Το οδηγικό προφίλ του Karoq αλλάζει αρκετά στην έκδοση Sportline παρά το γεγονός πως μιλάμε και πάλι για μια δικίνητη έκδοση του Karoq με την ίδια απόδοση και την ίδια αρχιτεκτονική (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Το σφιχτό setup της ανάρτησης είναι αυτό που καθορίζει την οδική συμπεριφορά της έκδοσης Sportline. Αρχικά και ξεκινώντας από τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, το Karoq είναι σαφέστατα πιο άμεσο στις αντιδράσεις του και πιο ικανό στην γρήγορη οδήγηση, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αμάξωμα και να προσφέρει σταθερότητα σπορ αυτοκινήτου, ενώ είναι και ελαφρώς καλύτερο όσον αφορά στην οδηγική αίσθηση που προσφέρει, πάντα συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις του.
Στο δρόμο το Karoq Sportline είναι πιο άμεσο και αποτελεσματικό στη γρήγορη οδήγηση, θυσιάζει ωστόσο σημαντικά τα επίπεδα άνεσης μέσω της σφιχτής του ανάρτησης.
Αυτό που χάνει όμως προς όφελος των παραπάνω, είναι η άνεση, αφού η ανάρτηση είναι πιο νευρική και θορυβώδης σε έντονες ανωμαλίες δυσκολεύοντας στην καθημερινότητα, σε συνδυασμό και με τις 19 ιντσών ζάντες. Σίγουρα αν υπήρχε η επιλογή της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης απόσβεσης των αναρτήσεων (DCC) θα μπορούσαμε να μιλάμε για μια πιο ισορροπημένη πρόταση σε οδηγικό επίπεδο, ωστόσο εφόσον αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει, τότε επιλέξτε το χωρίς δεύτερη σκέψη τουλάχιστον με τις 18ιντσες ζάντες.
Σε κάθε περίπτωση το ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ του Skoda Karoq Sportline υποστηρίζεται και από την επίδοσή του στο φρενάρισμα, με απόσταση ακινητοποίησης 35,1 μ. από τα 100 χλμ./ώρα..