ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Dacia Bigster 130 PS | H ΧL εκδοχή του 4κίνητου Duster

1.030 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2025)
Δοκιμή: Dacia Bigster 130 PS | H ΧL εκδοχή του 4κίνητου Duster
5 Φωτογραφίες »

Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Dacia όντας 23 πόντους μακρύτερο από το Duster (μήκος 4,570 μ.). Oι μετρήσεις μας έδειξαν +6 εκατοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που τώρα κάθονται σταυροπόδι. Περισσότερα λίτρα (+142 λτ. ή +3 χειραποσκευές) και στο πορτ-μπαγκάζ.
Με τον ίδιο, ήπια υβριδικό 1,2 turbo κινητήρα των 130 ίππων και την τετρακίνηση του Duster.
Ως τετρακίνητο κοστίζει 30.500 ευρώ (+3,5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο Duster).

autotriti team

Είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Dacia όντας 23 πόντους μακρύτερο από το Duster (μήκος 4,570 μ.)

Tο Bigster είναι το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό SUV της Dacia μετά το Duster και ανταποκρινόμενο απόλυτα στο όνομά του είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, όπως και το Duster (23 εκατ. πιο κοντό), την επιμηκυμένη έκδοση του οποίου και αποτελεί.

Oι μετρήσεις μας έδειξαν +6 εκατοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που τώρα κάθονται σταυροπόδι. Περισσότερα λίτρα (142 ή 3 χειραποσκευές) και στο πορτ-μπαγκάζ

Το ταμπλό είναι ίδιο με του Duster με σκληρά πλαστικά, αλλά γερή συναρμογή, ωστόσο το μεγαλύτερο μήκος, καθώς και τα 45 χλστ. που προστέθηκαν στο μεταξόνιο (2.702 χλστ.) έχουν αλλάξει τα χωροταξικά δεδομένα. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Bigster προσφέρει άνετο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω (21,5 εκ., ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορίας). Σημαντική είναι η αύξηση και στη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που από τα 414 λίτρα του τετρακίνητου Duster έχει ανέβει στα 556 λίτρα του αντίστοιχου Bigster (και μάλιστα με την παρουσία κανονικής ρεζέρβας), που είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.


Μαζί με τα 22 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, τη δυνατότητα «κλειδώματος» και τα ειδικά προγράμματα της τετρακίνησης, καθώς και τα 4 εποχών ελαστικά, το Dacia Bigster είναι ένα οικογενειακό SUV που δεν «μασάει» και πολλά.
5 Φωτογραφίες »

Μαζί με τα 22 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, τη δυνατότητα «κλειδώματος» και τα ειδικά προγράμματα της τετρακίνησης, καθώς και τα 4 εποχών ελαστικά, το Dacia Bigster είναι ένα οικογενειακό SUV που δεν «μασάει» και πολλά.

Με τον ίδιο, ήπια υβριδικό 1,2 turbo κινητήρα των 130 ίππων και την τετρακίνηση του Duster

Γνώριμο από το αντίστοιχο Duster είναι το κινητήριο σύνολο του Bigster της δοκιμής, με τον 3κύλινδρο 1,2 turbo βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και να αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής. Στην πράξη και παρά τα κιλά που φόρτωσαν στο σύνολο οι αυξημένες διαστάσεις, οι επιδόσεις είναι ίδιες με του Duster (12,6 δλ. για το 0-100, 11,2 δλ. για την επιτάχυνση 80-120 με 5η και 6,7 δλ. για το 60-100 με 4η). Σε μικτές συνθήκες, η κατανάλωση θα «τσιμπήσει» λίγο πάνω από τα 8,0 λτ./100 χλμ., αλλά και πάλι το νούμερο αυτό είναι λογικό για ένα μόνιμα τετρακίνητο οικογενειακό SUV, το οποίο μάλιστα «πατάει» σε ελαστικά 4 εποχών.

Ως τετρακίνητο κοστίζει 30.500 ευρώ (+3,5 χιλιάρικα ακριβότερο από το αντίστοιχο Duster)

Οι τιμές του Bigster ξεκινούν από 23.800 ευρώ (essential mild hybrid 140), αλλά το τετρακίνητο μοντέλο της δοκιμής έχει τιμή εκκίνησης τα 30.500 ευρώ (με πακέτο expression που είναι το μεσαίο της γκάμας). Το αντίστοιχο Duster κοστίζει 27.000 ευρώ, αλλά το Bigster έχει καλύτερο εξοπλισμό με στάνταρ στοιχεία, όπως αυτόματο κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου.

Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου Dacia Bigster στην τετρακίνητη, ήπια υβριδική έκδοση με τα 130 άλογα και το χειροκίνητο κιβώτιο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Όπως Duster, αλλά με περισσότερη «άπλα»
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς οι επιδόσεις & «συγκρατημένη» η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Προτεραιότητα η άνεση και η all weather πρόσφυση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
KGM