Το μεγάλο πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας στη νέα Toyota Corolla είναι έκδηλο στην καθημερινότητα της πόλης, όπου η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμη και κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ.

Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, κορυφαία οικονομία

315.774 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)

Το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύνολο που συναντάμε σε αυτή την Corolla είναι λίγο πολύ γνωστό από  τα νέα Prius και CH-R:  Ο 1,8 λτ. κινητήρας εσωτερικής καύσης (λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον) συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 53 kW με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 122 ίππους. Η επιτάχυνση σίγουρα δεν ενθουσιάζει, ούτε και το χαρακτηριστικό βουητό που παράγεται στο βαθύ πάτημα του ποδιού λόγω του eCVT κιβωτίου (έχει χαρακτηριστικά λειτουργίας που θυμίζουν CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, αλλά εδώ υπάρχει πλανητικό σύστημα και όχι σύστημα με ιμάντες) αν και αισθητά μειωμένο σε σχέση με το πάλαι ποτέ υβριδικό Auris. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι το πόσο λίγο καίει αυτή η Corolla ειδικά στην καθημερινότητα της πόλης. Εκεί που τα συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα εκτοξεύουν την κατανάλωσή τους, η  νέα υβριδική Corolla απλά γελάει με τιμές ακόμα και κοντά στα 4,3-4,5 λτ./100 χλμ.  Σε μια «ανοιχτή» διαδρομή, η τιμή αυτή αυξάνεται σχεδόν κατά 1,0 λτ./100 χλμ μιας και χρησιμοποιείται λιγότερο ο ηλεκτροκινητήρας.  Kαι φυσικά τα CO2 είναι τόσο χαμηλά, που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto