
Test - Δοκιμή Suzuki S-Cross 1,4 BOOSTERJET 48V SHVS mild hybrid 110 PS | autotriti.gr
Έπεσε στα 110 άλογα (από τα 129) για να εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια.
Έτσι έχασε σε επιταχύνσεις, κέρδισε όμως σε κατανάλωση και είναι το πιο οικονομικό ήπια υβριδικό στα οικογενειακά SUV (6,2 λτ./100 χλμ.).
Θέλει 41, 3 μ. για να φρενάρει όταν ο μέσος όρος θέλει 37 μ..
Είναι το φθηνότερο ήπια υβριδικό της κατηγορίας και έχει 10 χρόνια εγγύηση (22.680 ευρώ) αν κάνεις τα service σου στη Suzuki.
Έπεσε στα 110 άλογα (από τα 129) για να εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια
Το Suzuki S-Cross στην ανανεωμένη ήπια υβριδική του έκδοση «επαναρρυθμίζεται» προκειμένου να συμμορφωθεί με τις προσταγές για χαμηλότερες εκπομπές CO2 της νόρμας Euro 6e Bis. Για άλλη μια φορά (η 3η ουσιαστικά), αυτό ανάγκασε τον 1,4 λτ. BoosterJet turbo κινητήρα της Suzuki να θυσιάσει και πάλι αρκετή από την απόδοσή του, πέφτοντας από τους 129 στους 110 ίππους. Η ροπή του πάντως παραμένει η ίδια με 235 Nm, ενώ για να περιοριστεί ο αντίκτυπος αυτής της μείωσης απόδοσης στο κομμάτι των επιδόσεων, έχει αναβαθμιστεί το υβριδικό του σύστημα.
Έτσι έχασε σε επιταχύνσεις, κέρδισε όμως σε κατανάλωση και είναι το πιο οικονομικό ήπια υβριδικό στα οικογενειακά SUV (6,2 λτ./100 χλμ.).
Το ήπια υβριδικό σύστημα του Suzuki S-Cross είναι πιο αποδοτικό και διαθέτει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (+3 ίππους) αλλά και καλύτερο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας. Στην πράξη, οι επιδόσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας από στάση είναι ελαφρώς υποδεέστερες κάτι που είναι λογικό λόγω της μείωσης της συνολικής απόδοσης, όμως από την άλλη ελαφρώς καλύτερη είναι η εικόνα του στις ρεπρίζ λόγω της μεγαλύτερης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα και τη διατήρηση της ροπής στα ίδια επίπεδα. Έτσι, αυτή η επιλογή δικαιώνει την Suzuki, με την κατανάλωση να μειώνεται κατά μισό λτ./100 χλμ. (από 6,7 στα 6,2 λτ./100 χλμ.), κάτι που καθιστά το Suzuki S-Cross και ως το πιο οικονομικό mild hybrid αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Το Suzuki S-Cross ανανεώθηκε προς τα τέλη του 2024 και με την ίδια φρέσκια εμφάνιση συνεχίζει και τώρα με τις αλλαγές να αφορούν σε μηχανολογικό και μόνο επίπεδο.
Θέλει 41,3 μ. για να φρενάρει όταν ο μέσος όρος θέλει 37 μ..
Όπως και το προηγούμενο Suzuki S-Cross, έτσι και το ανανεωμένο μοντέλο, χάνει μεγάλο μέρος της καλής του συνολικά εικόνας από την επίδοσή του στο φρενάρισμα. Με 41,3 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, το Suzuki S-Cross χρειάζεται 4 μ. επιπλέον από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων της κατηγορίας για να σταματήσει πλήρως από αυτή την ταχύτητα, ενώ σε σχέση με το προηγούμενο, χρειάζεται σχεδόν 2 μ. παραπάνω (39,4 μ. έναντι 41,3 μ.).
Είναι το φθηνότερο ήπια υβριδικό της κατηγορίας και έχει 10 χρόνια εγγύηση (22.680 ευρώ) αν κάνεις τα service σου στη Suzuki.
Δυνατό χαρτί και σε αυτή τη «γενιά» του Suzuki S-Cross παραμένει ο καλός value for money χαρακτήρας του, αφού με τιμή που ξεκινά από τα 22.680 ευρώ είναι το φθηνότερο ήπια υβριδικό αυτοκίνητο στα οικογενειακά SUV, χωρίς μάλιστα να του λείπει τίποτα από εξοπλισμό. Παράλληλα η Suzuki ενισχύει αυτό τον χαρακτήρα καλύπτοντας το S-Cross όπως και όλα τα μοντέλα της με 10 χρόνια εγγύησης, με την προϋπόθεση πως τα service γίνονται στο επίσημο δίκτυο της εταιρείας και εντός των χρονικών ορίων που ορίζει ο κατασκευαστής.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Suzuki S-Cross των 110 ίππων, με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό- Χώροι |
| Σελίδα 3 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά |
| Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά, εξοπλισμοί & τιμές |

