H τρομερή ροπή του 2,2 λτ. turbodiesel χαρίζει ζωντάνια και αναδεικνύει την εικόνα του Wrangler σε σκληροτράχηλα σημεία.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H τρομερή ροπή του 2,2 λτ. turbodiesel χαρίζει ζωντάνια και αναδεικνύει την εικόνα του Wrangler σε σκληροτράχηλα σημεία.

Κινητήρας: Σβέλτο, αλλά και με υψηλή κατανάλωση

60.496 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2019)

Ο 2,2 λτ. turbodiesel που κινεί το Wrangler της δοκιμής αποδίδει 200 ίππους και 450 Nm ροπής. Δεν είναι ο πιο πολιτισμένος, ούτε ο πιο αθόρυβος, ωστόσο ας πούμε πως και αυτά αποτελούν στοιχεία του σκληροτράχηλου χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Από την άλλη η τρομερή ροπή του χαρίζει ζωντάνια και αναδεικνύει την εικόνα του Wrangler σε σκληροτράχηλα σημεία, ενώ συνεργάζεται σωστά με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο είναι άμεσο και γρήγορο στα kickdown που κάνει (60-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ και 80-120 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ.). Και πάντα μιλάμε για ένα όχημα με βάρος άνω των 2.100 κιλών (πόσο θα ζύγιζε δηλαδή αν δεν είχε γίνει προσπάθεια συγκράτησης του βάρους με χρήση αλουμινίου στις πόρτες, στα φτερά και στο παρμπρίζ, αλλά και μαγνησίου στην πίσω πόρτα;). Οπότε σε συνδυασμό με την αεροδυναμική τσιμεντόλιθου και τα ειδικά ελαστικά με τα τεράστια «τακούνια» η κατανάλωση εκτοξεύεται με μια μέση τιμή, η οποία γυροφέρνει τα 12,0 λτ./100 χλμ…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green