Στο δρόμο: Εξακολουθεί να είναι το πιο απολαυστικό μικρό
2 Φωτογραφίες »

Στο δρόμο: Εξακολουθεί να είναι το πιο απολαυστικό μικρό

240.370 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2024)

Όπως και σε όλη την γκάμα του νέου Fiesta (προ-ανανέωσης και μετά-ανανέωσης, άλλωστε μηχανικά δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό) έτσι και στην έκδοση με τους 125 ίππους, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο. Μάλιστα σε βάζει σε αυτό το mood από την αρχή με την ευχάριστη θέση οδήγησης για να αναλάβουν μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό. Έτσι, παραμένει κορυφαίο σε αίσθηση και απόκριση στις εντολές του οδηγού του και ιδιαίτερα ευχάριστο σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου η ανάρτηση διαχειρίζεται με υποδειγματικό τρόπο όλες τις δυνάμεις που ασκούνται, καθιστώντας το ή μάλλον διατηρώντας το και σε αυτή την έκδοση, ως το κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Στα συν και η απόκριση του κινητήρα που ενισχύει τον δυναμικό χαρακτήρα του. Το καλό είναι πως το σφιχτό του set-up, δεν επιβαρύνει την άνεση, με τις ανωμαλίες να λειαίνονται αποτελεσματικά, όντας εύχρηστο στην καθημερινότητα και προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο και υψηλού επιπέδου οδηγικό προφίλ σε κάθε επιμέρους τομέα.


Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό.
2 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Fiesta mild hybrid με 125 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό: Μοντέρνο design με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: «Φυσάει» το μοτέρ και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εξακολουθεί να είναι το πιο απολαυστικό μικρό
Σελίδα 5H γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
BYD VS NISSAN
Audi