Αεροδυναμικές λεπτομέρειες της νέας Supra.

Αεροδυναμικές λεπτομέρειες της νέας Supra.

Επιμέρους τεχνικά

22.223 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο στόχος της ουδέτερης κατανομής των μαζών μεταξύ των αξόνων ήταν πολύ σημαντικός για το δίδυμο BMW-Toyota και πράγματι επετεύχθη με την μετακίνηση του διαμήκους τοποθετημένου κινητήρα όσο το δυνατόν πιο πίσω. Η μηχανολογία και οι νόμοι της φύσης, επίσης επιτάσσουν μια σχέση μεταξονίου-μετατροχίου με λόγο μεταξύ 1.5-1.6 για βελτιστοποίηση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος. Στην Supra αυτός ο λόγος τελικά είναι στο 1.55 κάτι που θεωρείται εξαιρετικό, ωστόσο για να επιτευχθεί, θυσιάστηκαν τα πίσω καθίσματα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι αυστηρά διθέσιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το σύστημα πέδησης είναι κατασκευασμένο από την Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες να εφαρμόζουν πάνω σε δίσκους 348 χιλιοστών στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ στον πίσω έχουμε δαγκάνες ενός εμβόλου με διάμετρο 345 χιλιοστά. Και στις δύο περιπτώσεις, έχουμε συμβατική μεταλλουργία χωρίς εξωτικά συνθετικά υλικά. Σε ότι αφορά την αεροδυναμική, λόγω του αμιγώς coupé αμαξώματος και των ελαφρώς πιο μαζεμένων εγκαρσίων και κατακορύφων διαστάσεων σε σχέση με την BMW Z4 θα πρέπει να αναμένουμε κάτι καλύτερο από το 0.64 που επιτυγχάνει η Ζ4 σε ότι αφορά την μείζονα αεροδυναμική αντίσταση των 2 διαστάσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SPRING CHECK MERCEDES
test center