Δοκιμή: Ford Fiesta mild hybrid με 125 άλογα
4 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ford Fiesta mild hybrid με 125 άλογα

239.519 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2024)

- Το πιο fun to drive μικρό ξανά ετοιμοπαράδοτο στην Ελλάδα
- Με 125 ήπια υβριδικά άλογα & 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο
- Με έξτρα boost 50Nm «χαμηλά», τραβάει καλά
- 1 δλ. καλύτερο 0-100 & καίει μόλις 6,3 λίτρα!

Ποιο άλλο μικρό μπορεί να το κοντράρει;

Με αφορμή το ότι το Ford Fiesta είναι και πάλι ετοιμοπαράδοτο στην Ελλάδα, θυμόμαστε τη δοκιμή του μοντέλου με την πιο απολαυστική οδηγική συμπεριφορά στην κατηγορία του, έχοντας μάλιστα και το ρεκόρ στο Elk Τest (δοκιμή αποφυγής κινδύνου) που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη Test Center. Ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας που φορά, ο οποίος έχει βραβευτεί πάμπολλες φορές και πλέον έρχεται στο Ford Fiesta με ήπια υβριδική τεχνολογία σε απόδοση 125 ίππων, κάθεται «ταμάμ» κάτω από το εμπρός καπό του, δίνοντας ένα σύνολο που δύσκολα μπορείς να αντισταθείς.

Σχεδίαση: Σύγχρονο αισθητικά με τον απαραίτητο δυναμισμό

Το ανανεωμένο Fiesta φέρει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές με σκοπό να αποκτήσει πιο σύγχρονη αισθητική, μέσω της ελαφρώς μεγαλύτερης γρίλιας, των ανασχεδιασμένων στάνταρ LED φωτιστικών σωμάτων και τον ελαφρώς διαφοροποιημένο προφυλαχτήρα. Από εκεί και πέρα κάθε έκδοση εξοπλισμού έχει τις δικές της διαφορετικές πινελιές, όπως η ST-Line της δοκιμής που εκτός από τη σπορ και χαμηλωμένη ανάρτηση συνεχίζει να προσφέρει πιο δυναμικό look και διαφορετικής σχεδίασης τροχούς. Σε κάθε περίπτωση πάντως το Fiesta χωρίς να υιοθετεί σχεδιαστικές ακρότητες, καταφέρνει να έχει μοντέρνο παρουσιαστικό με όσο δυναμισμό χρειάζεται, ώστε να έχει ένα οπτικό αποτέλεσμα που θα ικανοποιήσει τη μεγάλη πλειοψηφία και παράλληλα θα αντέξει στο χρόνο.


Το Fiesta χωρίς να υιοθετεί σχεδιαστικές ακρότητες, καταφέρνει να έχει μοντέρνο παρουσιαστικό με όσο δυναμισμό χρειάζεται.
4 Φωτογραφίες »

Το Fiesta χωρίς να υιοθετεί σχεδιαστικές ακρότητες, καταφέρνει να έχει μοντέρνο παρουσιαστικό με όσο δυναμισμό χρειάζεται.

Σελίδα 2Εσωτερικό: Μοντέρνο design με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: «Φυσάει» το μοτέρ και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εξακολουθεί να είναι το πιο απολαυστικό μικρό
Σελίδα 5H γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER