονίμως, απο καινουργιο προβληματα με σιντιερα, λήψη gps και ηλεκτρικα στα καθισματα Με 101000 χλμ αυτη τη στιγμη αναμένο λαμπάκι abs και συμφωνα με το μηχανικό χρειάζεται εγκέφαλο abs
 

 
  • kostas.

    Καημενοι ιδιοκτητες γερμανικης προπαγανδας.....

      6
  • Αθανάσιος Γ.

    Α) X3 2.0d - 2008 Καινούριο και Β) 520 2.0 - 2008 Καινούριο. Στο Χ3: Βλάβη πίσω φανάρι Led-Αλλαγή, Προβλήματα υγρασίας από την πίσω πόρτα δεξιά-Διορθώθηκε, Αισθητήρας τιμονιού-Αλλαγή, Δίαβρωση σε στήριγμα της μπάρας οροφής αριστερά, Φθορές στα πλαστικά που έχουν επικάλυψη-βαφή soft touch εσωτερικά, Διαφορικό κατανομής (ZF) ζημία 3 ημέρες μετά από το service-κόστος αλλαγής € 3000,00-έγινε επιδιόρθωση εκτός με € 900,00 αρκεί να βρείτε τον ειδικό μηχανικό και στα 120000χλμ μου έσβησε με ταχύτητα 110χλμ πλανώ σε στροφή!!! Η βλάβη: κάδο ένα χρονισμού και τεντοτήρες αλλά ψάχνοντας κι άλλο είχε και μια μπίελα αρπαγμένη, στρόφαλος αρπαγμένος και ψάχνοντας ακόμα λίγο προσπαθώντας να καταλάβω αν αξίζει η επιδιόρθωση βρέθηκε και ένας κύλινδρος ραγισμένος. Καταγραφή και επιστολή στην BMW, στον τοπικό αντιπρόσωπο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αποτέλεσμα: Αναγνώριση ακι αντικατάσταση κινητήρα με ανακατασκευασμένο από το εργοστάσιο με 2ετή εγγύηση. Στο 520: αντικατάσταση πολλαπλασιαστών 4-5 φορές και πρόβλημα στο μηχανισμό ενός ηλεκτρικού παραθύρου πίσω πόρτας. Σε MINI 1600 φίλος αλλάζει τεντωτήρες καδένας κάθε 10.000χλμ Σε AUDI Α5 φίλης της κόλλησε ο κινητήρας στις 20.000χλμ. Σε VW GOLF 1,4 170hp -2008 με DSG του πατέρα μου (73 ετών) του αλλάξανε το κιβώτιο εντός εγγύησης! Σημειώστε ότι όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρω αγοράστηκαν καινούρια, συντηρούνται άψογα -υπέρ του δέοντος-, φυλλάσονται σε garage, οδηγούνται προσεκτικά, βάζουν καύσιμα σε επιλαγμένο πρατήριο (VPower) πάντα.....! Περαστικά μας...

      5