Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Ο βενζινοκινητήρας υποβοηθιέται από τους ηλεκτροκινητήρες για να μειώσει τις απαιτήσεις σε καύσιμο, αλλά και να κινήσει με σχετική άνεση το βαρύ NX.

Το ηλεκτρονικό κιβώτιο CVT κρατά κοντά στον κόφτη τις στροφές του βενζινοκινητήρα σε πλήρη επιτάχυνση για να βοηθήσει τις επιδόσεις. Η γενικότερη λειτουργία του κρίνεται ικανοποιητική.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλές επιδόσεις και κατανάλωση

102.260 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2015

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του NX 300h διακρίνεται για τη ραφιναρισμένη και ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία, που ταιριάζει απόλυτα με τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου. Παράλληλα, μέσα στην πόλη, εκμεταλλευόμενος και την μικρής διάρκειας ηλεκτρική λειτουργία του συστήματος, ο οδηγός μπορεί να διατηρήσει την κατανάλωση σε πολύ λογικά επίπεδα και σχετικά κοντά στα 5,1 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η εταιρεία. Βγαίνοντας εκτός πόλης ωστόσο η κατανάλωση αυξάνεται, από τη στιγμή που μειώνεται η εμπλοκή των ηλεκτροκινητήρων λόγω και της μη συχνής λειτουργίας του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, που έχει ως αποτέλεσμα να ξεφορτίσει πιο γρήγορα η μπαταρία. Εάν τώρα ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς, τότε η κατανάλωση αυξάνεται ακόμη περισσότερο. Στο πεδίο των επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα η Lexus ανακοινώνει 9,2 δλ. - ένα καλό νούμερο για ένα αυτοκίνητο 1.785 κιλών. Στην πράξη, το σύστημα ακόμη και στη Sport λειτουργία του (υπάρχει επιλογή Normal και Eco) δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, όμως παρέχει τις απαιτούμενες επιδόσεις για ένα γρήγορο προσπέρασμα. Γεγονός είναι πάντως ότι σε πλήρη επιτάχυνση το σύστημα τείνει να διατηρεί πολύ ψηλά τις στροφές του βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας κατανάλωση και θόρυβο. 

Tags: LEXUS, LEXUS NX