Δοκιμή: Νέα Skoda Octavia 1,6 TDI
Διαβάστηκε από 7174 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2013
Η τρίτη γενιά της Skoda Octavia βελτιώνεται, ανεβαίνει ξεκάθαρα κατηγορία και προτάσσει το τεχνολογικό της υπόβαθρο. Επίσης, η έκδοση της δοκιμής μας έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο τις τρεις τελευταίες δεκαετίες που να έχει σημαδέψει τόσο πολύ την πορεία μιας μάρκας, όσο η Octavia αυτή της Skoda. Λανσαρισμένη για πρώτη φορά το 1996, η Octavia ήταν το μοντέλο εκείνο μέσω του οποίου η μάρκα έδειξε στο πλατύ κοινό τη νέα της εποχή και τη στροφή της προς νέα και πιο ποιοτικά αυτοκίνητα. 


Μεγάλωσε και ομόρφυνε
Η νέα Skoda Octavia έρχεται με αισθητή αύξηση των διαστάσεών της, αφού μακραίνει κατά 9 εκατοστά φθάνοντας στα 4,659 μέτρα και πλαταίνει κατά 45 χιλιοστά, ενώ διατηρεί το ύψος της στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το παρελθόν.


Με έμφαση στο Value for Money

Για μια ακόμη φορά, η Octavia δίνει έμφαση στο Value for Money, με τις τιμές να διατηρούνται σε πολύ καλά επίπεδα, ειδικά για τα δεδομένα της μεσαίας κατηγορίας.


Κινητήρας-Κιβώτιο
Ο diesel κινητήρας της Skoda Octavia της δοκιμής μας είναι η νεότερη εκδοχή του 16βάλβιδου 1,6 TDI με 105 ίππους του Ομίλου VW. Πρόκειται για τη δεύτερη πετρελαιοκίνητη επιλογή στη γκάμα μετά τη de-tuned έκδοση με 90 ίππους, η οποία πλαισιώνεται από το πακέτο οικολογικών τεχνολογιών «Green Tec» (Start-Stop κινητήρα και Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση). 


Εσωτερικό
Στο εσωτερικό της νέας Octavia η σχεδίαση παραδοσιακά ακολουθεί απλές και λιτές γραμμές, με το περβάζι στο άνω τμήμα και τους μακρόστενους αεραγωγούς να είναι τα δύο πιο ξεχωριστά σχεδιαστικά γνωρίσματα του ταμπλό.


Χώροι
Στο κομμάτι των χώρων, η νέα Octavia εξαργυρώνει την αύξηση των διαστάσεών της και κυρίως με το ιδιαίτερα μακρύ της μεταξόνιο. Στο πίσω κάθισμα λοιπόν, τρεις ενήλικοι επιβάτες θα βρουν άνετα θέση, έχοντας στη διάθεσή τους αρκετό χώρο για τους ώμους και άπλετο χώρο για τα γόνατά τους.


Οδική συμπεριφορά
Η νέα Skoda Octavia είναι ένα από τα νέα μοντέλα του VW Group που βασίζονται πάνω στη νεότερη MQB πλατφόρμα του Ομίλου (νέα VW Golf, Audi A3, SEAT Leon κ.λπ.). Όπως ακριβώς έχει συμβεί και στα υπόλοιπα λοιπόν αυτοκίνητα, η πλατφόρμα αυτή αφενός μεν διακρίνεται για την ιδιότητά της να αυξομειώνει τις διαστάσεις της, αφετέρου δε, έρχεται για να συνεισφέρει στη μείωση του βάρους και να αυξήσει την συνολική ακαμψία.


Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 29 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 16/7.
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
SKODA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI

Τα 5 σημεία που διακρίνεται το Skoda Fabia

Fabia, Kamiq ή Scala; Ποιο Skoda αγοράζω με 20.000 ευρώ;

Ευρωπαϊκό λανσάρισμα για το νέο Skoda Kodiaq

H Skoda θα κυκλοφορήσει ένα νέο ηλεκτρικό 7θέσιο SUV το 2026

Ετοιμοπαράδοτα Skoda και με έξτρα όφελος

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid Jeep Compass με τα 240 άλογα;

Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 TSI με 150 PS R-Line

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

Δοκιμή: Νέο Toyota C-HR 1,8 Hybrid με 140 άλογα