• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Kia Sportage στην έκδοση με τον 1.700άρη turbo diesel απόδοσης 141 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τίποτα δεν αλλάζει στην επιβλητική εικόνα του Sportage, όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο.

Η αυτόματη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Kia Sportage, εκτός από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρύβει ακόμη ένα δώρο: Ο κινητήρας αποδίδει 141 άλογα.

Δοκιμή: Kia Sportage 1,7 λτ. με 141 PS

Διαβάστηκε από 19053 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2017

Με τον ισχυρό 1,7λίτρων πετρελαιοκινητήρα, το νέο SUV της KIA είναι πραγματικός «χιλιομετροφάγος». Δείτε τώρα, τιμή, πραγματική κατανάλωση, πως τα πάει σε off-road διαδρομές και γιατί η αυτόματη έκδοση είναι καλύτερη από την χειροκίνητη.

 
What is new
- 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT
- 1,7 CRDi με 141 άλογα
- Καίει 7,9 λτ./100 χλμ.
- Από 27.990 ευρώ
 
Αν μη τι άλλο, το Sportage είναι το μοντέλο, που καθιέρωσε και έκανε ευρέως γνωστή την Kia στη χώρα μας. Σήμερα το κορεάτικο SUV βρίσκεται αισίως στην 4η και καλύτερη -όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή της χειροκίνητης 1,7 diesel έκδοσης στο τεύχος 51/2016- γενιά του. Επανερχόμαστε με την αυτόματη έκδοση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, που εκτός από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρύβει ακόμη ένα δώρο: Ο κινητήρας αποδίδει 141 άλογα! Μιλάμε δηλαδή για ένα SUV πραγματικό χιλιομετροφάγο, με πολύ δύναμη κάτω από το καπό του, ιδανικό για πολλά χιλιόμετρα ετησίως.
 
Από 27.990 ευρώ
Τίποτα δεν αλλάζει φυσικά στην επιβλητική εικόνα του Sportage, όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο. Έτσι το μήκους 4.480 χλστ. κορεάτικο SUV ξεχωρίζει από την χαρακτηριστική «μύτη τίγρης» μάσκα της KIA, προϊόν έμπvευσης του Πίτερ Σρέιερ του σχεδιαστή του πρώτου Audi TT. Τα νεύρα στο καπό και τα εντυπωσιακά φώτα  κάνουν το Sportage να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό θυμίζοντας και ολίγο… Porsche Cayenne. Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία. Η βασική έκδοση LX Upgrade ξεκινάει από τα 27.990 ευρώ, ενώ η πλουσιότερη EX με αναδιπλούμενους καθρέπτες, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ένδειξη ορίων ταχύτητας,  δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και ελαστικά 225/60 R17 (αντί 215/70 R16) κοστίζει 31.300 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση GT Line με Smart Key και κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, μεγαλύτερης διαμέτρου οθόνη TFT 4,3 ιντσών, δερμάτινο σαλόνι, ελαστικά 245/45 R19 και πίσω φώτα LED κοστίζει 32.300 ευρώ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Αγαπητό οτοτριτι,το παραμύθι που λες συνεχώς ότι συμφέρει το ντιζελ για να κάνεις χιλιόμετρα δεν στέκει,από την στιγμή που είτε κάνω 10 χλιόμετρα το μήνα είτε 1000 το κέρδος μου είναι τεράστιο σε σχέση με την βενζίνα,έτσι και αλλιώς όπως έχω πεί τα αμάξια εδώ τα κρατάμε στην ξεφτίλα καμιά 20ετία,το δικό μου το βενζινάτο το βγάζω για κατούρημα μια φορά τον μήνα για να κουνηθεί,αν είχα πετρέλαιο θα το κινούσα για ψήλου πήδημα,για πήγαινε Καλαμάτα πήγαινε έλα με τα διόδια που θές στο σύνολο 100 ευρώ,ενώ φίλος κατέβαινε με το volvo v40 1.6 ντίζελ με 140 χλμ με κόστος 15 ευρώ να πάει καυσίμου,συνέρθετε και μην πανικοβάλλεται τον κόσμο,εσείς έτσι και αλλιώς προσωπικά αμάξια πιστεύω δεν έχετε αφού καλυβόσαστε από τις αντιπροσωπίες έτσι και βενζίνα να τους βάζετε που και εκεί πιστέυω ότι θα έχετε κάποια έκτωση δεν έχετε πρόβλημα,ούτε τέλη ούτε εφορίες κτλ.και σε τελική ανάλυση συνέταιρο στην τσέπη μας δεν σας έχουνε βάλει.

      13
    • autotriti

      Απάντηση: 1ον, στην πρώτη περίπτωση, μας λέτε ότι ο ένας πληρώνει 100 ευρώ για όλα ( πήγαινε-έλα + διόδια) ενώ στη δεύτερη περίπτωση, για να φανεί μεγάλη η διαφορά βάζετε τη μισή διαδρομή (πήγαινε) και ξεχνάμε διόδια κλπ. Από εκεί και πέρα, αν θεωρείτε ότι ο μέσος οικογενειάρχης που κάνει ένα τέτοιο ταξίδι 3 φορές το χρόνο πρέπει οπωσδήποτε να πάρει πετρέλαιο, και να δώσει 2.000- 3.000 παραπάνω στην αγορά, οκ, άποψη δική σας. 2ον, η ενημέρωσή σας σχετικά με τους συντάκτες στον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου, είναι τουλάχιστον ελλιπής!

        5
  • jimeta

    Το ντίζελ δεν πέθανε;εσείς πως δοκιμάζετε ντίζελ,πλήρης αναξιοπιστία,έτσι και αλλιώς δεν περιμέναμε και τίποτα σωστό από εσάς.

      16
    • autotriti

      Απάντηση: Το ντίζελ παραμένει ιδανική επιλογή για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο. Αντίθετα, να πάρει κάποιος ντιζελάκι, να το πληρώσει αρκετές χιλιάδες ευρώ παραπάνω για να κάνει χιλιόμετρα σαββατοκύριακου, δεν είναι πολύ καλή ιδέα.

        1
  • jimeta

    λάθος μου που ξέχασα να γράψω και το έλα για τον φίλο μου ,30 ευρώ πετρέλαιο πήγαινε-έλα,+ 25 ευρώ τα διόδια=55 ευρώ σύνολο,εγώ θέλω μόνο 50 ευρώ με τις συγκεκριμένη ταχύτητα γύρω στα 130-150 χλμ να πάω μόνο,άρα το 100 μου σε βενζίνες διόδια είναι αυτό.Και όσον αφορά που λέτε για τους συντάκτες "ειδικού τύπου " και όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν,τα κονέ τους κτλ,κτλ,έχουμε και παραδείγματα όπως καταλαβαίνετε.

      9
  • jimeta

    Και κάτι άλλο που ξέχασα να σας πώ,εφόσον σας ενδιαφέρει η τσέπη μας και η οικονομία και πασχίζεται να μας πείσεται για αυτό,γιατί δεν κατεβαίνεται στις εκλογές για υπουργοί οικονομικών να μας σώσεται όλους και την χώρα γιατί το έχετε βλέπω.

      9
  • FaniSporty

    Πολύ καλό αυτοκίνητο, με όμορφη εμφάνιση μέσα κι έξω...μακάρι να έχει την επιτυχία των προκατόχων του (1η και 2η γενιά) στη χώρα μας

      4
  • Νικος

    Το πετρελαιο οντως ειναι πιο οικονομικο οχι μονο στη καταναλωση αλλα και στη τιμη του λιτρου.οταν ομως η τιμη του εξισωθει με τη βενζινη και αυτο δε θα αργησει πολυ ακομη θα συμφερει?

      1
  • Giorgos-ioannina

    Καλό αλλά εκεί κινείται και το rav με μόνο μειονέκτημα για τη χώρα μας το δίλιτρο κινητήρα.Προσωπικα θα προτιμούσα το rav. Θα ήθελα ένα συγκριτικό από το auto triti!

      1
  • Τάσος

    Ακριβό για 2κίνητο και αυτό. Είναι όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά αλλά γιατι να μην πάρεις με 25000 το Vitara σε 4χ4 με φουλ εξοπλισμό που χανει λίγο σε χώρους και εσωτερικό διάκοσμο?