ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Βγήκε στους δρόμους το καμουφλαρισμένο νέο Renault Twingo

 Σχολιάστε 
1.851 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2025)
Βγήκε στους δρόμους το καμουφλαρισμένο νέο Renault Twingo
4 Φωτογραφίες »

Θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Renault.
Ωοειδής σχεδίαση (σαν αυγό), φώτα που θυμίζουν μάτια βατράχου & σχεδίαση αλά Twingo 1993.
Δύο οθόνες στην καμπίνα και συρόμενο πίσω κάθισμα.
Αμιγώς ηλεκτρικό με κινητήρες Renault 5, στα 90 & τα 150 άλογα.

autotriti team

Θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Renault

Ένα χρόνο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του το νέο Renault Twingo βγήκε στους δρόμους, φορώντας «βαρύ» καμουφλάζ. Το μίνι μοντέλο της γαλλικής μάρκας αναμένεται να αποτελέσει το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας, ένα επίπεδο κάτω από το Renault 5. Είχαμε μία πρώιμη version του Twingo μέσω του concept μοντέλου Twingo E-Tech, πλέον όμως έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εμφάνισή του. Έστω και με έντονο καμουφλάζ.

Ωοειδής σχεδίαση (σαν αυγό), φώτα που θυμίζουν μάτια βατράχου & σχεδίαση αλά Twingo 1993

Το πρώτο σχόλιο που κάνουμε βλέποντας το καμουφλαρισμένο Twingo είναι πως θυμίζει έντονα 1ης γενιάς μοντέλο του 1993. Απλώς αντί για 2 πόρτες πλέον βλέπουμε 4-θέσια διάταξη. Από εκεί και πέρα, παρόμοια είναι η εν γένει λογική του αμαξώματος. Το αυτοκίνητο θυμίζει έντονα... αυγό, έχει ωοειδές design και τα μικροσκοπικά εμπρός φώτα έχουν χαρακτηριστικό σχήμα μοιάζει με μάτια βατράχου. Γενικότερα βλέπουμε μία φιλοσοφία που ονομάζεται monobox - ένα αυτοκίνητο στο οποίο το καπό και το παρμπρίζ δημιουργούν μια σχεδόν ευθεία γραμμή από τη μύτη μέχρι την οροφή, δίνοντάς του την εμφάνιση ενός μικροσκοπικού βαν. Μία άλλη παραπομπή στο παρελθόν είναι οι τρεις αεραγωγοί στο καπό, που παρότι δεν είναι ορατοί κάτω από το καμουφλάζ, σχεδόν σίγουρα θα παραμείνουν ως μια ακόμη αναφορά στο Mk1 Twingo.
 
Σε σχέση με το concept Twingo που είδαμε στις αρχές του 2025 υπάρχουν ορισμένες διαφοροποιήσεις. Καταρχάς, η θύρα φόρτισης μπροστά δεξιά (αριστερά στο πρωτότυπο) και έχει κυκλικό σχήμα και όχι τετράγωνο. Επίσης, βλέπουμε συμβατικές χειρολαβές στις πόρτες, όταν το πρωτότυπο τις είχε κρυμμένες στο κάλυμμα της μπροστινής πόρτας και στο πάνω πλαίσιο της πόρτας δίπλα στην κολόνα C.

Δύο οθόνες στην καμπίνα και συρόμενο πίσω κάθισμα

Παρότι δεν έχουμε «φρέσκιες» εικόνες από το εσωτερικό η Renault μάς έχει προϊδεάσει για το τι πρέπει να περιμένουμε. Μία καμπίνα, δηλαδή, με μινιμαλιστική... διάθεση. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και μία οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment είναι τα δύο βασικά χαρακτηριστικά. Από κει και πέρα, βλέπουμε πως η καμπίνα του Twingo φέρει ειδικά χειριστήρια κλιματισμού, καθώς και επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος.
 


Η γαλλική μάρκα θέλοντας να κάνει όσο το δυνατόν πιο πρακτική την καμπίνα του ηλεκτρικού της, αναφέρει πως κάτω από το ταμπλό και ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα υπάρχει χώρος για να τοποθετηθούν σακούλες με ψώνια και καθημερινά αντικείμενα. Επίσης, ένας επίπεδος χώρος κάτω από το κυλινδρικό ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας, δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ακουμπήσουν ένα βιβλίο, το τηλέφωνό τους ή ακόμα και τα γυαλιά ηλίου τους.
 
Από κει και πέρα, η Renault επισημαίνει πως το πίσω κάθισμα του Twingo E-Tech electric είναι συρόμενο και έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης 50/50, ενώ η παρουσία της καμπυλωτής γυάλινης οροφής, κάνει πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών επιτρέποντας στο φυσικό φως να περάσει στο εσωτερικό.

Αμιγώς ηλεκτρικό με κινητήρες Renault 5, στα 90 & τα 150 άλογα

Ως προς τα τεχνικά στοιχεία του νέου Renault Twingo, γνωρίζουμε ότι θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα AmpR Small με τα Renault 5 και Renault 4, καθώς και το επόμενο Nissan Micra. Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca De Meo, υποσχέθηκε ότι το οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα προσφέρει την «καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του». Πάντως, λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.
 
Αν δανειστεί τα σύνολα του Renault 5, τότε θα δούμε το νέο Twingo με την μπαταρία των 40 kWh, τον ηλεκτροκινητήρα των 90 ίππων και μικτή αυτονομία γύρω στα 320 χιλιόμετρα. Η ίδια μπαταρία συνδυάζεται και με μοτέρ 122 ίππων. Υποθέτοντας ότι το Twingo έχει 40άρα και μέγιστη ταχύτητα φόρτισης στα 80 kW, μια φόρτιση από 10 έως 80% θα διαρκέσει περίπου μισή ώρα. Βέβαια, δεν αποκλείεται να δούμε και την επιλογή των 150 ίππων, που έχει και μεγαλύτερη μπαταρία (52 kWh - 400 χλμ. αυτονομία)

Autotriti.gr
MG