.jpg)
Το hypercar της BYD είναι το 1ο ηλεκτρικό supercar που σπάει το φράγμα των 7 λεπτών.
Ο γύρος πραγματοποιήθηκε από το βετεράνο της Nordschleife Moritz Kranz.
Βασίζεται στην πρώτη παγκοσμίως αρχιτεκτονική 1200 Volt.
Tο U9 Xtreme θα παραχθεί σε 30 μονάδες ως συλλεκτική έκδοση
Το hypercar της BYD είναι το 1ο ηλεκτρικό supercar που σπάει το φράγμα των 7 λεπτών
Το κινεζικό hypercar της BYD, YANGWANG U9 Xtreme (U9X), καταγράφει νέο ορόσημο στη «Πράσινη Κόλαση»: σύμφωνα με την εταιρεία, στις 22 Αυγούστου 2025 γύρισε το Nürburgring Nordschleife (20,832 km) σε 6:59.157 — χρόνο-ρεκόρ για την κατηγορία Electric Super Sports Cars και πρώτη φορά που ηλεκτρικό supercar «σπάει» το φράγμα των 7 λεπτών. Την ανακοίνωση έκανε σήμερα (21 Οκτωβρίου 2025) η YANGWANG, δίνοντας συνέχεια στο πρόσφατο top-speed ρεκόρ του ίδιου αυτοκινήτου.
Ο γύρος πραγματοποιήθηκε από το βετεράνο της Nordschleife Moritz Kranz
Ο γύρος πραγματοποιήθηκε από τον Γερμανό οδηγό Moritz Kranz, έναν βετεράνο της Nordschleife με χιλιάδες γύρους εμπειρίας, σε δοκιμές εξέλιξης που «τρέχουν» εκεί από το 2024. Ανεξάρτητες λίστες με χρόνους της πίστας ήδη εμφανίζουν τον U9 Xtreme με 6:59.2, στοιχείο που συμπίπτει με τον ανακοινωμένο χρόνο. Όπως συμβαίνει συχνά με τα «Ring times», η επίδοση προέρχεται από τον κατασκευαστή. Το νέο ρεκόρ έρχεται έναν μήνα μετά την επιβεβαιωμένη μέτρηση 496,22 km/h στο ATP Papenburg στις 14 Σεπτεμβρίου 2025, με οδηγό τον Marc Basseng — επίδοση που είναι η μεγαλύτερη καταγεγραμμένη για αυτοκίνητο παραγωγής.
Διάβασε εδώ: Το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο είναι ηλεκτρικό: Yangwang U9 Xtreme με 496 χλμ./ώρα!
.jpg)
Ο γύρος πραγματοποιήθηκε από τον Γερμανό οδηγό Moritz Kranz, έναν βετεράνο της Nordschleife με χιλιάδες γύρους εμπειρίας, σε δοκιμές εξέλιξης που «τρέχουν» εκεί.
Βασίζεται στην πρώτη παγκοσμίως αρχιτεκτονική 1200 Volt
Πίσω από τους αριθμούς κρύβεται μια μαζικής παραγωγής αρχιτεκτονική 1.200V, τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που φτάνουν έως 30.000 rpm, συνολική απόδοση >3.000 PS και αναλογία ισχύος 1.217 PS/τόνο. Το U9X στηρίζεται στο e⁴ Platform και στη DiSus-X ενεργή ανάρτηση/έλεγχο στάσης αμαξώματος, ενώ για τις ανάγκες του Nordschleife διαθέτει επανσχεδιασμένη ψύξη, τιτανιούχα-carbon-ceramic φρένα και GitiSport e·GTR² PRO semi-slicks, εξελιγμένα από κοινού με τη Giti.
Tο U9 Xtreme θα παραχθεί σε 30 μονάδες ως συλλεκτική έκδοση
Σε επίπεδο πίστας, ο χρόνος των 6:59.157 τοποθετεί το U9 Xtreme μπροστά από προηγούμενα «σημεία αναφοράς» για ηλεκτρικά παραγωγής στη μεγάλη χάραξη των 20,832 km (διαφορετική από τη συντομότερη 20,6 km που χρησιμοποιούσαν παλαιότερα πολλοί κατασκευαστές). Η εταιρεία το εντάσσει στην υποκατηγορία των ηλεκτρικών super sports, διαχωρίζοντάς το π.χ. από ρεκόρ ηλεκτρικών σεντάν όπως του Xiaomi SU7 Ultra. Τέλος, το U9 Xtreme θα παραχθεί σε έως 30 μονάδες, ως συλλεκτική έκδοση που «δένει» τις επιδόσεις ευθείας με ρυθμό πίστας — μια στρατηγική επίδειξης τεχνολογικής υπεροχής της BYD/YANGWANG στον χώρο των ηλεκτρικών hypercars. Η εμπορική διαθεσιμότητα και οι πλήρεις προδιαγραφές ανά αγορά μένει να διευκρινιστούν από τον κατασκευαστή.