Oι 141 ίπποι και τα 340 Νm ροπής, που αποδίδει για την περίσταση ο 1,7 CDRi κινούν άνετα το Kia Sportage.
Κινητήρας: Καλές οι επιδόσεις, «σωστό» το κιβώτιο, αλλά «τσιμπάει» η κατανάλωση
62.809 Επισκέψεις στο άρθρο
(19/10/2017)
Ο 1,7 CRDi turbodiesel κινητήρας της Kia δεν αποδίδει 115 άλογα και 280 Nm ροπής (από τις 1.250 έως τις 2.750 σ.α.λ.), όπως στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά 141 άλογα και 340 Nm ροπής (από τις 1.750-2.500 σ.α.λ.). Αν και το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας είναι μικρότερο από αυτό της χειροκίνητης έκδοσης, το πολύ καλό, made by Hyundai-Kia 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καλύπτει έξυπνα τα όποια κενά και συνεργάζεται σωστά χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage. Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG, αλλά είναι ομαλές και πολιτισμένες (όπως και η ίδια η λειτουργία του κινητήρα με λογικό κροτάλισμα και ελάχιστους κραδασμούς) με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες. Από την άλλη, τα 4,9 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες. Νούμερα κοντά στα 7,8-8,2 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Λογικος
Wknight ετσι κανουν ολα τα περιοδικα αυτοκινητου και τα αντιστοιχου ενδιαφεροντος καναλια στο Youtube. Βλεπεις θετικες επικεφαλιδες και στην αναλυση υπαρχουν σποντες για ευνοητους λογους...
" Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία - χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage - Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG - με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες - μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες - σε κρυφά σημεία έχουν γίνει μικρές εκπτώσεις. - από πλευράς εργονομίας δεν θα βρεις κάποιο σοβαρό φάουλ -"
Το θάψατε το αυτοκινητάκι....
Πολύ καλές εντυπώσεις από το Kia.Αρχικά έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νιώθεις ότι είσαι σε ένα καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο.Έχει τρομερή ηχομόνωση και ταξιδέυει πολύ άνετα.Δύο μειονεκτήματα μόνο έχει.Το πρώτο ότι έχει περισσότερη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους από ότι θα περίμενες και το 2ο ότι όντως το κιβώτιο θα έπρεπε να ήταν πιο καλό ειδικά στα κατεβάσματα.Κατά τα άλλα μια αξιοπρόσεκτη επιλογή και με τεράστιους χώρους.
Wknight ετσι κανουν ολα τα περιοδικα αυτοκινητου και τα αντιστοιχου ενδιαφεροντος καναλια στο Youtube. Βλεπεις θετικες επικεφαλιδες και στην αναλυση υπαρχουν σποντες για ευνοητους λογους...
" Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία - χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage - Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG - με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες - μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες - σε κρυφά σημεία έχουν γίνει μικρές εκπτώσεις. - από πλευράς εργονομίας δεν θα βρεις κάποιο σοβαρό φάουλ -" Το θάψατε το αυτοκινητάκι....
Πολύ καλές εντυπώσεις από το Kia.Αρχικά έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νιώθεις ότι είσαι σε ένα καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο.Έχει τρομερή ηχομόνωση και ταξιδέυει πολύ άνετα.Δύο μειονεκτήματα μόνο έχει.Το πρώτο ότι έχει περισσότερη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους από ότι θα περίμενες και το 2ο ότι όντως το κιβώτιο θα έπρεπε να ήταν πιο καλό ειδικά στα κατεβάσματα.Κατά τα άλλα μια αξιοπρόσεκτη επιλογή και με τεράστιους χώρους.