Λιτό, αλλά όμορφο σχεδιαστικά ταμπλό με ποιοτικά υλικά και εξαιρετικό φινίρισμα. Ο διζωνικός κλιματισμός ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Καμία διαφοροποίηση στον πίνακα οργάνων σε σχέση με την συμβατική έκδοση. Μοναδική εξαίρεση το πράσινο λαμπάκι ΕV, που δείχνει την ηλεκτρική λειτουργία.

Στην έγχρωμη οθόνη αφής μπορείς να δεις μεταξύ άλλων και την ροή/ανάκτηση ενέργειας, αλλά και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Δεξιά του διακόπτη για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας, υπάρχει το κουμπί για το «κλείδωμα» της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

Εσωτερικό: Υπόδειγμα ποιότητας, φινιρίσματος και στιβαρότητας

315.856 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)

Σε αντίθεση με το Auris ελάχιστες είναι οι διαφοροποιήσεις στην καμπίνα σε σχέση με τη συμβατική έκδοση. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι ίδιος (στο υβριδικό Auris ένας δείκτης κατανάλωσης ισχύος αντικαθιστούσε το στροφόμετρο) με το ψηφιακό ταχύμετρο και την 4,2 ιντσών οθόνη πληροφοριών στο κέντρο να έχουν εκατέρωθεν συμβατικούς δείκτες οργάνων. Βέβαια με λίγη προσοχή θα διακρίνεις ένα διακριτικό πράσινο λαμπάκι, που δείχνει την ηλεκτρική λειτουργία (EV), καθώς και το κουμπί δίπλα από το διακόπτη παραμετροποίσης (Eco, Normal, Sport), που «κλειδώνει» την ηλεκτρική λειτουργία για λίγα χλμ και ταχύτητα μέχρι τα 50 περίπου χλμ./ώρα. Το ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακό υλικό στο μεγαλύτερο μέρος του, ενώ συνολικά η ποιότητα των υλικών και η γενικότερη κατασκευή βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αντίστοιχα προσεγμένη είναι η συναρμολόγηση και το φινίρισμα συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το επίπεδο απτής ποιότητας. Από κει και πέρα η υβριδική Corolla είναι και μέσα στο πνεύμα της εποχής, εφαρμόζοντας high tech στοιχεία, που τονίζονται από την επιλογή για απεικόνιση στην κεντρική οθόνη της ροής και ανάκτησης της ενέργειας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green