ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

10 SUV στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου - Elk Test

(3/8/2025)
10 SUV στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου - Elk Test
12 Φωτογραφίες »

Το Elk Test - Moose Test είναι μία από τις σημαντικότερες μετρήσεις που κάνει το AutoΤρίτη Test Center. Πώς τα πήγαν στη συγκεκριμένη δοκιμασία 10 SUV αυτοκίνητα, με compact (B) και οικογενειακές (C) διαστάσεις;

autotriti team

Πόσο καλά στρίβουν στο Elk Test 10 δημοφιλή SUV;

Τα SUV πόλης είναι η κατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Τα οικογενειακά SUV, τώρα, είναι ένα segment με πολύ δημοφιλή αυτοκίνητα που έχουν σημειώσει την δική τους πετυχημένη εμπορική παρουσία στη χώρα μας.
 
Επιλέγουμε 10 μοντέλα με κάθε είδους καυσίμου, από τα μικρά και τα μικρομεσαία SUV και βλέπουμε με πόσα χιλιόμετρα... στρίβουν. Κριτήριό μας είναι η δοκιμασία αποφυγής κινδύνου - Elk Test που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη Test Center.
 

Μάρκα/Μοντέλο Κατηγορία/καύσιμο μοντέλου Τιμή-από Ταχύτητα ELK TEST
Alfa Romeo Junior Ibrida 145 PS Mild Hybrid μικρό SUV   78,5
Citroen C3 1,2Τ 100 PS Βενζινοκίνητο μικρό/μικρό SUV   73
CUPRA Formentor eHybrid 272 PS VZ Plug-in hybrid μικρομεσαίο SUV   76
Ford Puma Gen-E 168 PS Ηλεκτρικό μικρό SUV   77
Kia EV3 204 PS Long Range 81,4 kWh Ηλεκτρικό μικρό SUV   73,5
Lexus LBX Hybrid Electric 136 PS Full hybrid μικρό SUV   76,5
Nissan Qashqai Hybrid 140 PS Mild hybrid μικρομεσαίο SUV   77
Opel Mokka 1,2T 136 PS Βενζινοκίνητο μικρό SUV   75,5
Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS Mild hybrid μικρομεσαίο SUV   75
smart #1 RWD 272 PS 66 kWh Ηλεκτρικό μικρό SUV   75

 

1. Alfa Romeo Junior Ibrida 145 PS: Το καλύτερο μικρό SUV στο Elk Test




Το μικρότερο SUV της Alfa Romeo, η νέα Alfa Romeo Junior κράτησε ψηλά τη σημαία της ιταλικής μάρκας στο Elk Test, ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή της μεγαλύτερης Tonale. Πιο συγκεκριμένα, η Junior στην Ibrida έκδοσή της με τα 145 άλογα σημείωσε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα SUV πόλης ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, ενώ δίνει και μια πειστική απάντηση σε όσους πιστεύουν -ακόμα ; - πως τα αυτοκίνητα του ίδιου ομίλου στις ίδιες κατηγορίες, είναι ίδια.
 
Eπίδοση στο Elk Test για την Alfa Romeo Junior Ibrida 145 PS: 78,5 χλμ./ώρα
 

2. Citroen C3 1,2Τ 100 PS: 3 χλμ./ώρα πάνω από το προηγούμενο




Όταν ακόμα και για 1 χλμ./ώρα παραπάνω στην επίδοση ενός μοντέλου οι κατασκευαστές ρίχνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, το νέο Citroen C3 κατάφερε να ολοκληρώσει τη δοκιμή με ταχύτητα εισόδου 3 χλμ./ώρα παραπάνω από το προηγούμενο, τρίτης γενιάς, C3 (70 χλμ./ώρα). Και μάλιστα παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το SUV σουλούπι του που του επιτρέπουν  να «πατά» σε δύο κατηγορίες, τα μικρά μοντέλα και τα SUV πόλης. Το μυστικό για αυτό κρύβεται στην ανάρτηση με τα υδραυλικά «στοπ», αλλά και στους τροχούς των 17 ιντσών που πλέον είναι στάνταρ στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού Plus (δες εδώ την αναλυτική δοκιμή του βενζινοκίνητου Citroen C3 των 100 ίππων).
 
Eπίδοση στο Elk Test για το Citroen C3 1,2Τ 100 PS: 73 χλμ./ώρα
 

3. CUPRA Formentor eHybrid 272 PS VZ: Το Plug-in υβριδικό ξεπέρασε το «κανονικό»




Επίδοση καλύτερη από την «απλή» βενζινοκίνητη έκδοση των 150 ίππων σημείωσε στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου το Plug-in υβριδικό CUPRA Formentor. Στην ισχυρή eHybrid έκδοση VZ με τα 272 άλογα και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC το οικογενειακό SUV των Ισπανών ολοκλήρωσε το Elk Test με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 76 χλμ./ώρα, 2 χλμ./ώρα πάνω από το βενζινάτο 1,5 TSI. Το ισπανικό SUV ολοκλήρωσε τη διαδικασία με ιδιαίτερη άνεση ακολουθώντας με ακρίβεια τις γραμμές που ορίζονται από το ακριβές και άμεσο τιμόνι, με την τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά στο πάτωμα και το σχετικό χαμήλωμα του κέντρου βάρους να τονίζουν το «πάτημα» του αυτοκινήτου.
 
Επίδοση στο Elk Test για το CUPRA Formentor eHybrid 272 PS VZ: 76 χλμ./ώρα
 

4. Ford Puma Gen-E 168 PS: Ο βασιλιάς των ηλεκτρικών στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου

 



Το νέο Ford Puma Gen-E δεν είναι απλώς η ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV της Ford, αλλά ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να ορίζει την κατηγορία σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και ως ηλεκτρικό. Ακόμα πιο δύσκολο task για τους ανθρώπους της Ford ήταν το γεγονός πως έπρεπε να εξελίξουν την υπάρχουσα πλατφόρμα του Puma για την ηλεκτρική του έκδοση, και εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως το κατάφεραν καλά. Το Puma Gen-E των 168 ίππων έδειξε και στην πράξη το κορυφαίο οδηγικό του προφίλ μέσα από το Elk Test του AutoΤρίτη, στο οποίο σημείωσε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτου κατηγορίας, και την ίδια ουσιαστικά επίδοση με το θερμικό -αλλά και πιο σκληροπυρηνικό- αδερφάκι του, το Puma ST.
 
Επίδοση στο Elk Test για το Ford Puma Gen-E 168 PS: 77 χλμ./ώρα
 

5. Kia EV3 204 PS Long Range 81,4 kWh: Τυπικό ηλεκτρικό

Συνέχεια του άρθρου >>>
elk test
OPEL