• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Κινητήρες: «Φυσάει» το Sportage, πιο οικονομικά C5 Aircross & Kuga

57.436 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2021)

Το Sportage εξοπλίζεται με το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα (1.591 κ.εκ.) σύνολο και συγχρόνως το πιο ισχυρό, παράγοντας 177 ίππους και 265 Nm ροπής. Συνδυάζεται με σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο και φυσιολογικά, είναι αυτό που προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις, παρουσιάζοντας παράλληλα ήσυχη και γραμμική λειτουργία. Η κατανάλωσή του όμως είναι τσιμπημένη αφού σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, το μοντέλο της Kia χρειάζεται 10,4 λτ./100 χλμ., ενώ συγκριτικά με τα άλλα δύο έχει και αυξημένες εκπομπές CO2.

Το ισχυρότερο Sportage προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις, παρουσιάζοντας παράλληλα ήσυχη και γραμμική λειτουργία, αλλά και τσιμπημένη κατανάλωσή.

Το ισχυρότερο Sportage προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις, παρουσιάζοντας παράλληλα ήσυχη και γραμμική λειτουργία, αλλά και τσιμπημένη κατανάλωσή.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πιο φιλικό προς το περιβάλλον είναι το σύνολο του C5 Aircross με τον 1,2 λίτρου PureTech κινητήρα ο οποίος είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο παρουσιάζει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, καθώς και πολιτισμένα χαρακτηριστικά, διατηρώντας την κατανάλωση στα 8,8 λτ./100 χλμ..

O 1,2 PureTech του C5 Aircross παρουσιάζει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, καθώς και πολιτισμένα χαρακτηριστικά

O 1,2 PureTech του C5 Aircross παρουσιάζει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, καθώς και πολιτισμένα χαρακτηριστικά


Ακόμα πιο οικονομικός είναι ο 3κύλινδρος 1.500άρης EcoBoost, με πραγματική κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα με 150 ίππους και 240 Nm ροπής και ενεργοποιημένο το «Sport», καταφέρνει να βρίσκεται αρκετά κοντά σε επιδόσεις, ειδικά στις ρεπρίζ, με το ισχυρότερο Sportage. Σε κάθε περίπτωση παρουσιάζει θετική απόκριση από τις 1.200 σ.α.λ. περίπου (ακόμα και στην Εco επιλογή), ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές.

Ο 1.500άρης EcoBoost αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση, ενώ συγχρόνως καταφέρνει και πολύ καλές επιδόσεις

Ο 1.500άρης EcoBoost αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση, ενώ συγχρόνως καταφέρνει και πολύ καλές επιδόσεις

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »