• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
17 φωτογραφίες »

Citroen C5 Aircross: Diesel ή PHEV

11.745 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2021

Η γκάμα του επιβλητικού Citroen C5 Aircross SUV διαθέτει δύο ενδιαφέρουσες, αλλά εκ διαμέτρου αντίθετες εκδόσεις για οικονομία: Diesel και Plug-in υβριδική με βενζίνη. Σε κάθε περίπτωση όμως προσφέρονται τα ίδια πλεονεκτήματα σε τομείς, όπως η άνεση, η πρακτικότητα και η ευρυχωρία. Ας δούμε τι ισχύει για κάθε μία.

H Citroen μπήκε εντυπωσιακά στο χορό των οικογενειακών C-SUV μιας και το C5 Aircross διαθέτει ξεχωριστή σκηνική, αλλά και μηχανολογική παρουσία, αφού εκτός από τις συμβατικές εκδόσεις προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική. Όπως και να έχει είναι κομψό και αρκετά διακριτικό, με γραμμές που θα μπορούσαν να ανήκουν και σε ένα πρωτότυπο για το αύριο. Φαρδιά μάσκα, οριζόντιο καπό, διακριτικά πλευρικά προστατευτικά airbump, μεγάλοι τροχοί και μπάρες οροφής υπογράφουν την SUV στόχευση. Όπως και τα 230 χλστ. από το έδαφος, που είναι η μεγαλύτερη απόσταση στην κατηγορία.


Όσοι αναζητούν την οικονομία έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στο diesel, αλλά και στην PHEV πρόταση στη γκάμα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία οπτική διαφορά μεταξύ των δύο αυτών εκδόσεων του Citroen C5 Aircross SUV με την εξηλεκτρισμένη έκδοση να ξεχωρίζει από τις βαμμένες λεπτομέρειες στο νέο Anodised Blue χρώμα. Στο ίδιο χρώμα είναι βαμμένο και το χαρακτηριστικό λογότυπο «hybrid» στην πίσω πόρτα και τα μπροστινά φτερά. Μάλιστα το h μοιάζει με πρίζα, ενώ και στις δύο περιπτώσεις προσφέρονται αμέτρητες επιλογές εξατομίκευσης, που κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστή τη σχεδιαστική ταυτότητα του μεγάλου SUV της Citroen.

Οι δύο εκδόσεις δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές στο εσωτερικό, προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση ένα πολύ καλό ποιοτικό επίπεδο.

Οι δύο εκδόσεις δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές στο εσωτερικό, προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση ένα πολύ καλό ποιοτικό επίπεδο.


Εσωτερικό -Χώροι: Κοινό πλεονέκτημα η ποιότητα, η ευρυχωρία και η πρακτικότητα
Οι δύο εκδόσεις δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές στο εσωτερικό, προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση ένα πολύ καλό ποιοτικό επίπεδο με το ταμπλό να καλύπτεται από σκληρό υλικό, αλλά να έχει γερή συναρμογή και πολύ προσεγμένο φινίρισμα. Ο διάκοσμος είναι αρκετά σύγχρονος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3'' να είναι στάνταρ στην εξοπλιστική έκδοση Feel (η βασική για το Plug-In Hybrid και 3η τη τάξει για τις συμβατικές εκδόσεις) . Φυσικά στην PHEV έκδοση ο πίνακας διαθέτει και στοιχεία για την υβριδική φύση του συνόλου, ενώ και τα δύο εφοδιάζονται με οθόνη αφής 8''.

Κορυφαία ευρυχωρία, αλλά και πρακτικότητα χάρη στα 3 πλήρως ανεξάρτητα, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα.

Κορυφαία ευρυχωρία, αλλά και πρακτικότητα χάρη στα 3 πλήρως ανεξάρτητα, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα.


Σε κάθε περίπτωση κορυφαία είναι η εικόνα του C5 Aircross σε επίπεδο χώρων. Το πληθωρικό γαλλικό SUV προσφέρει ένα άκρως φιλόξενο και έξυπνα διαμορφώσιμο εσωτερικό μιας και διαθέτει 3 πλήρως ανεξάρτητα, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι ιδανικό για οικογένειες, αφού με το κλασσικό 60:40 αν έχεις 2 παιδικά καθίσματα, δεν μπορείς να αναδιπλώσεις καμία πλάτη. Παράλληλα, το C5 Aircross είναι το SUV με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία με 580-720 λτ.. Ακόμα και στην Plug-in έκδοση η χωρητικότητα είναι κορυφαία με 460-600 λτ., ανάλογα και εδώ με τη θέση των πίσω καθισμάτων.

Τεράστιο και το πορτ-μπαγκάζ, ακόμα και στην εικονιζόμενη plug-in υβριδική έκδοση.

Τεράστιο και το πορτ-μπαγκάζ, ακόμα και στην εικονιζόμενη plug-in υβριδική έκδοση.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)