ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αττική Οδός: Λύσεις στο μποτιλιάρισμα | Τι είπε ο «CEO» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

1.430 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2025)
Αττική Οδός: Έρχονται λύσεις για την κίνηση

Αττική Οδός: Έρχονται λύσεις για την κίνηση

«Αυξημένη η κίνηση στην Αττική Οδό» παραδέχεται η διαχειρίστρια εταιρεία.
Έτοιμες οι προτάσεις της εταιρείας για ανακούφιση της Αττικής Οδού.
Εξετάζουν επέκταση της σύμβασης παραχώρησης αντί χρηματοδότησης από το Δημόσιο.
Αδύνατη η αύξηση των διοδίων, τουλάχιστον για την ώρα.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

«Αυξημένη η κίνηση στην Αττική Οδό» παραδέχεται η διαχειρίστρια εταιρεία

Στην καθιερωμένη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, διαχειρίστριας εταιρείας μεταξύ άλλων και της Αττικής Οδού, ο Πρόεδρος και Διευθύνον Σύμβουλος της εταιρείας, αναφέρθηκε στον πολυσύχναστο αυτοκινητόδρομο του Λεκανοπεδίου και σε παρεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν σε αυτόν. Όπως παραδέχθηκε, «καταγράφεται αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στον αυτοκινητόδρομο και επεξεργαζόμαστε διάφορες προτάσεις βελτίωσης μέσα στη ζώνη κατάληψης της Αττικής Οδού».

Έτοιμες οι προτάσεις της εταιρείας για ανακούφιση της Αττικής Οδού

Σύμφωνα με τον κ. Περιστέρη, έχουν ήδη γίνει κάποιες προτάσεις από την εταιρεία προς το αρμόδιο Υπουργείο. Πρώτο μέτρο είναι η αναδιευθέτηση του ανισόπεδου κόμβου της Μεταμόρφωσης, που συνδέει την Αττική Οδό με την Εθνική Οδό και παρατηρείται το μεγαλύτερο πρόβλημα, με πολύωρες καθυστερήσεις καθημερινά. Σκοπός να γίνουν στρατηγικές αλλαγές στον κόμβο, ώστε να μεγαλώσει η χωρητικότητά του και να γίνεται ευκολότερη η διέλευση των οχημάτων στις εισόδους/εξόδους μεταξύ των δύο αυτοκινητόδρομων. Μια από τις λύσεις που εξετάζονται είναι η δημιουργία μιας επιπλέον λωρίδας στο υπάρχον οδόστρωμα, όπου υπάρχει ο διαθέσιμος χώρος.

Εξετάζουν επέκταση της σύμβασης παραχώρησης αντί χρηματοδότησης από το Δημόσιο

Εφόσον τα έργα αυτά εγκριθούν από το Δημόσιο, θα πρέπει να βρεθεί λύση για τη χρηματοδότησή τους. Μια σκέψη που είχε εξεταστεί και στο παρελθόν από το Υπουργείο κατά την προηγούμενη ηγεσία του, είναι η επέκταση της διάρκειας της σύμβασης παραχώρησης με την διαχειρίστρια εταιρεία, κατά 1-2 χρόνια.

Δες επίσης: Η νέα σήραγγα που θα κάνει το Ελληνικό-Αττική Οδός σε 10 λεπτά

Αδύνατη η αύξηση των διοδίων, τουλάχιστον για την ώρα

Τέλος, το μόνο σίγουρο είναι πως οι πόροι για τη χρηματοδότηση των έργων δεν θα βρεθούν μέσω αύξησης των διοδίων του αυτοκινητόδρομου. Η μόνη περίπτωση αύξησης διοδίων, με βάση τους όρους της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, είναι μέσω κλιμακωτών χρεώσεων στις ώρες αιχμής, ώστε να αποθαρρύνονται κάποιοι οδηγοί να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκινητόδρομο το πρωί ή το απόγευμα, τις ώρες δηλαδή με την περισσότερη κίνηση. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει πριν ολοκληρωθεί η πρώτη πενταετία από την υπογραφή της σύμβασης, κοινώς πριν από τα τέλη του 2029.

FORD
PAPADAMANTIOU