
Το Citroen C4 εστιάζει κυρίως στην άνεση της καθημερινότητας, με το Dacia Duster να ξεχωρίζει κυρίως για τις off-road δυνατότητές του.
Καλύτερο στο δρόμο & με καλά φρένα το C4, πιο ικανό off-road το SUV Duster
Η οδηγική στόχευση κάθε αυτοκινήτου ακολουθεί την ευρύτερη φιλοσοφία της μάρκας. Κάπως έτσι, το Citroen C4 επενδύει περισσότερο στην άνεση, την ώρα που το Dacia Duster ξεχωρίζει κυρίως για τις off-road περγαμηνές του.Αναλύοντας περισσότερο το κάθε μοντέλο, στο C4 ο οδηγός θα εκτιμήσει την ικανότητα του αυτοκινήτου να απορροφά με αποτελεσματικότητα τους κραδασμούς, χάρη στην καλή λειτουργία της ανάρτησης Progressive Hydraylic με τα υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης. Γενικότερα θα λέγαμε πως το Citroen πατάει καλά στο δρόμο, με τις όποιες ενστάσεις αφορούν την αίσθηση πληροφόρησης από το τιμόνι, όμως συγκριτικά με το Dacia Duster δίνει μία περισσότερη σιγουριά στον οδηγό, που αποτυπώνεται και στα καλύτερα φρένα του (36,9 μ. έναντι 40,6 μ.).
Όσον αφορά το SUV της ρουμάνικης μάρκας, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20,9 εκ.) και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, ράμπας και φυγής θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο ακόμη και σε μία πιο απαιτητική εκτός δρόμου περιπέτεια. Μέσα στην πόλη, ο μικρός κύκλος στροφής (10,9 μ.) είναι στοιχείο που εκτιμηθεί, επίσης, όμως στο γενικό του πλαίσιο το Duster δείχνει αρκετά πιο ουδέτερο από όσο θέλει κάποιος στην καθημερινή συμβίωση μαζί του.
Η γνώμη μας
Η κατηγορία των οικογενειακών έχει ακόμη μεγάλη πέραση, κυρίως στα SUV μοντέλα όπως το Dacia Duster. Ο «σκληροτράχηλος» χαρακτήρας αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του γνώρισμα, με τη full υβριδική έκδοση να προσθέτει και το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης του (βλέπε κατανάλωση). Το Citroen C4, από την άλλη, είναι μία πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση οικογενειακού με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά στους τομείς της κατανάλωσης και των χώρων, αλλά πολύ πιο value for money πακέτο παροχών σε τιμή και εξοπλισμό.Citroen C4 Hybrid 145 PS e-DCS6
+ Κινητήρας-κατανάλωση, φρεσκαρισμένη εμφάνιση, στιβαρότητα και πρακτικότητα καμπίνας, άνεση-κράτημα, χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τιμή
- Προς τα πίσω ορατότητα, κύκλος στροφής
Dacia Duster Hybrid 140 PS
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, κινητήρας-κατανάλωση, πρακτικότητα, άνεση ανάρτησης, τιμή, εκτός δρόμου ικανότητες
- 3 αστέρια στο EuroNCAP, φρένα
| Σελίδα 1 | Αυτόματα & υβριδικά οικογενειακά: Citroen C4 ή Dacia Duster; |
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
| Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
| Σελίδα 4 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |