8 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

27.865 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2021)

Κινητήρες: Δύναμη και … μηδενική κατανάλωση στο C5 Aircross PHEV

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι κινητήρες που εφοδιάζουν τις δύο εκδόσεις του C5 Aircross είναι εντελώς διαφορετικοί, αλλά και οι δύο έχουν κατασκευαστεί με γνώμονα την οικονομία. Αρχικά έχουμε τον υπερσύγχρονο 1,5 BlueHDi του ομίλου PSA ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και από την άλλη έχουμε την «επαναφορτιζόμενη» Plug-In Hybrid έκδοση. Αυτή συνδυάζει τον 1,6 λτ. turbo βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 225 ίππους. Παρά το αυξημένο της βάρος, η διαφορά στην δύναμη εξασφαλίζει συγκριτικά καλύτερες τιμές επιδόσεων, αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Φυσικά στην καθημερινότητα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 55 χλμ. (κατά WLTP), καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς το αυξημένο ύψος να επηρεάζει την ηλεκτρική αυτονομία. Μάλιστα χάρη στην εν Ελλάδι διάθεσή του με το μεγάλο On board Charger (7,4 kW), η φόρτιση σε wallbox 7,4 kW μονοφασικό, γίνεται σε χρόνο ρεκόρ για την κατηγορία (1 ώρα και 45 λεπτά). Η έκδοση πετρελαίου τέλος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με 8τάχυτο αυτόματο 8 σχέσεων ΕΑΤ8, ενώ η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση αποκλειστικά με το ΕΑΤ8.

Στο δρόμο: Μαγικό χαλί
Με στάνταρ τα υδραυλικά στοπ της ανάρτησης, τα Progressive Hydraulic Cushions, και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια. Με την σούπερ ηχομόνωση και τα ειδικά κρύσταλλα δεν «ακούγεται» (ειδικά στην ηλεκτρική λειτουργία της PHEV έκδοσης) και παράλληλα όχι μόνο δεν βροντάει ή κοπανάει, αλλά δίνει μια… αφρώδη αίσθηση. Ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες, το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας αυτοκυριαρχίας. Από την άλλη η αίσθηση ότι κάθεσαι ψηλά δεν είναι τυχαία. 230 χλστ. από το έδαφος είναι αυτά, οπότε μοιραία αν επιτεθείς στη στροφή έχοντας φρενάρει αργά, η μούρη θα βουτήξει, η κλίση θα γίνει έντονη και το σύνολο θα υποκύψει στην αδράνεια με πιθανό προοδευτικό άνοιγμα της τροχιάς του μπροστινού μέρους.

Με στάνταρ τα υδραυλικά στοπ της ανάρτησης, τα Progressive Hydraulic Cushions, και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια.

Με στάνταρ τα υδραυλικά στοπ της ανάρτησης, τα Progressive Hydraulic Cushions, και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια.


Το PHEV είναι πιο σφιχτό, αλλά και πάλι η άνεση είναι σε πρώτο πλάνο. Η οδήγηση που ταιριάζει στο C5 Aircross είναι η «ρευστή», αυτή χωρίς ακραία input από το ελαφρύ και ακριβές τιμόνι ή τα πεντάλ. Τότε το C5 Aircross θα κρύψει το μέγεθος, αλλά και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Το τελευταίο βοηθά στις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις, ειδικά σε συνδυασμό με το Grip Control και τα M+S ελαστικά που προσφέρονται έξτρα στην πετρελαιοκίνητη έκδοση. Το C5 Aircross διαθέτει τα «πάντα όλα» σε τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Το C5 Aircross PHEV είναι πιο σφιχτό, αλλά και πάλι η άνεση είναι σε πρώτο πλάνο. Και στις δύο εκδόσεις η απόσταση από το έδαφος είναι κορυφαία (230 χλστ.) τονίζοντας τον SUV χαρακτήρα του γαλλικού μοντέλου.

Το C5 Aircross PHEV είναι πιο σφιχτό, αλλά και πάλι η άνεση είναι σε πρώτο πλάνο. Και στις δύο εκδόσεις η απόσταση από το έδαφος είναι κορυφαία (230 χλστ.) τονίζοντας τον SUV χαρακτήρα του γαλλικού μοντέλου.

 
Η γνώμη μας
Kαι ερχόμαστε στο δια ταύτα. Diesel ή PHEV C5 Aircross λοιπόν; Αν μιλάμε για ιδιώτη που κάνει πολλά ταξίδια και πάνω από 15.000 χλμ. το χρόνο , το πετρελαιοκίνητο C5 Aircross αποτελεί μια λογική επιλογή με την αυτόματη έκδοση Feel να κοστίζει 35.550 ευρώ (από 28.290 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο). Από την άλλη, η PHEV έκδοση στην βασική της έκδοση Feel και αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 43.500 ευρώ. Αν μιλάμε για εταιρική χρήση, η Plug-InHybrid έκδοση επωφελείται της μηδενικής φορολόγησης και της δυνατότητας έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, κατά τον χρόνο πραγματοποίησης της αγοράς, προσαυξημένης κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%). Αυτό την καθιστά μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση κυρίως σε αστική χρήση με την δυνατότητα να καταναλώσει εκεί την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών και να μη καίει στάλα βενζίνης!

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SPRING SEAT
OPEL