Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και νορμάλ κατανάλωσή

1.588 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2025)
Το νεύρο του κινητήρα και η σβελτάδα του δεν μεταφράζεται σε υψηλή κατανάλωση, καθώς η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν στα 7,8-8,0 λτ./100 χλμ..

Το νεύρο του κινητήρα και η σβελτάδα του δεν μεταφράζεται σε υψηλή κατανάλωση, καθώς η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν στα 7,8-8,0 λτ./100 χλμ..

Ο 1,3 τούρμπο βενζινοκινητήρας του ιαπωνικού οικογενειακού SUV αποδίδει 158 άλογα με 270 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο στις χαμηλές ταχύτητες ειδικά, βοηθά την ελαστικότητα του. Βέβαια πρόκειται για ένα γεμάτο μοτέρ που δεν το νιώθεις να πιέζεται να ανεβάσει ρυθμούς, κάτι που άλλωστε φαίνεται και στα νούμερα των επιδόσεων (με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας).  Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,3 δλ., ενώ το προσπέρασμα γίνεται τάχιστα, καθώς οι σχετικές ρεπρίζ ολοκληρώθηκαν σε 5,2 και 6,8 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Μάλιστα το νεύρο του κινητήρα και η σβελτάδα του δεν μεταφράζεται σε υψηλή κατανάλωση, καθώς η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν στα 7,8-8,0 λτ./100 χλμ..


Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το μοτέρ έχει αγαστή συνεργασία με το κιβώτιο. Πέρα από την γρήγορη απόκριση, ακόμα και με τέρμα το γκάζι, οι στροφές ανεβαίνουν, ενώ η βελόνα δεν μένει καρφωμένη λίγο πριν τον κόφτη, αλλά πέφτει σαν να γίνεται κανονική αλλαγή σχέσης. Σε κάθε περίπτωση, το X-Tronic προσφέρει ομαλότητα λειτουργίας, ευκολία χρήσης και άνεση, ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Nissan Qashqai με 158 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Με τολμηρή εμφάνιση και σύγχρονο εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει καλές επιδόσεις και νορμάλ κατανάλωσή
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σε κερδίζει η ποιοτική κύλιση και η άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά