
4 Φωτογραφίες »
Έχασε σε ισχύ, κέρδισε σε κατανάλωση

4 Φωτογραφίες »
Ο κινητήρας και το ήπια υβριδικό σύνολο έχασαν στα «χαρτιά» 19 ίππους, όμως στην πράξη αυτό δε φαίνεται. Αντίθετα αυτό που φαίνεται (στην τσέπη) είναι πως έχει γίνει ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
Αυτή η «απώλεια» ωστόσο φαίνεται στην πράξη μόνο στις επιταχύνσεις από στάση, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 1,1 δλ. αργότερα (10,0 δλ. έναντι 8,9 δλ. πριν), ωστόσο η διατήρηση της ροπής στα 235 Nm και το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, του χαρίζουν ελαφρώς καλύτερες τιμές ρεπρίζ κατά 0,3 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η και κατά 1 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα (με 5η και 6η). Ακόμα καλύτερη όμως είναι η ούτως ή άλλως μέση τιμή κατανάλωσης, με το S-Cross να την μειώνει κατά μισό λίτρο (6,2 λτ./100 χλμ.) και να είναι έτσι το πιο οικονομικό ήπια υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας.
Στο δρόμο: ¶νετο και πολιτισμένο αλλά μέχρι εκεί...
Καμία ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει σε οδηγικό επίπεδο σε αυτή την ανανεωμένη έκδοση του Suzuki S-Cross, με τον οδηγό να μην αντιλαμβάνεται την απώλεια της ισχύος στην πράξη. Αυτό γιατί μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου του αλλά και της ηλεκτρικής υποβοήθησης στην επιτάχυνση, το S-Cross παραμένει αρκετά ικανό στο δρόμο και εστιάζει και πάλι στον πολιτισμένο χαρακτήρα του, προσφέροντας μέσω της ανάρτησής του καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.Από κει και πέρα και αν και μπορεί να ανταποκριθεί και σε πιο σβέλτη οδήγηση, δεν είναι αυτό που το χαρακτηρίζει, ενώ σε κάθε περίπτωση την συνολικά θετική του εικόνα χαλάει η επίδοση στο φρενάρισμα, αφού με 41,3 μ. ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα είναι η μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης στην κατηγορία.
| Σελίδα 1 | Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Suzuki S-Cross των 110 ίππων |
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό- Χώροι |
| Σελίδα 3 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά |
| Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά, εξοπλισμοί & τιμές |

