ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Civic παραμένει από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας στο δρόμο. Το CVT κιβώτιο εστιάζει περισσότερο στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας έξτρα πόντους ευκολίας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Civic παραμένει από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας στο δρόμο. Το CVT κιβώτιο εστιάζει περισσότερο στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας έξτρα πόντους ευκολίας.

Ισχυρός & γραμμικός κινητήρας, πληρότητα στο δρόμο

128.162 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2020)

Κάτω από το καπό του Civic της δοκιμής βρίσκεται ο 1.500άρης VTEC τούρμπο κινητήρας της Honda. Αυτός αποδίδει 182 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 220 Nm από τις 1.700 έως τις 5.000 σ.α.λ. Στην πράξη σε κερδίζει με την γραμμικότητά του, γιατί χαμηλά έχει όση δύναμη χρειάζεται ώστε να κινεί επαρκώς και οικονομικά το μοντέλο σε καθημερινές συνθήκες κίνησης, ενώ από τη μέση των στροφών και μέχρι τον κόφτη ανεβάζει στροφές ρυθμικά, χωρίς να ξεσπάει πουθενά, κρύβοντας την ισχύ του. Όσο μπορεί βέβαια γιατί το κοντέρ ανεβαίνει πολύ γρήγορα αν το θελήσεις, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις μας. Το κιβώτιο έχει πολύ καλή απόκριση τόσο στην D όσο και στην S (Sport) λειτουργία του, όμως και πάλι δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του ενώ, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου τύπου κιβώτια, θορυβεί κατά το Kickdown κυρίως. Θετικά κρίνεται η λειτουργία των paddles πίσω από το τιμόνι στην χειροκίνητη διαδικασία εναλλαγής των 7 σχέσεων. Όσον αφορά στην κατανάλωση, τα 7,6 λτ./100 χλμ. είναι καλοδεχούμενο νούμερο για 182 ίππους. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σου δίνει αίσθημα πληρότητας
Το Civic έχει ένα σαφώς πιο σπορτίφ προσανατολισμό οδηγικά ελέω και των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ωστόσο εξακολουθεί να είναι άνετο στην καθημερινότητα με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες χωρίς κραδασμούς, όντας και απόλυτα σταθερό σε αυτοκινητόδρομο. Σε πιο γρήγορες «αναζητήσεις» το γρήγορο τιμόνι θα δώσει την απαραίτητα πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ παράλληλα η ουδέτερη συμπεριφορά και τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, θα είναι σύμμαχος σε στριφτερά κομμάτια. Το CVΤ κιβώτιο μετριάζει λίγο αυτή την αίσθηση, μην επιτρέποντας την ίδια αμεσότητα στην πίεση του πεντάλ του γκαζιού. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
Omoda