Tech: Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota
3 Φωτογραφίες »

Tech: Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota

34.045 Επισκέψεις στο άρθρο

- Χωρίς κολόνα τιμονιού ή μηχανικά μέρη
- Αλλάζει από «αργό» στην εθνική σε «γρήγορο» στην πόλη
- Δεν τραντάζει στις λακκούβες, δεν φεύγει όταν σε «χτυπάει» πλευρικός άνεμος
- Στρίβει με λιγότερες κινήσεις απ' ότι ένα τυπικό τιμόνι!

Επανάσταση από Toyota-Lexus

Όπως συμβαίνει με όλο το φάσμα των επιμέρους στοιχείων του αυτοκινήτου, έτσι και στο τιμόνι, οι τεχνολογίες συνεχώς αυξάνονται και βελτιώνονται με σκοπό φυσικά την μεγαλύτερη άνεση του οδηγού αλλά και των επιβατών στην καθημερινή μετακίνηση όπως και στα ταξίδια που θα πραγματοποιήσουν.

Προσφέρεται στα Toyota bZ4X και Lexus RZ 450e

Η ανάγκη αυτή λοιπόν έφερε στη θέση του μηχανικού τιμονιού, το υδραυλικό, το οποίο δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον να παραχωρήσει τη θέση του στη νέα τεχνολογία τιμονιού που ακούει στο όνομα steer-by-wire. Αν και είναι σαφώς πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε εάν το τιμόνι αυτό θα υιοθετηθεί μαζικά, απ` ότι φαίνεται υπάρχουν ήδη οι μάρκες που το εμπιστεύονται, όπως για παράδειγμα ο όμιλος Toyota. Τόσο η ιαπωνική φίρμα όσο και το  premium παρακλάδι της, η Lexus, εξοπλίζουν με το συγκεκριμένο σύστημα τιμονιού τα ολοκαίνουργια αμιγώς ηλεκτρικά bZ4X και RZ 450e, αντίστοιχα. Τι ακριβώς είναι το hi-tech τιμόνι One Motion Grip steer-by-wire και τι προφέρει; Πάμε να δούμε.


Toyota & Lexus εξοπλίζουν με το συγκεκριμένο σύστημα τιμονιού τα ολοκαίνουργια αμιγώς ηλεκτρικά bZ4X και RZ 450e, αντίστοιχα.
3 Φωτογραφίες »

Toyota & Lexus εξοπλίζουν με το συγκεκριμένο σύστημα τιμονιού τα ολοκαίνουργια αμιγώς ηλεκτρικά bZ4X και RZ 450e, αντίστοιχα.

Σελίδα 2Χωρίς κολόνα τιμονιού & αλλάζει από «αργό» σε «γρήγορο» ανάλογα την ταχύτητα
Σελίδα 3Λιγότερη ταλάντευση, καλύτερος έλεγχος & σχήμα α λα F1
Toyota
test center