6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αύρα ευρωπαϊκής απτής ποιότητας στο ολοκαίνουργιο ταμπλό του νέου Wrangler, το οποίο συνδυάζει την αντοχή με την μοντέρνα τεχνολογία.
Εσωτερικό: Ισορροπώντας ανάμεσα στο παραδοσιακό και στο μοντέρνο
60.544 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2019)
Για να φτάσεις στη θέση του οδηγού κυριολεκτικά σκαρφαλώνεις (τόσο ψηλά «κάθεται» το Wrangler) και απλά βγάζεις στο καπέλο στους σχεδιαστές, που κατάφεραν να συνδυάσουν την παράδοση με το μοντέρνο, την αντοχή στο χρόνο με την ποιότητα και τα κλασικά χειριστήρια με τις ψηφιακές οθόνες. Υπάρχουν γυμνά σημεία και φαίνεται η λαμαρίνα, αλενόβιδες σε κοινή θέα, πόρτες με ιμάντες για να αφαιρούνται ολόκληρες (μαζί με την οροφή και την αναδίπλωση προς τα μπροστά του παρμπρίζ προκύπτει ένα εντελώς γυμνό 4Χ4 για extreme αίσθηση), αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν και ποιοτικά πλαστικά, δέρμα και τέτοιος εξοπλισμός, που ακόμη και πολυτελή μοντέλα θα νιώσουν άβολα.
Αν μη τι άλλο, η προσπάθεια της Jeep να προσδώσει μια πιο πολιτισμένη και σύγχρονη ατμόσφαιρα, έναντι της λιτότητας του παρελθόντος, είναι απόλυτα επιτυχημένη με εμφανή βελτίωση της απτής ποιότητας, του φινιρίσματος και της εργονομίας. Όχι πως η τελευταία είναι αψεγάδιαστη, αλλά μετά το πρώτο μικρό σοκ, η εξοικείωση με κάτι περίεργους διακόπτες, όπως αυτοί των ηλεκτρικών παραθύρων στην κεντρική κονσόλα, έρχεται γρήγορα.
Όσον αφορά την high tech αίσθηση υπάρχει κοσμογονία με 7 ιντσών LED οθόνη πληροφοριών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία του πίνακα οργάνων, αλλά και 8,4 ιντσών οθόνη αφής του 4ης γενιάς συστήματος Uconnect, το οποίο είναι γρήγορο και παρέχει απίστευτες πληροφορίες, καθώς και κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Και όλα αυτά, τη στιγμή που συνεχίζει να υφίσταται η δυνατότητα πλυσίματος του εσωτερικού με άφθονο νερό!
Κοσμογονία: Ανάμεσα στα αναλογικά όργανα υπάρχει LED 7ίντση οθόνη πληροφοριών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αν μη τι άλλο, η προσπάθεια της Jeep να προσδώσει μια πιο πολιτισμένη και σύγχρονη ατμόσφαιρα, έναντι της λιτότητας του παρελθόντος, είναι απόλυτα επιτυχημένη με εμφανή βελτίωση της απτής ποιότητας, του φινιρίσματος και της εργονομίας. Όχι πως η τελευταία είναι αψεγάδιαστη, αλλά μετά το πρώτο μικρό σοκ, η εξοικείωση με κάτι περίεργους διακόπτες, όπως αυτοί των ηλεκτρικών παραθύρων στην κεντρική κονσόλα, έρχεται γρήγορα.
Όσον αφορά την high tech αίσθηση υπάρχει κοσμογονία με 7 ιντσών LED οθόνη πληροφοριών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία του πίνακα οργάνων, αλλά και 8,4 ιντσών οθόνη αφής του 4ης γενιάς συστήματος Uconnect, το οποίο είναι γρήγορο και παρέχει απίστευτες πληροφορίες, καθώς και κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Και όλα αυτά, τη στιγμή που συνεχίζει να υφίσταται η δυνατότητα πλυσίματος του εσωτερικού με άφθονο νερό!
Στην Αμερική έχει περίπου 45000 USD (το Rubicon με τον Pentastar 3.7) και θεωρείται ήδη ακριβό. Εδώ τα διπλά ελέω σοσιαλισμού. Το 2020 αναμένεται plug-in hybrid έκδοση οπότε ίσως γλυτώσει κανένα φόρο. Το μόνο βέβαιο είναι ότι όποιος περίμενε το JL για να αγοράσει φτηνό μεταχειρισμένο JK, μάλλον έχασε...
Πανάκριβο,συν φόρος πολυτελείας,συν εφορία,συν πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας=καταδικασμένο.
Παιδια διαβασα το αρθρο...αλλα τον καταλογο με τις καταναλωσεις δεν τον βρηκα ουτε ως pdf....μηπως εχει προβλημα το σαιτ???
Απάντηση: Καλημέρα σας, τους πίνακες με τις καταναλώσεις θα τους βρείτε στις εικόνες της κάθε καρτέλας-κατηγορίας.