Το Skoda Karoq Sportline εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7, διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που για άλλη μια φορά ικανοποιεί συνολικά. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά και αποδοτικός σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ συνεργάζεται ιδανικά με το 7τάχυτο κιβώτιο στις περισσότερες περιπτώσεις, με το τελευταίο να είναι λίγο απότομο στην εκκίνηση στην σπορ ρύθμισή του, αλλά όπως πάντα πολιτισμένο στην αυτόματη και γρήγορο στην χειροκίνητη λειτουργία του.
Ο TSI κινητήρας των 150 ίππων συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην έκδοση Sportline, με το σύνολο να προάγει τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης όσον αφορά στη λειτουργία και τις επιδόσεις που επιτυγχάνει.
Οι επιδόσεις είναι καλές από στάση με 9,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με το Karoq να ταλαιπωρεί τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά του (225/45) μέχρι να βρουν πρόσφυση, ο συνδυασμός ικανού κινητήρα-κιβωτίου όμως εξαργυρώνεται στις ρεπρίζ με 4,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 6,0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την κατανάλωση, αυτή είναι τσιμπημένη, αφού δύσκολα πέφτει κάτω από τα 9,0 λτ./100 χλμ. σε μεικτές πραγματικές συνθήκες παρά το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT και το προηγμένο γενικά τεχνολογικό του προφίλ, ενώ πιο εύκολα ξεπερνάει τα 10 λτ./100 χλμ. όταν ο οδηγός αποφασίσει να εκμεταλλευθεί το σπορ στοιχείο του Karoq Sportline και επιλέξει και το πρόγραμμα οδήγησης Sport.