Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

240.457 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2024)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo, mild Hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400-4.500 (με overboost 200/1.750)
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.211
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,2/9,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,0/13,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 200
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,0-5,8
Μέση δοκιμής 6,3
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 42
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 113
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV 
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες *
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος)
Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 8''
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (17'')
Προβολείς ομίχλης O
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 8 χρόνια
Έκδοση ST-Line
Τιμή από (ευρώ) 22.502
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.513/1.476
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 10,0
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,5/69,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17
Διαστάσεις (εκ.) Ford Fiesta πεντάθυρο
Κεφάλι οδηγού 78
Κεφάλι πίσω 21
Πλάτος εμπρός 1.350
Πλάτος πίσω 1.275
Πόδια πίσω 96
Χώρος αποσκευών (λτ.) 311
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.069x1.735x1.484
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.493
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Fiesta mild hybrid με 125 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό: Μοντέρνο design με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: «Φυσάει» το μοτέρ και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εξακολουθεί να είναι το πιο απολαυστικό μικρό
Σελίδα 5H γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
NEO DOBLO
SEAT