ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

BYD Dolphin: Επόμενη γενιά με νέα αρχιτεκτονική και μάλλον πισωκίνητο

1.020 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2025)
BYD Dolphin: Επόμενη γενιά με νέα αρχιτεκτονική και μάλλον πισωκίνητο
3 Φωτογραφίες »

Τι «μαρτύρησαν» οι κατασκοπευτικές λήψεις.
CTB μπαταρία, νέα υβριδική έκδοση και πιθανή πίσω κίνηση.
Νέα Blade Battery 2.0 και πιο «έξυπνη» καμπίνα.
Στις ίδιες διαστάσεις & λανσάρισμα το καλοκαίρι του 2026.

autotriti team

Τι «μαρτύρησαν» οι κατασκοπευτικές λήψεις

Ένα βαριά καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, που αποδίδεται στο BYD Dolphin 2026, εντοπίστηκε να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους της Κίνας. Οι εικόνες συνοδεύονται από αναφορές για εκτεταμένο μηχανολογικό φρεσκάρισμα σε ένα μοντέλο που ήδη πάει καλά στην κατηγορία του στην εγχώρια αγορά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το facelift φέρνει πιο «καθαρό» εμπρός μέρος με λεπτότερα φώτα και ανανεωμένους προφυλακτήρες.

CTB μπαταρία, νέα υβριδική έκδοση και πιθανή πίσω κίνηση

Η BYD φέρεται να οδηγεί το Dolphin στη δομή CTB (cell-to-body), ενσωματώνοντας τη μπαταρία στο αμάξωμα για υψηλότερη ακαμψία και καλύτερη εκμετάλλευση χώρων. Παράλληλα, γίνεται λόγος για νέα πίσω ανάρτηση (τετρασύνδεσμη ή και πεντασύνδεσμη), ισχυρότερους κινητήρες, «frunk» και την σημαντικότερη επιλογή πίσω κίνησης. Οι ίδιες πηγές τοποθετούν μακράς εμβέλειας πισωκίνητο και υβριδικές εκδόσεις προς αποκάλυψη στο β’ τρίμηνο του 2026. 
 

Νέα Blade Battery 2.0 και πιο «έξυπνη» καμπίνα

Στα κορυφαία specs, το Dolphin του 2026 φημολογείται ότι θα ξεπερνά τα 520 km στον κύκλο CLTC, αξιοποιώντας Blade Battery 2.0 με βελτιωμένη αντοχή στο ψύχος (διατήρηση έως ~82% χωρητικότητας στους –30°C). Στο εσωτερικό αναμένονται απλούστερη σχεδίαση ταμπλό, μεγάλου μεγέθους κεντρική οθόνη και νέα έκδοση του συστήματος DiLink (5.0) με Qualcomm 8295 για ταχύτερη φωνητική απόκριση. Όλα τα παραπάνω παραμένουν ανεπιβεβαίωτα από την εταιρεία μέχρι την επίσημη πρεμιέρα.

Στις ίδιες διαστάσεις & λανσάρισμα το καλοκαίρι του 2026

Το αμάξωμα αναμένεται να παραμείνει κοντά στις τωρινές διαστάσεις (4.280 × 1.770 × 1.570 mm, μεταξόνιο 2.700 mm), με λανσάρισμα να «κλειδώνει» για Ιούνιο–Αύγουστο 2026. Οι τιμές στην Κίνα εκτιμάται ότι θα μείνουν στο εύρος 99.800–129.800 γιουάν (περίπου 12.000–15.600 € κατά προσέγγιση), διατηρώντας επιθετική τοποθέτηση στην κατηγορία. Για την Ευρώπη, το τρέχον Dolphin προσφέρει έως 427 km WLTP και τη σχεδιαστική γλώσσα «Ocean Aesthetics» αν οι φήμες για πίσω κίνηση και βελτιωμένη αυτονομία επιβεβαιωθούν, η ανανέωση θα το φέρει πιο κοντά σε ανταγωνιστές όπως το MG4 και το VW ID.3 σε δυναμική & τεχνολογία.