Κάψανε λιγότερο από diesel
Δοκιμή: Land Rover Discovery Sport P300e
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Land Rover Discovery Sport P300e

8.021 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2022)

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Land Rover Discovery Sport, που προσαρμόστηκε στα δεδομένα της εποχής με μικρού κυβισμού κινητήρα, με δυνατότητα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά (plug-in) και έχοντας «ηλεκτρική» τετρακίνηση.

Το «μικρό» Land Rover μπήκε στην πρίζα!

Το Land Rover Discovery Sport είναι το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της θρυλικής, για τον off road χαρακτήρα της, βρετανικής φίρμας που πλέον ανήκει (μαζί με την Jaguar) στην Tata. Η τελευταία εκδοχή του «μικρού» Land Rover των… 4,6 μέτρων, εκτός από τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, διαθέτει για πρώτη φορά στην ιστορία και έκδοση που μπαίνει στην πρίζα, χωρίς όμως το Discovery Sport να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Είναι δηλαδή Plug-in υβριδικό, συνδυάζει turbo κινητήρα 1,5 λτ. με ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς για χαρακτηριστικά τετρακίνησης, ονομάζεται P300e και το δοκιμάζουμε μαζί με πλήρες σετ μετρήσεων για επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους.


Η τελευταία εκδοχή του «μικρού» Land Rover των… 4,6 μέτρων, εκτός από τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, διαθέτει για πρώτη φορά στην ιστορία και έκδοση που μπαίνει στην πρίζα, χωρίς όμως το Discovery Sport να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Μόνο από το P300e και το δεύτερο πορτάκι για τη θύρα φόρτισης καταλαβαίνεις τη διαφορά σε σχέση με τα συμβατικά.

Η τελευταία εκδοχή του «μικρού» Land Rover των… 4,6 μέτρων, εκτός από τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, διαθέτει για πρώτη φορά στην ιστορία και έκδοση που μπαίνει στην πρίζα, χωρίς όμως το Discovery Sport να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Μόνο από το P300e και το δεύτερο πορτάκι για τη θύρα φόρτισης καταλαβαίνεις τη διαφορά σε σχέση με τα συμβατικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το επιβλητικό, αν μη τι άλλο, Land Rover Discovery Sport που μπαίνει και στην πρίζα ξεκινάει από 72.408 ευρώ στην έκδοση R-Dynamic S, που σίγουρα δεν είναι και… ευκαιρία απευθυνόμενο σε ειδικό ένα ειδικό κοινό. Συγκριτικά όμως με άλλες, λιγότερες ισχυρές συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, αξίζει τον κόπο ειδικά αν μιλάμε για εταιρική χρήση και τα σχετικά φορολογικά οφέλη. Για την ιστορία, το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν στην κορυφαία έκδοση HSE με τις 20άρες ζάντες και κοστίζει 81.564 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
ELASTRAK
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel