• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πιο σημαντικό στοιχείο του νέου VW Golf GTI είναι ότι, αποτελεί τον ορισμό του κωδικού του, όπως έκαναν και όλα τα προηγούμενα.

Με το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) στις στροφές η οδήγηση γίνεται στρωτά και χωρίς δυσκολία, με πολλά χιλιόμετρα.

«Πάρτε το χρόνο σας». Με το VW GTI 7ης γενιάς θα νικήσετε έτσι κι αλλιώς.

Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και όμορφες λεπτομέρειες στο εσωτερικό του GTI.

Ευανάγνωστος και απόλυτα ρεαλιστικός ο πίνακας οργάνων του GTI.

Το νέο τιμόνι με το σύστημα Progressive Steering είναι ακριβές και όσο χρειάζεται (κάθε φορά) σκληρό.

220 ίπποι και άφθονη ροπή, γεμάτος ήχος και πολιτισμένη λειτουργία όπου πρέπει είναι όλα όσα χρειάζεσαι και σου προσφέρει ο 2λιτρος TFSI.

Τo DSG κιβώτιο μοιάζει ο άψογος συνδυασμός με το 2λιτρο κινητήρα βενζίνης του GTI.

Με το driving profile selector ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από Eco μέχρι Sport προγράμματα οδήγησης, επηρεάζοντας το γκάζι, το τιμόνι, το κιβώτιο και το ESP.

Δυστυχώς το χειρόφρενο έχει γίνει ηλεκτρικό. Είναι βολικό, αλλά λιγότερο «γλεντζέδικο».

Οι λίγες αλλά διακριτικές αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου είναι αρκετές για να κατευθύνουν το μάτι σΆ ένα σημείο: Το λογότυπο GTI.

Η θέση οδήγησης είναι κορυφαία και τα καθίσματα έχουν πολύ καλή στήριξη.

Το Auto Τρίτη είχε γράψει εν έτει 2005… «Μετά από τέσσερις γενεές και κάποιες άλλες τροποποιήσεις επί του ίδιου θέματος (βλέπε τη σειρά G καθώς και το GTI με το κόκκινο I της προηγούμενης γενιάς) το Golf βρίσκεται στην πιο ώριμη αλλά παράλληλα το ίδιο διασκεδαστική του γενιά».

VW Golf GTI MK1 1976-1983: Με 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της κατηγορίας με ψεκασμό καυσίμου που ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 110 ίππους. Σε σχέση με το Golf GTI 1ης γενιάς του 1976, το 7ο GTI απέχει 1,9 εκ. μονάδες και έχει τη διπλάσια ιπποδύναμη.

Δοκιμή: VW Golf GTI DSG 3d

25.481 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/6/2013

Αυτό είναι το νέο VW Golf GTI. Βασίζεται στο νέο Golf 7ης γενιάς, είναι, στη βασική του έκδοση, πιο δυνατό από ποτέ και έχει σχεδίαση που, μετά βίας, το διαχωρίζει από το GTI 6ης γενιάς.

 
Αν ρωτήσεις κάποιον να σου αναφέρει ένα μοντέλο GTI που του έρχεται στο μυαλό, είναι μάλλον απίθανο να αποσπάσεις απάντηση που να μην περιέχει τη λέξη “Golf”.  Εξαιτίας του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 1976, δημιουργήθηκε μία ολόκληρη υποκατηγορία, αυτή των hot χάτσμπακ, που συνδυάζουν την ευκολία ενός συμβατικού μοντέλου ευρείας παραγωγής με την ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, σε ένα πακέτο που δεν είναι ασύμφορο. 

Σαν «ιδρυτής» του είδους, απέκτησε και κράτησε, μέσα από 6 γενιές, το δικαίωμα να αποτελεί το σημείο αναφοράς. Και αυτό όχι αυτεπάγγελτα, αλλά από τη δυνατότητα να συνδυάζει την καθημερινή ευκολία με την καθημερινή απόλαυση. Σήμερα, στην 7η, πλέον, γενιά του, το Golf GTI περιβάλλεται από την ίδια «μαγεία» που κάνει όσους το πιστεύουν να το θέλουν, και όσους το αμφισβητούν να το φθονούν. Τελικά, όμως, τι κάνει το νέο Golf GTI, τόσο ξεχωριστό όσο και τα προηγούμενα; 

Εμφάνιση: Γοητεύει 
Εντάξει, το GTI στις φωτογραφίες δεν είναι το βασικό. Εδώ έχει το κάτι παραπάνω, όπως είναι οι ζάντες των 18 ιντσών, η ηλιοροφή και οι τετραγωνισμένοι προβολείς από LED. Επίσης κατά τα άλλα δε διαφέρει και πολύ από τις απλές εκδόσεις, αν καταγράψει κανείς τις αλλαγές στα σημεία.

Υπάρχει διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, πλευρικές ποδιές, αλλά και σκουρόχρωμα καλύμματα στα πίσω φωτιστικά που είναι εξοπλισμένα με LED. LED υπάρχουν και για το φωτισμό της πινακίδας. Μπροστά, ένα κόκκινο σιρίτι διατρέχει τα φώτα και τη μάσκα, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει εισαγωγή αέρα με κυψελωτό σχέδιο και «βράγχια» που εκτείνονται μεταξύ των προβολέων ομίχλης. 

Ωστόσο, αυτή η διακριτικότητα είναι που σε κερδίζει. Ξέρεις ότι, δε θες να γυρίζεις τα κεφάλια όσων δεν πρέπει, αλλά μόνο αυτών που αναγνωρίζουν τα διακριτικά.