• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σφιχτή ανάρτηση, κοφτερό τιμόνι, μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και δυνατότητα να παίξεις με την ουρά, τα χαρακτηριστικά του Ford Fiesta ST στο δρόμο.

Κατόπιν έκπτωσης, αλλά και του οφέλους της απόσυρσης, η τιμή του Ford Fiesta ST ορίζεται στα 18.974 ευρώ (20.320 ευρώ αρχική τιμή).

Η τιμή καταλόγου του Renault Clio R.S. είναι 27.700 ευρώ, ενώ κατόπιν έκπτωσης και απόσυρσης διαμορφώνεται στα 25.600 ευρώ.

Με 1.600άρη κινητήρα 200 ίππων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογικά συστήματα που παραπέμπουν σε μοντέλο πίστας, το Renault Clio R.S. έχει τα προσόντα ενός hot hatch.

Οι διαφορές σε σχέση με τα συμβατικά Fiesta εντοπίζονται στις αλουμινένιες επενδύσεις και τα λογότυπα ST σε τιμόνι και μάρσπιε, καθώς και στις καθισματάρες της Recaro.

Με 182 ίππους και 240 Nm, ο 1,6 EcoBoost κινητήρας χαρίζει στο Ford Fiesta ST εκρηκτικές επιδόσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Στο εσωτερικό του Clio R.S. ξεχωρίζουν οι κόκκινες ραφές και επενδύσεις, τα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, τα τεράστια paddles και τα διάσπαρτα στοιχεία αλουμινίου.

Ο κινητήρας του Clio R.S. ξεχωρίζει με τα 240 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ., τις εκρηκτικές επιδόσεις και την χαμηλή του κατανάλωση (6,3 λτ./100 χλμ.).

Δύο μικροί πύραυλοι

Διαβάστηκε από 18509 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2014

Περισσότερα είναι αυτά που ενώνουν από εκείνα που χωρίζουν τα Ford Fiesta ST και Renault Clio R.S., καθώς τα δύο μικρά μοντέλα διαθέτουν έντονο σπορ ταμπεραμέντο και υπετροφοδοτούμενους κινητήρες 1,6 λτ.

 
Τα μικρών διαστάσεων hatchback μοντέλα με ισχυρούς κινητήρες και σπορ ταμπεραμέντο, είχαν, έχουν και θα έχουν το δικό τους φανατικό κοινό, καθώς συνδυάζουν ιδανικά την αστική ευχρηστία με την οδηγική απόλαυση. Στο θέμα που ετοιμάσαμε για εσάς, παρουσιάζουμε δύο λαμπρούς εκπροσώπους της εν λόγω υποκατηγορίας, το 2ης γενιάς Ford Fiesta ST και την 4η εκδοχή του Renault Clio R.S.

Κινητήρες – Επιδόσεις
Το Fiesta ST φέρει την ισχυρότερη έκδοση του 1,6 EcoBoost βενζινοκινητήρα. Αυτός αποδίδει 182 ίππους στις 5.700 στροφές και 240 Nm ροπής (290 Νm με overboost) διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας εμφανίζεται ιδιαίτερα πρόθυμος στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, έχει ελάχιστο lag χαμηλά και απλώνει όλη του την ισχύ μετά το μέσο φάσμα των στροφών του. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του, έχει σφιχτή κλιμάκωση και ικανοποιεί κατά την αλλαγή των σχέσεων, συμβάλλοντας στις γρήγορες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 5,2 και 7,0 δλ. αντίστοιχα). Το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7,3 δλ., ενώ η Ford υπόσχεται κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. (CO2 138 γρ./χλμ.).

Ο 4κύλινδρος, 16βάλβδιδος κινητήρας 1,6 λίτρου άμεσου ψεκασμού του Clio R.S. εντυπωσιάζει με την απόδοση των 200 ίππων, αλλά και την ροπή των 240 Nm, η οποία διατηρείται σταθερή από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ., κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό στην πράξη. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9 δλ., οι ρεπρίζ είναι κορυφαίες (3,4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα, 4,3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα με kickdown), ενώ η ταχύτητα σταματάει στα 230 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία στα 6,3 λτ./100 χλμ. (CO2 144 γρ./χλμ.). Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Clio R.S. εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο στο πρόγραμμα Race ολοκληρώνει τις αλλαγές σε λιγότερο 150 msec!


Στο δρόμο
Το Fiesta ST είναι πιο χαμηλό κατά 15 χλστ. από τα συμβατικά «αδέλφια» του, έχει πιο σφιχτή ανάρτηση και ένα πολύ γρήγορο τιμόνι (2,3 στροφές), ενώ διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα eTVC που συνδυάζεται με το διαφοροποιημένο ESP (απενεργοποιείται), προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ. Στην επιλογή Sport του ESP, σε αφήνει να παίξεις με την ουρά του, ανεβάζοντας τα επίπεδα της οδηγικής ευχαρίστησης.

Στη νέα του γενιά, το Clio R.S. παραμένει ευχάριστο, λιγότερο όμως σκληροπυρηνικό σε σχέση με το παρελθόν, αφού ναι μεν τα περιθώρια πρόσφυσης είναι κορυφαία και ο οδηγός μπορεί να στρίψει με ασφάλεια με πολλά χιλιόμετρα και χωρίς να ιδρώσει πίσω από το τιμόνι, η αίσθηση όμως που περνάει στον ίδιο είναι λίγο «αποστειρωμένη». Η ανάρτηση είναι σφιχτή, όμως δεν κουράζει σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης, ενώ πολύ καλή είναι, τέλος, η αποτελεσματικότητα και η αίσθηση των φρένων.


200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD  FIESTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

200 διαθέσιμα στοιχεία για RENAULT  CLIO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός