ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Αποδοτικός, οικονομικός και με 85 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

1.009 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2025)
H C 400 e χρειάζεται μόλις 5,3 δλ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ της. Θέλει 2,3 και 3,7 δλ. για να επιταχύνει από τα 60 στα 100 και τα 80 στα 120
2 Φωτογραφίες »

H C 400 e χρειάζεται μόλις 5,3 δλ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ της. Θέλει 2,3 και 3,7 δλ. για να επιταχύνει από τα 60 στα 100 και τα 80 στα 120 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Κάτω από το καπό της C 400 e θα συναντήσουμε έναν δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα 252 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 129 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 381 άλογα με 650 Nm ροπής. Είναι λογικό λοιπόν που παρά τους κοντά 2+ τόνους βάρους οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές επιλέγοντας το «SPORT» οδηγικό πρόγραμμα, όπως είδαμε και παραπάνω.


Η υδρόψυκτη μπαταρία με χωρητικότητα 25,4 kWh είναι μία από τις μεγάλες σε PHEV και έτσι εξασφαλίζει πραγματική αυτονομία κοντά στα 90 χιλιόμετρα.
2 Φωτογραφίες »

Η υδρόψυκτη μπαταρία με χωρητικότητα 25,4 kWh είναι μία από τις μεγάλες σε PHEV και έτσι εξασφαλίζει πραγματική αυτονομία κοντά στα 90 χιλιόμετρα.


Πάντως στο περισσότερο χρόνο η επιλογή θα είναι τα προγράμματα «EL» και «HYBRID, που βάζουν ως προτεραιότητα την κίνηση με ρεύμα και με μηδενική κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται γύρω στα 6,0 λτ./100 χλμ., επίσης όπως αναφέραμε στην αρχή, λόγω της εκτεταμένης ηλεκτροκίνησης.

Η υδρόψυκτη μπαταρία με χωρητικότητα 25,4 kWh είναι μία από τις μεγάλες σε PHEV και έτσι εξασφαλίζει πραγματική αυτονομία κοντά στα 90 χιλιόμετρα, νούμερο που καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες όχι μίας, αλλά ενίοτε και τριών ημερών. Μάλιστα η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 55 kW (υπάρχει και onboard 11άρης), συνεπώς χρειάζεται μόλις μισή ώρα για να φορτίσει πλήρως. Πέρα από τη φόρτιση σε πρίζα, υπάρχει και η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, η οποία ρυθμίζεται ως προς την έντασή της από τα paddles του τιμονιού (στη λειτουργία SPORT, αλλάζουν κανονικά τις σχέσεις). Υπάρχει και η επιλογή «Βattery Hold», στην οποία ο βενζινοκινητήρας κινεί αποκλειστικά την C 400 e διατηρώντας την μπαταρία στο ποσοστό που ήταν.
 

Σελίδα 1Δοκιμή Mercedes C-Class, plug-in με 380 ίππους και 4κίνηση
Σελίδα 2 Εκλεπτυσμένη εμφάνιση με σπορτίφ γραμμές
Σελίδα 3Εσωτερικό: Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής σε ένα προαγμένο τεχνολογικά περιβάλλον
Σελίδα 4Κινητήρας: Αποδοτικός, οικονομικός και με 85 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Απολαμβάνεις την κάθε διαδρομή
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
elk test
sprinter offers