Με το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) στις στροφές η οδήγηση γίνεται στρωτά και χωρίς δυσκολία, με πολλά χιλιόμετρα.

Με το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) στις στροφές η οδήγηση γίνεται στρωτά και χωρίς δυσκολία, με πολλά χιλιόμετρα.

Στο δρόμο

28.661 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2013)

Η οδική συμπεριφορά είναι που κάνει τη διαφορά στο Golf GTI καθώς ανέκαθεν μπορούσε και συνδύαζε το σπορ με το πολιτισμένο. Βάζεις σακάκι και πας γραφείο, βγάζεις το σακάκι και πάς για σιρκουί. Όχι περίπου έτσι, αλλά ακριβώς έτσι.

Το νέο GTI έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα, σχετικά με τις προηγούμενες γενιές του. Το νέο πλαίσιο στο οποίο βασίζεται (η πλατφόρμα MQB του ομίλου VW) το έχει κάνει ελαφρύτερο από το προηγούμενο και, σύμφωνα με τη VW, πιο στιβαρό. Αυτό φαίνεται παντού και κάνει ακόμα πιο απολαυστική την οδήγησή του. Η ποιότητα κύλισης, παρά τους 18ιντσους τροχούς της δοκιμής, είναι υποδειγματική για αυτοκίνητο το είδους. Δεν κοπανάει πουθενά και δεν κουράζει ποτέ τους επιβάτες.

Στον ανοιχτό δρόμο η τελική γίνεται παιχνιδάκι, χωρίς φασαρίες. Οι αλλαγές πορείας είναι ακριβείς, εύκολες, σίγουρες, χωρίς περιττές κινήσεις. Στις στροφές πιάνει δουλειά το XDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ) και μαζεύει τα μούτρα, σα να μη βγήκαν ποτέ. Το τιμόνι είναι υπάκουο, ελαφρύ και μεταφέρει πλούσια πληροφορία από τους μπροστινούς τροχούς.

Έτσι αφήνει τον οδηγό να παραμείνει ψύχραιμος και πάνω στο γκάζι για να βγάλει τη στροφή, διαγράφοντας ιδανική πορεία. Παρέα, τα φρένα που δε «μασάνε». Στο όλο «έργο» προσθέστε το DSG που ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αλλά και το driving profile selector, που επηρεάζει τα του κινητήρα και του κιβωτίου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda