93.976 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2015
Toν πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi έχουμε γνωρίσει σε αρκετά μοντέλα των Renault-Nissan και εκτιμήσει με την σβελτάδα και οικονομία του. Αυτήν τη φορά, όμως, έχει ένα δυσκολότερο έργο μιας και πρέπει να κινήσει ένα αμάξωμα 1.318 κιλών.
Παρόλα αυτά τα καταφέρνει άκρως ικανοποιητικά αφού μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως ούτε κρεμάει στις χαμηλές στροφές, και την απαιτούμενη ροπή έχει για να πας σβέλτα στο επαρχιακό δίκτυο. Συγκεκριμένα, το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας του στην πράξη είναι 2.000 με 3.500 σ.α.λ., ενώ στα θετικά του προσθέστε την ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. Όσο τώρα για την κατανάλωση, τα 3,8 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστεί είναι μάλλον δύσκολο και κοπιαστικό να τα επιτύχεις σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης. Για την ακρίβεια, υπολογίστε περίπου στα 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικό.
Από την άλλη, τα CO2 είναι γραμμένα στην άδεια, και έτσι υπολογίστε πως δεν θα πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας.
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".