
Αν θες αυτόματο Qashqai, η έκδοση με τους 158 ίππους είναι η μοναδική βενζινοκίνητη επιλογή.
Κοστίζει από 30.490 ευρώ, το δεύτερο φθηνότερο αυτόματο με 150+ άλογα.
Έχει εξαιρετικό CVT κιβώτιο γιατί δεν βουίζει και κάνει γρήγορες αλλαγές.
Είναι πιο ήσυχο και από premium στο ταξίδι χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση.
Αν θες αυτόματο Qashqai, η έκδοση με 158 ίππους είναι η μοναδική βενζινοκίνητη επιλογή
Το Nissan Qashqai δε χρειάζεται πολλές εισαγωγές και συστάσεις, είναι το οικογενειακό SUV που έχει πουλήσει όσο κανένα άλλο στην ελληνική αγορά και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί παρόλη την ραγδαία αύξηση ανταγωνισμού. Αυτήν τη φορά δοκιμάζουμε την ισχυρή ήπια υβριδική έκδοση με τους 158 ίππους.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Χ-Tronic, ενώ το Qashqai των 140 ίππων (διαβάστε τη δοκιμή του) είναι αποκλειστικά χειροκίνητο. Μοιρασμένα λοιπόν τα κουκιά, όπως θα έλεγαν και οι παλιότεροι…
Έχει εξαιρετικό CVT κιβώτιο γιατί δεν βουίζει και κάνει γρήγορες αλλαγές
Το X-Tronic κιβώτιο του Qashqai είναι τύπου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), τα οποία κιβώτια συνήθως μπορεί να είναι ομαλά στις αλλαγές, όμως αργούν και κάνουν έντονο βουητό όταν πατάς γερά το γκάζι. Εεε, το Χ-Tronic CVT του Qashqai δεν έχει καμία σχέση, ειδικά αν δε πατάς τέρμα το γκάζι. Είναι απόλυτα ομαλό, ήσυχο και αρκετά γρήγορο στις εναλλαγές των 7 ψευδοσχέσεων που διαθέτει.

Το Qashqai είναι από τα TOP SUV στο θόρυβο εντός της καμπίνας, με νούμερα καλύτερα και από premium μοντέλα. Ακόμη και στα 140 χλμ./ώρα μέσα στο Qashqai ο θόρυβος είναι στα 69,2 db.
Είναι πιο ήσυχο και από premium στο ταξίδι χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση
To ήσυχο X-Tronic, η ομαλή λειτουργία του μηχανικού συνόλου, η βελτιωμένη ηχομόνωση (π.χ. παχύτερα εμπρός τζάμια) και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης συνθέτουν ένα πολύ υψηλού επιπέδου οδηγικό προφίλ, που μεταφράζεται σε κορυφαία ποιότητα κύλισης, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες. Το Qashqai είναι από τα TOP SUV στο θόρυβο εντός της καμπίνας, με νούμερα καλύτερα και από premium μοντέλα. Ακόμη και στα 140 χλμ./ώρα μέσα στο Qashqai ο θόρυβος είναι στα 69,2 db.
Κοστίζει από 30.490 ευρώ, το δεύτερο φθηνότερο αυτόματο με 150+ άλογα
Μάλιστα με τιμή από 30.490 ευρώ, το Qashqai είναι το δεύτερο φθηνότερο μικρομεσαίο αυτόματο SUV βενζίνης με πάνω από 150 ίππους, πίσω μόνο από το KGM Korando (με το οποίο έχουν τον ίδιο εισαγωγέα – Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ενώ υπάρχει και η full hybrid επιλογή του MG ZS που είναι πιο προσιτή. Όσον αφορά στον εξοπλισμό, αυτός είναι αρκετά πλούσιος, με πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου, LED φώτα μπρος-πίσω, οθόνη αφής12,3 ιντσών (για πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων θα πρέπει να ανεβείτε μια έκδοση) με κάμερα παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους καθρέπτες μεταξύ άλλων.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Nissan Qashqai 1,3 158 PS Hybrid X-Tronic 4x2
| Σελίδα 2 | Με τολμηρή εμφάνιση και σύγχρονο εσωτερικό |
| Σελίδα 3 | Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και νορμάλ κατανάλωσή |
| Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Σε κερδίζει η ποιοτική κύλιση και η άνεση |
| Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
