ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν το τσάμπα πέθανε, πως γίνεται να έχουμε ακόμη δωρεάν στάθμευση στην Ελλάδα;

Αν το τσάμπα πέθανε, πως γίνεται να έχουμε ακόμη δωρεάν στάθμευση στην Ελλάδα;

Δωρεάν Parking: Για πόσο ακόμα;

2.626 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2015)

Ποιος θα προτιμούσε ένα σύστημα που θα έθετε το αυτοκίνητο εκτός των κέντρων της πόλης και θα ανάγκαζε τον κόσμο να περπατάει περισσότερο;

autotriti team

Ειδικά όταν τα φοροεισπρακτικά μέτρα πέφτουν βροχή, το τελευταίο που θα ήθελε κανείς είναι να αρχίσει και για αυτά που μέχρι τώρα είναι τσάμπα. Όπως το parking. Η δωρεάν στάθμευση στην Ελλάδα αποτέλεσε πάγια κοινωνική πολιτική της κεντρικής κυβέρνησης αλλά και των αυτοδιοικήσεων. 
Όμως το τσάμπα πέθανε. Δεν υπάρχει τίποτε δωρεάν και έτσι το parking φαίνεται να είναι το τελευταίο πράγμα για το οποίο δεν πληρώνουμε. Ή όχι;Μελέτη που έγινε σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες με διάφορα συστήματα στάθμευσης, δείχνουν ότι όταν προσμετρηθεί η απώλεια ωρών εργασίας, τα καύσιμα, το κόστος απορρύπανσης και η παλαίωση και συντήρηση των αυτοκινήτων, το δωρεάν πάρκινγκ γίνεται ακριβότερο από το ελεγχόμενο.
 Για την Ελλάδα βέβαια, όλα αυτά τα κόστη που δεν τα μετράει κανείς δεν συγκρίνονται με τα τρία ευρώ την ώρα που συχνά καλούνται να πληρώσουν οι ευρωπαίοι πολίτες. Τώρα που όμως έχουμε αρχίσει να βάζουμε τις λέξεις «Εθνικό Ακαθάριστο Προϊόν» στο καθημερινό μας λεξιλόγιο, και πλέον μάθαμε όλοι πως πληρώνονται οι μισθοί και οι συντάξεις, ίσως τα τρία ευρώ να μην ακούγονται και τόσο πολλά.
Στην καθημερινότητα όμως είναι κάμποσα, ενώ πολλοί δεν θα μπουν καν στην διαδικασία μετά το κόστος να δουν ποια είναι τα οφέλη της ελεγχόμενης στάθμευσης. Το πρώτο και κυριότερο είναι η ύπαρξη χώρου στάθμευσης. Επειδή το όριο στους εμπορικούς δρόμους είναι το πολύ δύο ώρες και μάλιστα με υψηλό κόστος, τα αυτοκίνητα δεν μένουν όλη μέρα στην ίδια θέση, αφήνοντας χώρο και για τα άλλα. Το όφελος για την εμπορική κίνηση των καταστημάτων είναι τεράστιο, αν και στην Ελλάδα οι ίδιο οι εμποροϋπάλληλοι κλείνουν τις διαθέσιμες θέσεις για οκτώ και πλέον ώρες αποτρέποντας τους πελάτες τους να προσεγγίσουν στα μαγαζιά. Αλλά δεν μετράμε στην Ελλάδα τέτοια πράγματα.
Επειδή όμως αυτά θα αρχίσουμε σιγά σιγά να τα μετράμε, μήπως να δούμε τι άλλο μας προσφέρει το κόστος της ελεγχόμενης στάθμευσης; Περισσότερες κενές θέσεις όλη μέρα, τάξη και ασφάλεια στους δρόμους χωρίς να κλείνουν οι διασταυρώσεις, και λιγότερη κίνηση από αυτοκίνητα που γυρίζουν να βρουν θέση, ενώ πλέον τέλος και στα… διπλο-παρκαρισμένα.
Εσείς όμως τι λέτε; Είναι καιρός τώρα να πληρώνουμε και το parking; Ή μήπως ακριβώς τώρα είναι η ώρα να κάνουμε τέτοιες αλλαγές; Και τελικά τι λέτε για το θέμα της οικονομίας και πως επιβαρύνεται από την ελεύθερη και άναρχη στάθμευση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN