Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά

(20/11/2025)
Κινητήρας - Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά
4 Φωτογραφίες »

Έχασε σε ισχύ, κέρδισε σε κατανάλωση


Ο κινητήρας και το ήπια υβριδικό σύνολο έχασαν στα «χαρτιά» 19 ίππους, όμως στην πράξη αυτό δε φαίνεται. Αντίθετα αυτό που φαίνεται (στην τσέπη) είναι πως έχει γίνει ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
4 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας και το ήπια υβριδικό σύνολο έχασαν στα «χαρτιά» 19 ίππους, όμως στην πράξη αυτό δε φαίνεται. Αντίθετα αυτό που φαίνεται (στην τσέπη) είναι πως έχει γίνει ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση.

Το ήπια υβριδικό σύστημα του Suzuki S-Cross είναι αυτό που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού ουσιαστικά είναι και το μόνο στοιχείο που έχει αλλαγές. Αρχικά αποτελείται από τον γνωστό συνδυασμό του 1,4 λτ. κινητήρα BoosterJet της Suzuki και τον ηλεκτροκινητήρα (ISG), ενώ η μπαταρία των 48 βολτ έχει χωρητικότητα 0,38 kWh. Οι διαφορές σε σχέση με πριν είναι πως ο τούρμπο βενζινοκινητήρας έχασε 19 ίππους, όμως ο ηλεκτροκινητήρας αύξησε την απόδοσή του από τους 14 στους 17 ίππους, με τη συνδυαστική απόδοση να είναι έτσι στους 110 ίππους.

Αυτή η «απώλεια» ωστόσο φαίνεται στην πράξη μόνο στις επιταχύνσεις από στάση, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 1,1 δλ. αργότερα (10,0 δλ. έναντι 8,9 δλ. πριν), ωστόσο η διατήρηση της ροπής στα 235 Nm και το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, του χαρίζουν ελαφρώς καλύτερες τιμές ρεπρίζ κατά 0,3 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η και κατά 1 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα (με 5η και 6η). Ακόμα καλύτερη όμως είναι η ούτως ή άλλως μέση τιμή κατανάλωσης, με το S-Cross να την μειώνει κατά μισό λίτρο (6,2 λτ./100 χλμ.) και να είναι έτσι το πιο οικονομικό ήπια υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας.

Στο δρόμο: ¶νετο και πολιτισμένο αλλά μέχρι εκεί...

Καμία ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει σε οδηγικό επίπεδο σε αυτή την ανανεωμένη έκδοση του Suzuki S-Cross, με τον οδηγό να μην αντιλαμβάνεται την απώλεια της ισχύος στην πράξη. Αυτό γιατί μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου του αλλά και της ηλεκτρικής υποβοήθησης στην επιτάχυνση, το S-Cross παραμένει αρκετά ικανό στο δρόμο και εστιάζει και πάλι στον πολιτισμένο χαρακτήρα του, προσφέροντας μέσω της ανάρτησής του καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.

Από κει και πέρα και αν και μπορεί να ανταποκριθεί και σε πιο σβέλτη οδήγηση, δεν είναι αυτό που το χαρακτηρίζει, ενώ σε κάθε περίπτωση την συνολικά θετική του εικόνα χαλάει η επίδοση στο φρενάρισμα, αφού με 41,3 μ. ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα είναι η μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης στην κατηγορία.

Σελίδα 1Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Suzuki S-Cross των 110 ίππων
Σελίδα 2Εσωτερικό- Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά, εξοπλισμοί & τιμές
Hyundai
Autotriti.gr